Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Vreemd dat de bedragen uitgeschreven zijn. Zit misschien een hintje in
DatÉen;...en Twee;...doet mij denken dat de mol geld verdubbeld heeft bij de lasergame.
Eén; een Mol komt zelden boven de grond. Want waarom zou je boven de grond komen als je toch amper iets kunt zien? En twee; ik was bezig met het scheppen van mijn eigen territorium.
Want waarom zou je boven de grond komen als je toch amper iets kunt zien?
Tijd voor een frisse wind. Een andere opsporingsmethode.
Als mogelijke afvallers? (ik hoop Ellie, ben wel een beetje klaar met haar)
Ik hoop heel hard met je mee.
Ze gaat winnen. Om jullie te pesten.Ik vind haar hilarisch. Volgens mij is ze ongelooflijk zichzelf en 24 uren per dag politievrouw.
Nee, ik bedoel of er al een ander biljet van 1000 euro in de pot zat voor de opdracht. Als ze al wisten dat Ellie op de 1000 euro stond was het voor de kandidaten geen hint dat Ellie's afbeelding ondergronds op een rug stond. Dat wisten ze dan immers al van het biljet wat ze al hadden. Maar ik kan me niet herinneren dat de kandidaten al een biljet van 1000 euro gezien hebben. Als het 1000 euro biljet steeds zo verborgen blijft kun je dat wel gaan zien als een sterke hint richting Ellie (zeker in combinatie met de "rug" hint).
Als dan Klaas ook nog de Mol is, vreet ik echt me schoen op.
- 1ste dagboek - Er stond iets in dat Airen letterlijk heeft gezegd...Airen valt af- 2de dagboek - Er stond iets in dat bij Remy letterlijk werd gezegd...Remy valt af- 3de dagboek - Nog te bestuderen
Wat stond er in dagboek 2 dat Remy letterlijk heeft gezegd? Al iets letterlijks gevonden in dagboek 3?
Nee, Remy zei niks letterlijk, maar Susan zei tegen hem dat je moet geloven in jezelf. Het is dat wat bedoeld wordt (als ik de discussie goed gevolgd heb).
Tientje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.Klaas staat op het tientje.
Ja die zin is best vreemd. Waarom een tientje? Maar wijst dat dan naar Klaas = mol of Klaas = afvaller? Ik hoop het tweede
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
567 gasten en 3 vaste bezoekers