Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 340091 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1040 Gepost op: 6-03-2017, 11:52:31 »
Het zou sneu zijn om een kandidaat de verdubbelaar niet te gunnen. Ik denk dat het het doel was van de mol om de kandidaat op de hielen te zitten, maar niet te winnen.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1041 Gepost op: 6-03-2017, 12:22:59 »
Het zou sneu zijn om een kandidaat de verdubbelaar niet te gunnen. Ik denk dat het het doel was van de mol om de kandidaat op de hielen te zitten, maar niet te winnen.

Hoezo sneu Run???
Zorgen dat er zo weinig mogelijk in de pot zit! Dat is waar het om gaat!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1042 Gepost op: 6-03-2017, 12:41:57 »
Hoezo sneu Run???
Zorgen dat er zo weinig mogelijk in de pot zit! Dat is waar het om gaat!

Ik denk dat als Sanne niet had gemerkt dat Thomas haar touw had gepakt, dat ze dan verloren had, maar ze was zo alert, dat ze het verdiend heeft. Zo dacht de mol misschien. Ik kan me niet voorstellen dat hij de puzzel opeens niet wist, of hij kon het niet maken om die 1,2,3 op te lossen, dat zou te veel opvallen.
Misschien zelfs, had hij de touwen nog niet goed om de bomen gelegd, maar omdat hij de mol is, mocht ie toch doorgaan met het oplossen van de puzzel om het spannend te maken. Een andere kandidaat had het waarschijnlijk niet gered maar Sanne was onwaarschijnlijk goed op dreef in deze opdracht.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2017, 12:45:40 door Run »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1043 Gepost op: 7-03-2017, 03:05:14 »
"Zestig" (Aldus Thomas)...Blind (-e Mol)?
 @02.20 u (!).

« Laatst bewerkt op: 7-03-2017, 03:08:13 door Loebas »
Omnia vincit amor

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1044 Gepost op: 7-03-2017, 07:42:02 »
Had hij niet vlak ervoor de 10 ook gedaan?
klaar voor de strijd

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1045 Gepost op: 7-03-2017, 14:54:24 »
Had hij niet vlak ervoor de 10 ook gedaan?

 ::jaja::
Vond Thomas slim bezig, eerst met kleine bedragen op een rond getal komen waarna je gemakkelijker de grote bedragen optelt.
Ik geloof echt dat Sanne hem een streek heeft geleverd met die touwen, nou als je de mol zó kunt dwarsbomen dat je het van hem wint verdien je die verdubbelaar ook dubbel en dwars   ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1046 Gepost op: 7-03-2017, 18:04:56 »
Ik geloof echt dat Sanne hem een streek heeft geleverd met die touwen, nou als je de mol zó kunt dwarsbomen dat je het van hem wint verdien je die verdubbelaar ook dubbel en dwars   ::bravo::

Dit dus!  ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1047 Gepost op: 7-03-2017, 21:55:04 »
Had hij niet vlak ervoor de 10 ook gedaan?

Ok, dank!
Omnia vincit amor

Online Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1048 Gepost op: 8-03-2017, 09:57:40 »
Iets heel anders: is het wel eens eerder voorgekomen dat de mol op de WIDM AvroTros website het meest verdacht naar voren kwam in de polls. Thomas staat nu op 46%, Jochem op 35% en Sanne op 19%. Thomas is het, maar dit doet mij even nadenken.....
Meer L

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1049 Gepost op: 8-03-2017, 11:17:00 »
Vorig jaar stond Klaas ook ruim bovenaan  ::jaja::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1050 Gepost op: 8-03-2017, 11:45:15 »
Vorig jaar stond Klaas ook ruim bovenaan  ::jaja::

Inderdaad. Dat komt ook omdat verschillende media de Klaasterhint zijn gaan verspreiden. Dat zal zeker geholpen hebben.

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1051 Gepost op: 8-03-2017, 12:17:28 »
Mensen zeggen dat het verhaaltje rond 49'tibbe naar Sanne wijst (en naar de mol, door eenzaam etc.) Ik denk naar Thomas. Hij had een shirt aan waar in Romeinse cijfers 94 stond, wat in spiegelbeeld natuurlijk... Juist!
Daarbij dat hij door de vrouwen versmaad wordt, verwijzing naar zijn geaardheid... En Tibbe begint natuurlijk net als Thomas met een T.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1052 Gepost op: 8-03-2017, 12:52:18 »
Het zou sneu zijn om een kandidaat de verdubbelaar niet te gunnen. Ik denk dat het het doel was van de mol om de kandidaat op de hielen te zitten, maar niet te winnen.
Als je dat sneu zou vinden ben je niet geschikt om mol te zijn wat mij betreft.
Ich bin ein Bärliner!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1053 Gepost op: 9-03-2017, 21:21:14 »
*Moldagboek
Even later stel ik me verdekt op tussen de struiken bij Fort Rock en ben ik nerveus voor de ratelslangen die er leven.

Thomas in interviews:
"Ik heb het geluk dat ik weinig tot geen angsten ken dus het kan me niet gek genoeg zijn, avontuurlijk genoeg. Hoogtes dieptes water, ik doe het allemaal".
Welke eigenschap kwam het meest van pas?
"Dat ik vrij avontuurlijk ben. Ik kon niet wachten tot het moment dat Art ons welkom heette en het avontuur ging beginnen. Ook wat betreft de opdrachten kan het mij niet gek genoeg zijn. Springen, abseilen, duiken; ik vind het allemaal geweldig."





Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1054 Gepost op: 9-03-2017, 21:54:38 »
Haha, hij heeft weinig kunnen springen, duiken en abseilen  ::rofl::
Maar een ratelslang is ook wel een ander verhaal natuurlijk.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1055 Gepost op: 10-03-2017, 14:51:33 »
Bij de finaletest zegt Thomas: ‘[De] duinopdracht was helemaal in mijn straatje.’ Misschien wordt bedoeld dat Thomas’ eind-Mol – Jochem – hier verdacht deed. Het komt op mij eerder over als een Molbiecht waarbij Thomas als Mol tijdens de duinopdracht ruimschoots in de gelegenheid is te mollen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1056 Gepost op: 11-03-2017, 17:13:26 »
Klopt. Ik denk dat we ontzettend veel van zoiets gaan zien ook vanavond. Man och man, wat was dit een makkelijk seizoen. Het lag er wel huizenhoog bovenop. Ik vond Moltalk dan nog wel wat gemaakt, met de 'verbaasde' blikken van Margriet als Thomas ter sprake kwam, het hele seizoen. Maar dat was dan wel weer zo over the top dat het leuk was ;). Maar volgend jaar aub wel weer een keertje MOEILIJK maken... >:( 8) ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1057 Gepost op: 11-03-2017, 19:01:19 »
Helaas kan ik de ontknoping van Thomas niet zien ::ohno::. Later vanavond misschien  ::jaja::. Kan niet wachten  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1058 Gepost op: 11-03-2017, 19:48:41 »
Helaas kan ik de ontknoping van Thomas niet zien ::ohno::. Later vanavond misschien  ::jaja::. Kan niet wachten  :P

Ik las even opknoping maar zo ver gaat het gelukkig niet. ::joehoe::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1059 Gepost op: 11-03-2017, 19:49:43 »
 ::rofl::