Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 340077 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #680 Gepost op: 11-02-2017, 21:32:27 »
Op het Tshirt van Thomas staat in Romijnse letters XCIV , vertaald in woorden : iks(X)cie(CI)V.-> IK ZIE V...

Leuk dat hij ook De Mol V volgt :)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #681 Gepost op: 11-02-2017, 21:45:28 »
Die M van Thomas was niet erg overtuigend. Hij wilde per se de M doen, een moeilijke letter.

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #682 Gepost op: 11-02-2017, 21:46:19 »
Thomas viel deze aflevering niet op als mol, maar hij kan best het één en ander gedaan hebben natuurlijk.

In de eerste opdracht is hij met Sanne diverse enveloppen voorbij gelopen en is er ook 2 keer mingeld gepakt, terwijl het erop leek dat ze het heel goed in hun hoofd hadden zitten. De andere groep kon hier niets verknoeien en twee paar ogen die meekijken.

Datzelfde geldt voor de kandidaten op de grasmaaier. Twee mensen keken live mee en als je dan de opdracht verpest dan valt dat enorm op. Thomas kon hier dus niet veel doen.

Bij de derde opdracht vindt hij (eigenlijk) niets. Het hoogste bedrag is helemaal niet gevonden. Misschien is die button wel door de mol afgepakt, à la Kees in trein? Zou leuk zijn voor de terugblikaflevering...

Ik stap die Thomas-tunnel nog niet uit ::vergroot::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #683 Gepost op: 11-02-2017, 21:46:28 »
Mmmm wat een mindfuck. Hij deed (weer) helemaal niets raars.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #684 Gepost op: 11-02-2017, 21:48:11 »
De opmerking van Thomas op het eind tegen die vrouw met 50 euro was toch wel heel vreemd  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #685 Gepost op: 11-02-2017, 21:50:40 »
Zagen we aan het einde van de derde opdracht niet de poster met de cowboylaarzen in beeld? De cowboylaarzen die Thomas vorige aflevering in de tweede opdracht moest zoeken?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #686 Gepost op: 11-02-2017, 21:50:58 »
Mmmm wat een mindfuck. Hij deed (weer) helemaal niets raars.

We weten nog niet hoe het mingeld genomen werd en ik twijfel of dat s-je geen poging was om het toch wat in de war te schoppen.

Maar vandaag waren de heer Jekel en van Gelder inderdaad verdachter (in beeld).

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #687 Gepost op: 11-02-2017, 21:51:48 »
Datzelfde geldt voor de kandidaten op de grasmaaier. Twee mensen keken live mee en als je dan de opdracht verpest dan valt dat enorm op. Thomas kon hier dus niet veel doen.

Heb het in het andere topic ook al gezegd, maar Thomas had dus in de andere groep moeten komen... deed ie niet ;)

Vind hem echt heel erg niet-verdacht deze aflevering

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #688 Gepost op: 11-02-2017, 21:52:45 »
Ik dacht wel te zien dat Thomas niet erg blij was met het verdienen van 2000 euro. Een aarzelend juichje kon er maar net af als ik het goed gezien heb.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #689 Gepost op: 11-02-2017, 21:53:30 »
En waarom nog zo'n raar spoor na de S?
Stel ze hadden 'molboekjesrij' geraden. Hadden ze dan niets verdiend?

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #690 Gepost op: 11-02-2017, 21:53:58 »
Heb het in het andere topic ook al gezegd, maar Thomas had dus in de andere groep moeten komen... deed ie niet ;)

Vind hem echt heel erg niet-verdacht deze aflevering

Ben ik met je eens. Maar je weet niet wat hij dacht. Misschien gokte hij erop dat Jochem ook weer zou gaan mollen ;D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #691 Gepost op: 11-02-2017, 21:58:34 »
De mol kan steeds minder opvallend mollen, dat is altijd zo op het eind.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #692 Gepost op: 11-02-2017, 22:03:25 »
Thomas is volgens mij gewoon geen actieve mol..... hij is meer van dingen laten liggen, tijd rekken etc.
Meer L

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #693 Gepost op: 11-02-2017, 22:07:18 »
Dit was gewoon een hele symbolische aflevering, zonder dat er grote bedragen verloren zijn gegaan. Los van het feit dat hij bij de eerste opdracht wel heel gemakkelijk onder het toeziend oog van Sanne links met rechts verwisseld zonder dat zij dit door lijkt te hebben (of wel, maar zegt ze er niks van?)

Thomas stelt als eerste voor om een L te maken, en een O, ooooh en een M kan dan ook wel, goh wat toevallig. En dan ook nog willen beginnen met de M? Heel onsubtiel voor de oplettende kijker

Verder loopt hij de 750 euro compleet voorbij.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #694 Gepost op: 11-02-2017, 22:08:38 »
Verder loopt hij de 750 euro compleet voorbij.

Heb ik niet opgemerkt. Dat zou me wel zekerder maken terug dat hij het is.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #695 Gepost op: 11-02-2017, 22:11:03 »
Thomas is volgens mij gewoon geen actieve mol..... hij is meer van dingen laten liggen, tijd rekken etc.

Volgens mij is het probleem dat de redactie het branden van een joker of het schrijven van een M als grotere molactie ziet dan het verdoezelen van geld. Het is misschien aardige TV bij de laatste aflevering, maar het maakt hem geen goede mol.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #696 Gepost op: 11-02-2017, 22:13:26 »
Heb ik niet opgemerkt. Dat zou me wel zekerder maken terug dat hij het is.

Kijk maar terug: 43:05  ;D

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #697 Gepost op: 11-02-2017, 22:15:08 »
Volgens mij is het probleem dat de redactie het branden van een joker of het schrijven van een M als grotere molactie ziet dan het verdoezelen van geld. Het is misschien aardige TV bij de laatste aflevering, maar het maakt hem geen goede mol.

Precies wat ik ook bedoel. Het is meer te doen om de symbolische verwijzingen dan om de daadwerkelijke molacties (hoewel die er natuurlijk alsnog veel zijn)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #698 Gepost op: 11-02-2017, 22:16:49 »
Thomas wil bij de Underground opdracht als eerste naar beneden en steekt als eerste zn hand op bij Art. Denk dat dit voorkennis is en hij subtiel heeft gemold door enveloppen te laten liggen (Sanne zegt bang te zijn voor de poppen en snelt zo snel mogelijk door die ruimtes, Thomas houdt haar handje vast en maakt van de haast gebruik), en mogelijk twee keer de verkeerde envelop door te geven.

Het is onduidelijk voor ons wie achter die twee rode enveloppen zat uiteindelijk, maar de kans is groot dat dit de schuld van Thomas/Sanne is, aangezien de andere drie specifieke instructies krijgen, en mollen onder de ogen van twee medekandidaten wel was opgevallen.

Bij het grasmaaien bepaalt hij zelf ook al snel in welke groep hij wil zitten. En claimt opmerkelijk genoeg de letter M (c'mon... welke kandidaat "claimt" een letter in zo'n spel lol). Hij noemt ook de O en de L als 'goede letters'. Sure. Ik denk ook hij zichzelf had vrijgegeven als hij hier een waardeloze M had geschreven, met zoveel ogen op zich gericht, en dus ervoor heeft gekozen om niet te mollen hier. Als het klopt wat de redactie ons wil doen geloven, dat alleen Sanne één vraag op hem heeft ingevuld, dan doet hij het hartstikke goed.  

Lijkt een actief baasje bij de rodeo opdracht maar brengt niet veel binnen en probeertr fanatiek over te komen naar Sanne toe, die hem feitelijk zegt Fuck Off haha.

Maar ben toch weer een beetje aan het twijfelen deze aflevering, Diederik was verdachter nu. Maar blijf op Thomas zitten gezien zijn gedrag alle voorgaande afleveringen
« Laatst bewerkt op: 11-02-2017, 22:21:21 door Nat79 »

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #699 Gepost op: 11-02-2017, 22:19:00 »
Op het Tshirt van Thomas staat in Romijnse letters XCIV , vertaald in woorden : iks(X)cie(CI)V.-> IK ZIE V...

Leuk ook dat hij tegen de overige kandidaten zegt dat het een aanwijzing/ clue is! Voor wat het waard is natuurlijk ;)