Auteur Topic: [Theorie] Post  (gelezen 100310 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #180 Gepost op: 30-01-2014, 16:55:36 »
Dan krijg je straf van Art..  >:D  ::zweep::

 ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #181 Gepost op: 31-01-2014, 00:03:44 »
Klopt het nou dat de tweede envelop aan Sofi dus door Jennifer is gepost en dat Freek 2x een envelop aan Suus Visser heeft gestuurd?

Dan blijft dus alleen de envelop van Susan over die niet gepost is?

Maar die heeft toch niet zulke hanenpoten neem ik aan? :P
Wie stuurt dat in vredesnaam die envelop aan Freek, of steelt Tygo er nog eentje?  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #182 Gepost op: 31-01-2014, 00:06:21 »
Tygo heeft 2x naar Susan gestuurd, zoals ik begreep.


Ik snap best dat men naar Freek stuurt, toch iemand die hoop op mijn lijstje staat. Ik denk trouwens dat er nog maar 1 persoon is met envelop. Moeten we even iedereen langsgaan. Toevallig misschien Susan? Die stuurt dus naar Freek...

Offline DutchTime

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #183 Gepost op: 31-01-2014, 00:09:11 »
Ik denk zelf juist gezien het handschrift van Tygo dat zijn eerste envelop die naar Freek is en zijn tweede dus naar Suus.
Jennifer stuurt ook naar Suus.
Alleen Susan heeft nog een envelop over, maar naar wie stuurt zij die dan, of gaat ze die niet sturen  :)?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #184 Gepost op: 31-01-2014, 00:10:44 »
Ik denk zelf juist gezien het handschrift van Tygo dat zijn eerste envelop die naar Freek is en zijn tweede dus naar Suus.
Jennifer stuurt ook naar Suus.
Alleen Susan heeft nog een envelop over, maar naar wie stuurt zij die dan, of gaat ze die niet sturen  :)?

Hij zegt zelf twee maal een envelop aan Suus te sturen.
Jennifer stuurt aan Sofi en Tygo liegt hierover tegen Jennifer.
Nog geen envelop aan Freek in zicht in afl 5.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #185 Gepost op: 31-01-2014, 00:13:23 »
Envelop aan Freek is sowieso vanuit de Filipijnen verstuurd (zie postzegel). Zegt toch genoeg dat Tygo deze niet verstuurd heeft op dit moment?

Offline Frank32

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #186 Gepost op: 31-01-2014, 09:10:30 »
Ik verdenk Tygo helemaal nietaar het is wel raar dat hij twee enveloppen wil inzetten en ze vervolgens allebei op dezelfde persoon in zet. Dan kun je net zo goed al het geld op Susan inzetten.  Nu heeft hij niks gehad aan het hebben van 2 enveloppen.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [Theorie] Post
« Reactie #187 Gepost op: 31-01-2014, 09:44:25 »
Ik verdenk Tygo helemaal nietaar het is wel raar dat hij twee enveloppen wil inzetten en ze vervolgens allebei op dezelfde persoon in zet. Dan kun je net zo goed al het geld op Susan inzetten.  Nu heeft hij niks gehad aan het hebben van 2 enveloppen.

Stel je voor dat hij goed zit dan krijgt hij wel best wat geld voor de pot

Offline Frank32

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #188 Gepost op: 31-01-2014, 09:50:47 »
Stel je voor dat hij goed zit dan krijgt hij wel best wat geld voor de pot
Dat is waar, maar dan had hij al dat geld beter in 1 envelop kunnen stoppen. Nu is 1 envelop eigenlijk weggegooid.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #189 Gepost op: 31-01-2014, 09:57:59 »
Stel je voor dat hij goed zit dan krijgt hij wel best wat geld voor de pot

Maar stel je voor dat dat hij toch de mol blijkt te zijn.... dan wordt er flink wat rente van afgehouden.
Tenzij Suus de finale haalt  :-\\

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #190 Gepost op: 31-01-2014, 10:13:41 »
O,o wat is het spannend elke keer wat voor kleur Freek gaat krijgen bij de test, not. En tot vorige week idem voor Sofie, Susan en Jennifer.

Eigenlijk is de eerste minuut van dit seizoen gewoon een dikke spoiler zolang niet alle enveloppen verstuurd zijn die we kunnen lezen. Foutje bedankt. ::niet-ok::


Klopt, maar in theorie kan Freek volgende week wel afvallen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Theorie] Post
« Reactie #191 Gepost op: 31-01-2014, 10:29:27 »
Ik begrijp nog steeds niet wat er gisteren nu gebeurd is. Dat Tygo zijn grotendeels ingevulde enveloppen in handen heeft tijdens de biecht is raar... Ik heb HD nodig om precies te zien hoe eht zit, maar volgens mij staat op één envelop 'Suus' ingevuld en op de ander alleen nog "Aflevering 9, Ellis Island". Dus het kan zijn dat hij daar later nog Suus invuld en dan klopt alles... maar die envelop lijkt sterk op de Freek envelop?!

Ik blijf er van overtuigd dat de Freek envelop van Tygo komt. Dan twee mogelijkheden:
- Susan vliegt er uit en geeft haar envelop aan Tygo.
- Tygo heeft toch nu al een envelop naar Freek gestuurd... maar waarom dan de Filipijnse postzegel?

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #192 Gepost op: 31-01-2014, 12:10:33 »
Ik begrijp nog steeds niet wat er gisteren nu gebeurd is. Dat Tygo zijn grotendeels ingevulde enveloppen in handen heeft tijdens de biecht is raar... Ik heb HD nodig om precies te zien hoe eht zit, maar volgens mij staat op één envelop 'Suus' ingevuld en op de ander alleen nog "Aflevering 9, Ellis Island". Dus het kan zijn dat hij daar later nog Suus invuld en dan klopt alles... maar die envelop lijkt sterk op de Freek envelop?!

Ik blijf er van overtuigd dat de Freek envelop van Tygo komt. Dan twee mogelijkheden:
- Susan vliegt er uit en geeft haar envelop aan Tygo.
- Tygo heeft toch nu al een envelop naar Freek gestuurd... maar waarom dan de Filipijnse postzegel?

Precies mijn gedachte! Ben nu bezig de HD te downloaden, maar de snelheid van Ziggo werkt tegen  >:D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #193 Gepost op: 31-01-2014, 12:12:17 »
Ik blijf er van overtuigd dat de Freek envelop van Tygo komt. Dan twee mogelijkheden:
- Susan vliegt er uit en geeft haar envelop aan Tygo.
- Tygo heeft toch nu al een envelop naar Freek gestuurd... maar waarom dan de Filipijnse postzegel?

Tygo blijkt erg goed in dingen achterover drukken. Misschien weet hij de envelop van zijn mol te jatten  >:D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #194 Gepost op: 31-01-2014, 14:00:01 »
Nog steeds heeft niemand het over de enveloppen van Owen en Daphne gehad, he? We gaan er vanuit dat die verloren zijn gegaan, maar het zou me ergens ook niet verbazen als er in een komende aflevering ineens iemand zegt "Ja, ik heb natuurlijk nog een envelop, want die heb ik van Owen/Daphne gekregen".

Kan natuurlijk ook zijn dat Susan gewoon een mega-onvrouwelijk handschrift heeft. ;D Of dat Tygo er op staat dat hij er bij is als ze geld verstuurt en/of er op staat dat hij mag bepalen wiens naam er op komt. En het er ook op schrijft.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #195 Gepost op: 31-01-2014, 14:04:53 »
Euh..... ??? ??? ???



Edit: die middelste bovenin is bij nader inzien hetzelfde handschrift als de envelop die Tygo links vasthoudt.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2014, 14:06:38 door Zwanee »

Offline sneeuwgors

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #196 Gepost op: 31-01-2014, 14:06:55 »
Nog steeds heeft niemand het over de enveloppen van Owen en Daphne gehad, he?

Daphne heeft in de Roodshow gezegd dat ze haar enveloppe mee naar huis heeft genomen. Deze is dus sowieso uit het spel.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Theorie] Post
« Reactie #197 Gepost op: 31-01-2014, 14:07:50 »
Nog steeds heeft niemand het over de enveloppen van Owen en Daphne gehad, he? We gaan er vanuit dat die verloren zijn gegaan, maar het zou me ergens ook niet verbazen als er in een komende aflevering ineens iemand zegt "Ja, ik heb natuurlijk nog een envelop, want die heb ik van Owen/Daphne gekregen".

Daphne heeft bij de Roodshow aangegeven dat ze haar envelop in het vliegtuig ontdekte, en er toen pas achterkwam dat ze die nog bij zich had.

Dus het kan alleen nog die van Owen zijn, in theorie (naast die van Susan).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #198 Gepost op: 31-01-2014, 14:08:35 »
Dan krijg je straf van Art..  >:D  ::zweep::
Dan ga ik nu even mingeld opsturen.  ::schaam:: ::hypocriet::

O,o wat is het spannend elke keer wat voor kleur Freek gaat krijgen bij de test, not. En tot vorige week idem voor Sofie, Susan en Jennifer.

Eigenlijk is de eerste minuut van dit seizoen gewoon een dikke spoiler zolang niet alle enveloppen verstuurd zijn die we kunnen lezen. Foutje bedankt. ::niet-ok::

Precies. Ze hadden (een deel van) de namen moeten censureren.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Post
« Reactie #199 Gepost op: 31-01-2014, 14:13:18 »
Daphne heeft bij de Roodshow aangegeven dat ze haar envelop in het vliegtuig ontdekte, en er toen pas achterkwam dat ze die nog bij zich had.

Dus het kan alleen nog die van Owen zijn, in theorie (naast die van Susan).
Ah, sorry, ik luister eigenlijk nooit naar de afvallers in de Roodshow. Ik lees hier wel welke (vage) muzikale hint er nu weer gegeven is. :P