Poll

Wie is de Mol?

Everon
77 (27.6%)
Fresia
90 (32.3%)
Kim-Lian
112 (40.1%)

Totaal aantal stemmen: 279

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 91788 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #260 Gepost op: 22-01-2022, 23:29:04 »
Arno heeft Sahil vaak genoemd als verdachte.. vooral tijdens de afleveringen zelf. Hij besprak Sahil ook met anderen. Het lijkt me sterk dat hij op n ander dan Sahil heeft gestemd

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #261 Gepost op: 22-01-2022, 23:30:22 »
Sahil valt na deze aflevering toch wel echt af als potentiële Mol. Ik begin toch steeds meer richting Laetitia te verschuiven nu!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #262 Gepost op: 22-01-2022, 23:31:00 »
Nog altijd Laetitia hoor  ::jaja::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #263 Gepost op: 22-01-2022, 23:32:35 »
Hoewel Fresia stijgt, ongrijpbare Lætitia,

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #264 Gepost op: 22-01-2022, 23:34:32 »
Oei, dit vind ik de sterkste aanwijzing dat Kim-Lian niet de Mol is die ik tot nog toe gezien heb. Arno was inderdaad erg overtuigd in zijn biecht dat de Mol tussen Sahil en Kim-Lian zat. En los van die tweede testvraag kreeg ik niet de indruk dat ie vol voor Sahil als Mol ging. Arno lijkt me ook niet iemand die ineens op een andere persoon vol inzet dus dan blijft alleen jouw conclusie over. Hm...! :o

Ik ben ervan overtuigd dat (een deel van) de testvragen die we in beeld zien niet door de kandidaat wordt beantwoord die op dat moment de test maakt. Die van Fresia klopt niet, ben ik 99% van overtuigd. Zij vulde (volgens de montage) een vraag in op Everon, die ze vertrouwt en sowieso nog nooit heeft genoemd dit seizoen. Ik acht de kans daarom ook groot dat die van Arno ook niet klopt en dat hij er gewoon op Sahil uit is gevlogen.

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #265 Gepost op: 22-01-2022, 23:37:21 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #266 Gepost op: 22-01-2022, 23:42:11 »
Arno lijkt me ook niet iemand die ineens op een andere persoon vol inzet
Dat denk ik dus ook. Eens met voorgaande sprekers: Arno is er op Sahil uitgevlogen. Wel jammer want ik begon Sahil net een beetje te verdenken  :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #267 Gepost op: 22-01-2022, 23:50:48 »
Ik ben ervan overtuigd dat (een deel van) de testvragen die we in beeld zien niet door de kandidaat wordt beantwoord die op dat moment de test maakt. Die van Fresia klopt niet, ben ik 99% van overtuigd. Zij vulde (volgens de montage) een vraag in op Everon, die ze vertrouwt en sowieso nog nooit heeft genoemd dit seizoen. Ik acht de kans daarom ook groot dat die van Arno ook niet klopt en dat hij er gewoon op Sahil uit is gevlogen.

Goh ik dacht dat die antwoorden altijd wel een eerlijke weergave waren. Kan natuurlijk nog steeds en dat kandidaten fouten maken.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #268 Gepost op: 22-01-2022, 23:58:29 »
Ik ben ervan overtuigd dat (een deel van) de testvragen die we in beeld zien niet door de kandidaat wordt beantwoord die op dat moment de test maakt. Die van Fresia klopt niet, ben ik 99% van overtuigd. Zij vulde (volgens de montage) een vraag in op Everon, die ze vertrouwt en sowieso nog nooit heeft genoemd dit seizoen. Ik acht de kans daarom ook groot dat die van Arno ook niet klopt en dat hij er gewoon op Sahil uit is gevlogen.
Het kwam deze aflevering juist als een duveltje uit een doosje dat Fresia Everon niet vertrouwt, toch? Dat zei ze zelf. Vandaar blijkbaar dat ze steeds aan hem gekoppeld wil worden. Dan is het ook niet gek dat ze een vraag invult op Everon.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #269 Gepost op: 23-01-2022, 00:06:45 »
Fresia. Uitleg in dit topic.
https://www.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=71737.0

Opdrachttitels zijn eigenlijk nooit hints (wel de titels van de afleveringen) waarmee de helft van de theorie onderuit gehaald wordt. Elk jaar worden de opdrachttitels vanuit tunnelvisie verklaard en elk jaar doven ze weer uit als een nachtkaarsje.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #270 Gepost op: 23-01-2022, 00:08:08 »
Het kwam deze aflevering juist als een duveltje uit een doosje dat Fresia Everon niet vertrouwt, toch? Dat zei ze zelf. Vandaar blijkbaar dat ze steeds aan hem gekoppeld wil worden. Dan is het ook niet gek dat ze een vraag invult op Everon.

Inderdaad, maar dat willen Fresia tunnelaars nog even niet inzien denk ik.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #271 Gepost op: 23-01-2022, 00:19:10 »
Verdenkingen na aflevering 4
Verdacht: Kim-Lian (eerste tekenen van tunnelvisie zijn aanwezig)
Twijfel: Fresia, Sahil
Onverdacht: Thomas, Everon, Laetitia, Hila, Arno
Ik doe ook alvast een voorspelling voor de finalisten: Sahil, Everon en Kim-Lian.

Verdenkingen na aflevering 3
Verdacht: Kim-Lian, Fresia
Twijfel: Sahil, Laetitia
Onverdacht: Thomas, Everon, Arno, Hila, Welmoed

Verdenkingen na aflevering 2
Verdacht: Kim-Lian, Fresia, Glen
Twijfel: Laetitia, Welmoed, Thomas
Onverdacht: Hila, Arno, Sahil, Everon

Verdenkingen na aflevering 1
Verdacht: Glen, Fresia, Laetitia, Kim-Lian
Twijfel: Thomas, Everon
Onverdacht: Hila, Welmoed, Arno, Sahil, Suzanne

Schot voor de boeg: Verdenkingen voor aflevering 1
Laetitia, Everon, Thomas, Fresia

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #272 Gepost op: 23-01-2022, 00:21:54 »
alvast een voorspelling voor de finalisten: Sahil, Everon en Kim-Lian.
Ik voorspel al een paar weken een vrouwenfinale. Ik gok nu Hila, Kim-Lian en Fresia.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #273 Gepost op: 23-01-2022, 00:37:27 »
Ik ben ervan overtuigd dat (een deel van) de testvragen die we in beeld zien niet door de kandidaat wordt beantwoord die op dat moment de test maakt. Die van Fresia klopt niet, ben ik 99% van overtuigd. Zij vulde (volgens de montage) een vraag in op Everon, die ze vertrouwt en sowieso nog nooit heeft genoemd dit seizoen. Ik acht de kans daarom ook groot dat die van Arno ook niet klopt en dat hij er gewoon op Sahil uit is gevlogen.

De aflevering heet “stemmen”. En Fresia stemt op zichzelf (ze klikt haar eigen naam aan).

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #274 Gepost op: 23-01-2022, 00:47:05 »
Opdrachttitels zijn eigenlijk nooit hints (wel de titels van de afleveringen) waarmee de helft van de theorie onderuit gehaald wordt. Elk jaar worden de opdrachttitels vanuit tunnelvisie verklaard en elk jaar doven ze weer uit als een nachtkaarsje.

Er staat veel meer dan alleen de opdracht titels. Vooral het 11+11, deze aflevering haar eigen naam aanklikken bij test terwijl Afl “stemmen heet. Start seizoen 1-1-22 (1+1=11). Voetbal is 11 vs 11 = 22. Bijna elke opdracht is in duo’s (1+1 = 11). 11 deelnemers uiteraard.

En dan nog de velen spiegelbeelden/gespiegeld verwijzend naar of 11, of voetbalveld waar ze altijd op staat. En binnen opdrachten vaak ook een “eerste helft” en “tweede helft” (oa ballonnen en abseilen eerste 4 vs laatste 4) met daarin ook een gespiegeld element (net als met voetbal, andere kant op spelen na de rust).

Er is gewoon iets mee en bijna alles komt overeen met Fresia. Enige anders dan dat het Fresia zou kunnen zijn is Everon (goede tijden slechte tijden als tegenstelling) of Laetitia (ze zegt in de promo vandaag letterlijk het woord gespiegeld). Maar is echt mager vergeleken met Fresia.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #275 Gepost op: 23-01-2022, 00:54:44 »
Misschien hebben ze er dit jaar hulpmollen aan toegevoegd. Daar werd in voorgaande jaren geregeld over gespeculeerd. Rik zegt dat dit het mooiste seizoen van de laatste 5 jaar zou worden. Wat zullen we verrast zijn als dit ook zo is toch? Maar ja, zoek dan de juiste mol maar uit de kandidaten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #276 Gepost op: 23-01-2022, 02:19:30 »
Ja de 2 mollen theorie. Laten we die discussie weer eens starten  :-* ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #277 Gepost op: 23-01-2022, 09:06:28 »
Goh ik dacht dat die antwoorden altijd wel een eerlijke weergave waren. Kan natuurlijk nog steeds en dat kandidaten fouten maken.

Wat fouten maken betreft: Arno was hier zelf de benadeelde dat Sahil de twee jokers niet in het kistje ondersteboven gestoken had, dus de kans dat ie dat fout invult lijkt me wel erg klein :).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #278 Gepost op: 23-01-2022, 09:18:34 »
Dat is waar. Een foutieve weergave lijkt me ook raar. Maar laten we hier verder over praten in "wie verdenkt wie". :)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #279 Gepost op: 23-01-2022, 09:48:51 »
Kim Lian
Laetitia
...
Fresia - Hila
Thomas, Sahil, Everon