Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30776 keer)

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #140 Gepost op: 24-01-2022, 07:23:24 »
Of we krijgen na aflevering 5 een nieuwe leader, waarin nog meer maskers verstopt zitten...  ::vergroot::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #141 Gepost op: 24-01-2022, 07:48:42 »
Een piste waar ik momenteel rekening mee houd ivm de 6 verborgen maskers is dat 5x2 + 1 Mol = 11.
Als elk van de 5 eerste fragmenten met een masker in verborgen gelinkt zou kunnen worden aan een kandidaat (zoals bvb Kim Lian zoals hierboven gesuggereerd) dan zou je op 10 afvallers uitkomen. Het laatste en duidelijkste fragment is dan de mol zelf en wordt gevolgd door .. Laetitia.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #142 Gepost op: 24-01-2022, 11:34:29 »

Lekker borrelen bij lieve Albanese mensen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #143 Gepost op: 24-01-2022, 12:25:11 »
Haha, wat een ongemak. ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2022, 12:31:14 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #145 Gepost op: 24-01-2022, 16:39:58 »
Gezien we 5 kandidaten overhouden waarvoor geen masker zit, zie ik het niet aan voor een afvallershint. Een finale met 5 lijkt me niet logisch, 4 is nog wel te doen eventueel.


Volgens mij is er eerder een seizoen geweest (weet echt niet meer welke) waar een afvallershint was ontdekt die helemaal goed liep tot er 5 deelnemers waren afgevallen, daarna klopte het niet meer. Het is nooit gegeven als hint dus het kan gewoon toeval zijn geweest. Aan de andere kant, als je een afvallershint denkt te ontdekken die de finalisten al voorspellen, is het dan nog wel leuk? Persoonlijk vind ik van niet, tot halverwege heb je hem pas na 3 afleveringen door (misschien) en daarna wordt het weer een verrassing.

Online Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #146 Gepost op: 25-01-2022, 12:56:28 »


Helaas geen extra beelden over de achtergehouden 250 euro...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #147 Gepost op: 25-01-2022, 14:55:15 »


Vliegtuigjes, waterfietsen, zware puzzels versjouwen, kippen, zwanen en een verloren moltelefoon. Aflevering 5 ziet er veelbelovend uit. ::hyper::

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #148 Gepost op: 25-01-2022, 15:02:59 »
Oeh met die sup waterfietsen, doet me denken aan de opdracht bij Schliersee in De Mol. Verwachtingen zijn hooggespannen nu!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #149 Gepost op: 25-01-2022, 19:30:44 »
Ja die was geweldig annebeestje! Kijk al uit naar De Mol België

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #150 Gepost op: 26-01-2022, 00:04:30 »
Ik hoor elke keer, volgende week ziet er goed uit! Om vervolgens elke keer te lezen, dit was een van de slechste afleveringen tot nu toe!  :P

Massaal aan de copium hier.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #151 Gepost op: 26-01-2022, 01:42:23 »
Ik heb mogelijk iets bij Everon gezien. Maar het kunnen ook gewoon krassen in de fles zijn. Het is ook maar 2 frames zichtbaar, in vergelijking met de andere maskers is dat erg kort. Het kan zijn dat de productie het bij Everon opzettelijk minder duidelijk heeft gemaakt, omdat Everon pas laat afvalt en hij door Glen is uitgekozen in aflevering 1. Ik ben benieuwd of jullie hier ook wat inzien.

Alvast excuses voor mijn tekentalent ::schaam::, maar ik heb geprobeerd de contouren van het masker te tekenen. Als je hem eenmaal ziet, lijkt hij toch wel heel duidelijk op een goud masker.

Overigens geloof ik er niet in dat er ooit een afvallershint zal worden gegeven. Als hij wordt gevonden verpest het een beetje het spel/app-pooltjes en als hij niet wordt gevonden past het ook niet echt bij “de onthulling van de mol”. Eerder dat de maskers voor iets anders staan, of als afleiding erin zijn geplaatst. Maar dit is mijn mening en we zullen het meemaken!  :-X

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #152 Gepost op: 26-01-2022, 08:08:06 »
Ik hoor elke keer, volgende week ziet er goed uit! Om vervolgens elke keer te lezen, dit was een van de slechste afleveringen tot nu toe!  :P

Massaal aan de copium hier.  ::rofl::

Haha, ik zag juist op tegen het in honing graaien, ballonprikken, ballen schieten en schreeuwen in de silo. Maar aflevering 5 ziet er een stuk stoerder uit. 8)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #153 Gepost op: 26-01-2022, 12:19:49 »
Alvast excuses voor mijn tekentalent ::schaam::, maar ik heb geprobeerd de contouren van het masker te tekenen. Als je hem eenmaal ziet, lijkt hij toch wel heel duidelijk op een goud masker.

Overigens geloof ik er niet in dat er ooit een afvallershint zal worden gegeven. Als hij wordt gevonden verpest het een beetje het spel/app-pooltjes en als hij niet wordt gevonden past het ook niet echt bij “de onthulling van de mol”. Eerder dat de maskers voor iets anders staan, of als afleiding erin zijn geplaatst. Maar dit is mijn mening en we zullen het meemaken!  :-X

Gek genoeg had ik deze inderdaad ook gespot en daarna kon ik hem niet meer vinden.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #154 Gepost op: 26-01-2022, 14:10:36 »
In een ander hint topic (titels van de afleveringen en andere aanwijzingen) wees @foxhunter op een deel van het masker dat hij in de rode vlag, voordat Kim-Lian in beeld komt.

Ik zie er ook wel iets van een masker in. In photoshop heb ik het rechterdeel er aan geplakt.
Meer mensen die dit zien?


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #155 Gepost op: 26-01-2022, 15:08:53 »
In een ander hint topic (titels van de afleveringen en andere aanwijzingen) wees @foxhunter op een deel van het masker dat hij in de rode vlag, voordat Kim-Lian in beeld komt.

Ik zie er ook wel iets van een masker in. In photoshop heb ik het rechterdeel er aan geplakt.
Meer mensen die dit zien?



Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #156 Gepost op: 27-01-2022, 01:21:49 »
Sorry, ik zie er echt niet meer in dan een wapperende vlag.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #157 Gepost op: 27-01-2022, 19:55:50 »
De groepsfoto met de laatste 7. Ik vind 'm heel gek uitgesneden, net alsof er links iemand is weggeknipt. Wie weet is dit een soort hint dat er een afvaller terug mag komen (even speculeren)? Nu ze zo'n afvallershotel hebben, is het wel dé kans om makkelijk een afvaller terug in het spel te brengen via een duel tussen de afvallers ofzo. Nadeel is dat die afvaller waarschijnlijk een voordeel heeft qua kennis doordat er info is van vier afvallers.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #158 Gepost op: 27-01-2022, 20:00:41 »
Ik zie niets opvallends. Behalve dan dat de kandidaten nu Arno weg is zich vrijer voelen om wat bontere kleren aan te trekken.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #159 Gepost op: 27-01-2022, 20:02:37 »
Ik zie niets opvallends. Behalve dan dat de kandidaten nu Arno weg is zich vrijer voelen om wat bontere kleren aan te trekken.

Hahaha. Ik bedoel eigenlijk dat er links meer lege ruimte is dan rechts.