Wat me opviel is dat terwijl Welmoed en Letitia er moeite mee hebben de boomstam op te tillen met zijn tweeën, Thomas er in een bocht langsloopt, hij laat ze expres aan hun lot over. Niet erg galant!
Hij is enorm aan het klooien met de puzzel, nogal overdreven richt hij de aandacht op zichzelf. Zo van: Kijk, ik ben een kandidaat die zich verdacht probeert te maken! Doe je dat als kandidaat in de eerste opdracht? Dan wil je toch liever om je heen kijken wie de mol zou kunnen zijn, want afl. 1 is superbelangrijk, niemand wil als eerste naar huis. Ik heb de indruk dat hij nogal zenuwachtig is.
Op het eind steekt hij zijn hand op voor het penningmeesterschap, even later: 'Ik trek mij terug als kandidaat want niemand gaat mij vertrouwen.' Zegt een mol die speelt dat hij een kandidaat is die zichzelf verdacht probeert te maken.
Dan zegt hij ook nog bij de test: 'Mijn hoofddoel is om niet als eerste af te vallen'. Terwijl hij nauwelijks om zich heen gekeken heeft. Hij vertelt ook niet wie hij verdenkt en waarom.
Vooralsnog is hij nu nummer 1 op mijn lijstje.