Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 97081 keer)

Offline Heyendaal

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #640 Gepost op: 13-02-2023, 09:36:44 »
Uit alle macht probeerde ik te zoeken naar aanwijzingen die naar een andere mol dan Jurre wezen. Zoals velen al zeiden: het lag er veel te dik bovenop. Dus moest het wel iemand anders zijn. Eerst kon ik Ranomi niet afschrijven, Nabil was even een optie, Anke nog steeds wel een klein beetje.
Maar al die onmolse acties bij die mensen en/of eruit vliegen, en alle molse acties van Jurre.

Het is tijd om het te erkennen (al kost me dat moeite): de mol is dit jaar gewoon vol in beeld. Jurre is de mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #641 Gepost op: 13-02-2023, 11:48:02 »
Ben bang dat je gelijk hebt  :-\\

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #642 Gepost op: 13-02-2023, 13:24:35 »
Het is Jurre..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #643 Gepost op: 13-02-2023, 16:09:40 »
Anke dan?
Soy? Of toch Daniël?
Jurre wil ik niet.
Dan maar Ranomi? Dat zou ik toch wel erg leuk vinden
Je mag ook een Wensmol nemen hoor ;D. Wel zo leuk als toch iedereen al Jurre heeft voor dat we ook maar op de helft zijn ::regenboog:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #644 Gepost op: 13-02-2023, 16:50:15 »
Mijn wensmol Jurre lijkt de mol te zijn.  ::tandpastasmiley:: Maar... niets is wat het lijkt? Of toch wel.  ::rofl::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #645 Gepost op: 13-02-2023, 16:56:44 »
Ik moet toegeven dat iemand anders aanwijzen dan Jurre bijna waanzin is. Maar ik weiger op hem te stemmen voordat er nog drie over zijn (de laatste keer is een principestem en wil je gewoon goed zitten). Tot die tijd nablijft de wens de vader van de gedachte en volg ik elke niet Jurre aanwijzing tot ik die niet meer kan vinden.

Zo’n mooi seizoen en dan de mol een weggevertje…. Dat willen ze toch niet…. :o  :o :o


Anke is de mol!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #646 Gepost op: 13-02-2023, 17:35:30 »
Is ook mijn Wensmol hoor, ik had in de pool hier vandaag ook weer op haar gestemd  ::hypocriet:: ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #647 Gepost op: 13-02-2023, 18:13:56 »
Jurre

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #648 Gepost op: 13-02-2023, 18:24:14 »
Als het Jurre is dan vinden vele het een slechte mol want het ligt er zo dik bovenop.
Toch raar want hij wordt door medekandidaten absoluut niet verdacht. Dus hij doet toch wel iets goed.
En door ons als kijkers ook pas heel erg na afl 5.
Er zijn kandidaten geweest die zowel door ons als door medekandidaten al veel vroeger verdacht werden.

En dat Jurre nu ineens zo verdacht wordt,  is dat dan de schuld van de mol of van de editters omdat ze dingen duidelijk in beeld brengen ineens zoals met  die morse code?
« Laatst bewerkt op: 14-02-2023, 00:49:28 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #649 Gepost op: 13-02-2023, 18:35:16 »
de schuld van de mol of van de editters
Ik denk dat er echt veel verdonkeremaand wordt door de edit. Froukje eruit terwijl ze spreidt op Jurre van 3 in totaal. Er waren nog 9 kandidaten in het spel. Kan niet.

Dus Jurre werd al vanaf begin af aan erg verdacht net zoals bijv. Anne Marie. En er gingen een hoop uit die stopten met spreiden maar alleen gingen tunnelen. Dat speelt de mol ook in de kaart.

Dus al met al is Jurre er dan doorheen gesluisd en zijn er echt wel goede afleidingsmollen geweest. We hebben er hier op de poll ook op 4 verschillende gezeten voor Jurre.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #650 Gepost op: 13-02-2023, 18:36:09 »
Voor mij ligt Jurre er ook vrij dik bovenop (waardoor ik hem nu op nr. 2 heb en niet bovenaan), maar áls hij de mol blijkt te zijn, dan vind ik hem zeker geen slechte mol. Misschien dat het werkt als omgekeerde psychologie: zo verdacht lijken, dat kan toch niet?
Juist vrij gewaagd als hij dan tóch de mol blijkt te zijn. Zoiets waardeer ik wel.  :)

Ik heb trouwens Ranomi als wensmol, omdat het mij prachtig lijkt als ze als fanatieke onmolse kandidaat wordt onthuld als mol. Dan zou ik er ook heel erg naast zitten trouwens.

(maar de echte mol blijft Daniël wat mij betreft)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #651 Gepost op: 13-02-2023, 18:41:20 »
Ik zat op Nabil die vond ik ook een leuke mol.

Nu hoop ik eigenlijk op Jurre. Ik zou de andere eigenlijk allemaal geen leuke mol vinden. Anke zou nog beetje kunnen maar dan heeft ze de koffertjes opdracht wel weggegeven. En de andere 3 kandidaten hebben teveel geld in gebracht of te weinig gemold.

Voor mij kan het echt alleen nog maar Jurre zijn omdat hij ook de enige is die wel echt gemold heeft.

Ik vind hem er ook niet perse dik opliggen. Alleen vergeleken de andere die over zijn moet het bijna wel Jurre zijn.
Jammer dat Annick en Nabil er al uit zijn want die werden ook nog wel echt verdacht en deden molse dingen waardoor er nog meerdere opties waren.

Daniel, Soy en Ranomi zijn gewoon vrij fanatiek in geld binnen halen.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2023, 18:46:37 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #652 Gepost op: 13-02-2023, 19:55:16 »
Anke, blijft het nog steeds voor mij na het terugkijken van de afleveringen.

Jurre zou ook nog prima kunnen, maar dan heeft het speuren minder zin gehad. Ik kan evenveel dingen voor beide bedenken en in het kader van onder de radar blijven (zowel voor kandidaten als publiek) vind ik Anke daar sterker in
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #653 Gepost op: 13-02-2023, 20:06:44 »
Ik vind Jurre ook echt verdacht, maar dat 60% van het forum en daarnaast ook veel mensen in Nederland hem verdenken valt me dan wel weer op.

Zelf blijf ik voor nu lekker op Anke ::schaam:: ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #654 Gepost op: 13-02-2023, 20:41:41 »
Als het Jurre is dan vinden vele het een slechte mol want het ligt er zo dik bovenop.
Toch raar want hij wordt door medekandidaten absoluut niet verdacht wordt. Dus het doet toch wel iets goed.
En door ons als kijkers ook pas heel erg na afl 5.
Er zijn kandidaten geweest die zowel door ons als door medekandidaten al veel vroeger verdacht werden.
Thomas werd rond deze tijd ook al enorm verdacht hier, terwijl geen van de kandidaten hem doorhad. Dat lag deels aan de duinopdracht, maar ook omdat zijn profiel gewoon goed paste in ons beeld van wat een Mol moet doen. Meestal betekent het dus dat de Mol eigenlijk gewoon goed bezig is, en om eerlijk te zijn vind ik Jurre tot nu toe een stuk kleurrijker mollen dan Thomas ::regenboog::

...óf niet!

Offline Heyendaal

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #655 Gepost op: 13-02-2023, 22:06:17 »
Theorietje, voor als Jurre inderdaad de mol is:
Wellicht is 'Mol-die-thuis-relatief-makkelijk-te-vinden-is' een bewuste montage-keuze, die verband houdt met andere programma-keuzes.
1) WIDM is als programma dit jaar een nieuwe weg in geslagen, met bijvoorbeeld gelaagde opdrachten, doorlopende verhaallijnen. Minder het standaard-format van 3 opdrachten plus eliminatie, en minder 'bondjes-gedoe' (ik juich dat allemaal toe trouwens, maar het gaat hier even niet om een mening).
2) De angst van programmamakers zou dan kunnen zijn dat mainstream-kijkers afhaken, wegens 'te ingewikkeld' of zoiets. Dus maken ze de mollenjacht voor TV-kijkers in elk geval wél overzichtelijk.
3) En dat bleek ook prima te kunnen (edit-wise), want mol Jurre werd door kandidaten niet overdreven veel verdacht. En is dan dus gewoon een hartstikke goede mol. Wij zagen het, maar hij wist in Zuid-Afrika de meesten om de tuin te leiden en nauwelijks geld in de pot te brengen. Mol-opdracht uitstekend geslaagd dus.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #656 Gepost op: 13-02-2023, 22:08:51 »
Ik ben geswitcht,  ::dans:: kan de optie stem wijzigen aangezet worden?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #657 Gepost op: 13-02-2023, 22:22:35 »
Gedaan.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #658 Gepost op: 13-02-2023, 22:43:52 »
Jurre, Jurre of..... Jurre!

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #659 Gepost op: 13-02-2023, 22:47:34 »
Ga toch voor Daniël  >:D