Auteur Topic: [Kandidaat] Kees van der Spek  (gelezen 21332 keer)

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #180 Gepost op: 1-03-2024, 08:28:35 »
Wel een niet zo heel effectieve molactie dan, die pas laat in de rij aan het licht komt.
Maar als Charlie goed staat en Celis bij ‘Sally’, staan toch alleen Alicia, Alondra en Ana goed? Nog minder punten.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #181 Gepost op: 1-03-2024, 08:53:23 »
Nee, het werd pas fout gerekend bij degene die niet meer op alfabet stond, dus (als de rest goed stond uiteraard) pas bij Celis die bij de S stond dan...
Anders was Charlie nu ook al niet goed gerekend.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2024, 09:03:28 door WillempieW »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #182 Gepost op: 1-03-2024, 13:31:43 »
Kees heeft het buitengewoon naar zijn zin. Fijne vakantie met af en toe een leuk spelletje.
Voor zover ik het nu zie, is Anna de MOL, ontdekt door Kees in 1.3.
Dus zie ik hem als winnaar.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2024, 13:35:02 door Gadoesja »

Offline Treveo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #183 Gepost op: 1-03-2024, 13:55:31 »
Voor zover ik het nu zie, is Anna de MOL, ontdekt door Kees in 1.3.

Klopt, daarom ging Kees ook vaak op Anna bij de tests?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #184 Gepost op: 1-03-2024, 14:19:22 »
Kees heeft het buitengewoon naar zijn zin. Fijne vakantie met af en toe een leuk spelletje.
Voor zover ik het nu zie, is Anna de MOL, ontdekt door Kees in 1.3.
Bij de molympische spelen gebruikt hij 1 keer de microfoon, maar zodra hij hoort dat de microfoon het doet, doet hij hem gauw naar beneden en gebruikt hij hem niet meer. Hij schrikt een beetje en kijkt even opzij. Misschien beseft hij dat hij ook beter kan doen alsof de microfoon het niet doet. Deze keuze is dan mede gebaseerd op zijn bestaande verdenking?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #185 Gepost op: 2-03-2024, 21:38:21 »
O nee.   :(
Wat was het mooi geweest als hij de winnaar zou worden. Superfijne kandidaat!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #186 Gepost op: 2-03-2024, 21:59:29 »
Jammer Kees, kost een hoop punten in de Pool

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #187 Gepost op: 3-03-2024, 00:45:31 »
Zo jammer. Ik vind Kees één van de leukste WIDM kandidaten ooit. Vooraf had ik dat niet zo verwacht, eigenlijk. Onwijs leuk mens.  ::bravo::
Laten we jabberen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #188 Gepost op: 3-03-2024, 01:36:18 »
Helaas: ik denk heel Nederland meest gewenste mol is toch echt een kandidaat. Ik had dat idee al, denk met iemand die al jarenlang oplichters ontmaskert is de mol ontmaskeren interessanter dan de mol zelf zijn.

Om die reden heb ik Kees ook nooit kunnen verdenken van mollenstreken. Maar ik vind het wel mooi dat hij alle opdrachten meegemaakt heeft. En tot het laatste in dit seizoen gezeten heeft.  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #189 Gepost op: 3-03-2024, 08:09:08 »
Jammer dat hij afgevallen is, maar knap gedaan dat hij door zijn geheugen zo ver is gekomen. Waarschijnlijk zat hij altijd wel beetje goed of het is inderdaad een wonder wat hij zei dat hij er nog in zat.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #190 Gepost op: 3-03-2024, 08:10:56 »
Ik denk dat z’n geheugen zijn redding is geweest. Hij heeft weken op Rian gezeten, maar door z’n geheugen maakte hij fouten.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #191 Gepost op: 3-03-2024, 08:24:21 »
Ik denk dat z’n geheugen zijn redding is geweest. Hij heeft weken op Rian gezeten, maar door z’n geheugen maakte hij fouten.
Kees zegt heel duidelijk in niet de mol, dat hij bijna altijd wel op dezelfde mol heeft gezeten. Die zat altijd wel in mij top 3. Dit gaat niet om Rian, maar om deze drie overgebleven kandidaten en hij gelooft dat die de mol is of hij word gek.
Zijn top 3 is denk ik: Tooske, Rian en Anna geweest.
Sor kan niet, omdat hij hem bij de lasergame het meest vertrouwde.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #192 Gepost op: 3-03-2024, 08:36:41 »
Hij zei in 1 van zijn biechten dat hij Anna nooit verdacht had (blinde vlek). Dus logischer dat de derde Fons is.
Ik denk dat het hele afvallershotel denkt dat het Fons is omdat iedereen hem wel meenam in de test.

Online mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #193 Gepost op: 3-03-2024, 08:37:21 »
Kees zegt bij het lasergamen: waarom verdenk ik deze mensen niet? Sor en Anna dus.
Als hij nu zegt dat hij zijn mol al heel lang meeneemt, dan snap ik het vorige toch niet hoor.
Dat kan toch alleen maar Fons zijn dan?
En welke kandidaat denkt bij zichzelf, hmm, als de anderen op Fons zitten ga ik lekker op Sor? In de finale??

Het een en ander klopt niet echt bij Kees, ze willen ons weer iets laten geloven dat er helemaal niet is.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #194 Gepost op: 3-03-2024, 08:45:07 »
Ik denk dat de biechten in de uitzendingen dan niet helemaal kloppen. Want in Niet de Mol leek hij een open boek, zonder dat hij zijn mol noemde.
Maar het kan zijn dat iedereen eigenlijk al sinds begin vol op Fons zit en dat hij de mol is. Want Tooske zei ook al in niet de mol, dat ze nog steeds gelooft dat ze goed zit en zij zat op Fons wat ik weet.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #195 Gepost op: 3-03-2024, 14:39:41 »
Mijn gedoodverfde winnaar eruit. Had het idee dat hij al heel lang Anna in het vizier had. Ik denk dat Anna's tactiek van: ze zitten op mij dus ik zal ze in de war brengen, heeft gewerkt bij Kees. De biechten laat ik links liggen, totaal onbetrouwbaar. Hij zal heus Rian verdacht hebben maar dat was volgens mij een zijpaadje.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2024, 15:47:25 door Run »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #196 Gepost op: 3-03-2024, 17:01:52 »
Ik ben, denk ik, één van de weinige Nederlanders die Kees niet kende (ik kijk heel weinig tv), maar wat een leuke kandidaat! Erg genoten van Kees  ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #197 Gepost op: 3-03-2024, 20:15:53 »
Grappig en dacht altijd dat de regie bepaalde waar iedereen ging zitten bij de afvalschermen.
Kees vertelt bij nu.nl dat dit niet het geval is.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #198 Gepost op: 3-03-2024, 20:23:59 »
Op Kees z’n insta zag ik een filmpje van hoe hij altijd alles kwijt is (incl. leesbril). Zo grappig  ::rofl:: Hij heeft hier meer onthouden iig ::rofl::
Laten we jabberen.

Online SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kees van der Spek
« Reactie #199 Gepost op: 3-03-2024, 20:33:28 »
En ik maar denken dat dat onderdeel was van zijn molstrategie