Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 265279 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #540 Gepost op: 23-10-2010, 10:53:14 »
Ik denk toch dat die eerste tussenstand (61% voor WIDM) ons genekt heeft.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #541 Gepost op: 23-10-2010, 10:53:50 »
Dat kan ook....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #542 Gepost op: 23-10-2010, 11:21:30 »
Vorig jaar 3, dit jaar 2, volgend jaar 1 ::hypocriet::!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #543 Gepost op: 23-10-2010, 11:35:24 »
Ik vond het sowieso ook niet goed dat chantal janzen in DWDD al zei dat ze vond dat de TV-Kantine moest winnen
 en bij de tussenstanden het haar verraste dan WIMD bovenaan stond en ze blij was toen de TV-Kantine voorop liep.
En het dat een slechte persiflage van moeder Smit in de top 10 stond beste momenten van het jaar. (oké, dat is dan misschien door de mensen op internet besloten, maar doe 't dan als de lijnen dicht zijn)
...óf niet!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #544 Gepost op: 23-10-2010, 12:20:14 »
Ik was al een beetje voorbereid door de negatieve berichtgeving hier op het forum...maar zelfs in de herhaling is Chantal Janzen niet grappig ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #545 Gepost op: 23-10-2010, 12:21:22 »
en het speelt natuurlijk ook mee dat widm al beina een jaar geleden is uitgezonden, en de andere programma's nu nog steeds ::ok::
of tog niet...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #546 Gepost op: 23-10-2010, 12:21:47 »
Ik was al een beetje voorbereid door de negatieve berichtgeving hier op het forum...maar zelfs in de herhaling is Chantal Janzen niet grappig ::ohno::

Ze probeert heel grappig te doen maar ze is dat echt zooo NIET..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #547 Gepost op: 23-10-2010, 12:30:52 »
Achja.. Chantal denkt dat ze grappig is idd, hoop dat dit haar laatste jaar was als Presentatrice van het gala.

en het speelt natuurlijk ook mee dat widm al beina een jaar geleden is uitgezonden, en de andere programma's nu nog steeds ::ok::


Idd! En net 1 a 2% tekort onder een programma dat DAG en NACHT campagne voerde! Dus daar mag WIDM HEEL trots op zijn!

Alleen vind het verschil tussen de eerste en tweede tussenstand wel HEEL erg groot.. Best wel appart te noemen dat het meer verdacht lijkt...

En we waren gewoon weer genomineerd BOVEN een hello goodbye en een Boer zoekt vrouw.. SUPER! Volgend jaar gewoon jatten die ring! ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #548 Gepost op: 23-10-2010, 12:36:02 »
ik voel me eigelijk best wel schuldig ::niet-ok::
ik heb niet kunnen stemmen want ik was er niet, en het was onduidelijk of ik nouw ring 2 of 3 moest stemmen, en mijn stem kon net dat ene prozentje zijn ::niet-ok::

maarja wat maakt zoon prijs eigelijk ook uit! wij molloten vinden het tog het beste programma, en daarom vind ik dat wij eigelijk de molloten ring aan ze moeten overhandigen! :P
of tog niet...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #549 Gepost op: 23-10-2010, 12:37:17 »
ik vind chantal wel grappig. Hier en daar liet ze een steekje vallen (met Frits sissing bijvoorbeeld) maar van mij mag ze een contract voor de aankomende 10 jaar krijgen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #550 Gepost op: 23-10-2010, 12:42:08 »
ik vind chantal wel grappig. Hier en daar liet ze een steekje vallen (met Frits sissing bijvoorbeeld) maar van mij mag ze een contract voor de aankomende 10 jaar krijgen.

Mag toch hopen van niet... Maarja, dat is mijn mening.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #551 Gepost op: 23-10-2010, 12:44:09 »
ik vind chantal wel grappig. Hier en daar liet ze een steekje vallen (met Frits sissing bijvoorbeeld) maar van mij mag ze een contract voor de aankomende 10 jaar krijgen.

Ik mag haar ook wel. Vind dat ze een ontzettend droge humor heeft waarbij het soms even duurt voordat het kwartje valt. Maar van dat soort humor moet je houden om het te kunnen waarderen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #552 Gepost op: 23-10-2010, 12:58:38 »
Alleen vind het verschil tussen de eerste en tweede tussenstand wel HEEL erg groot.. Best wel appart te noemen dat het meer verdacht lijkt...
Dat verschil vond ik idd ook veel te groot. Van 62 naar 34%. Dat is bijna een halvering. Niet echt geloofwaardig  :-\\

Maar goed, 3x op rij = scheepsrecht ;)

En om pessimistisch te zijn: GTST moest vijf keer achter elkaar genomineerd worden om de Ring te winnen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #553 Gepost op: 23-10-2010, 13:00:29 »
Nee, dat vond ik ook zo raar.. Toen ik die 62 prcent hadden, dacht ik we hebben m! Maar helaas toch niet
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #554 Gepost op: 23-10-2010, 13:19:29 »
ik vind chantal wel grappig. Hier en daar liet ze een steekje vallen (met Frits sissing bijvoorbeeld) maar van mij mag ze een contract voor de aankomende 10 jaar krijgen.

Helemaal mee eens, ik hou wel van die droge humor...........
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #555 Gepost op: 23-10-2010, 13:46:46 »
Chantal was wel beter dan de afgelopen jaren (ze past wel bij de show, ze mag zeker blijven), maar ik vond de show verder bedroevend slecht. Die liedjes op het einde waren wel grappig, Jeroen's speech was leuk en om André van Duin heb ik ook hartelijk moeten lachen (hoogtepunt v/d uitzending wat mij betreft), maar voor de rest vond ik het niet veel. Dit was de slechste TV ring show die ik in jaren gezien heb. Vooral die stukjes met 'Oprah', die waren zó slecht. :-X En arme Heintje, volgens mij vergat ie steeds z'n tekst. :-[

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #556 Gepost op: 23-10-2010, 13:49:11 »
T geluid van die liedjes was echt bedroevend slecht... Ik hoorde alleen de achtergrondmuziek maar geen zang zowat... Jammer
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #557 Gepost op: 23-10-2010, 13:56:09 »
Ik vond Jeroen heel grappig. ::rofl::

'Ik uhhh zet hem maar gewoon neer anders praat ik uhh toch maar door. Hoi.' En dan zo'n kop van 'wat moet k nu doen?' xDD
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #558 Gepost op: 23-10-2010, 14:06:00 »
Zo, ik steek ook m'n kop maar weer eens om de hoek.  ;D

Erg jammer dat WIDM het net niet gered heeft. Ik had het ze zeker gegund, ook al is de TV Kantine best een aardig programma. Maar wat ik niet begreep, waar waren die kandidaten nou?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #559 Gepost op: 23-10-2010, 14:07:08 »
Zo, ik steek ook m'n kop maar weer eens om de hoek.  ;D

Erg jammer dat WIDM het net niet gered heeft. Ik had het ze zeker gegund, ook al is de TV Kantine best een aardig programma. Maar wat ik niet begreep, waar waren die kandidaten nou?

Die moest je in het publiek opsporen ofzo. En ze zaten steeds met zn allen bij elkaar. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...