Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 343190 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 23-01-2005, 18:16:07 »
En jij denkt dat ze dat risico gaan lopen? De mol weet vooraf de opdracht en zal niks van waarde in zijn tas laten zitten wat zijn identiteit kan verraden.

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 23-01-2005, 18:35:25 »
En jij denkt dat ze dat risico gaan lopen? De mol weet vooraf de opdracht en zal niks van waarde in zijn tas laten zitten wat zijn identiteit kan verraden.

Nu het toch over die tassen gaat en "zaken achter laten van waarde". Yvonne was degene die wilde inzetten op 10 minuten. Als gewoon kandidaat moet je echter gewoon gokken daarvoor; Yvonne wilde echter vól inzetten op de 10 minuten. Met 10 minuten heb je de meeste tijd om alle spullen - eventueel belangrijke - gelijkwaardig te verdelen over de twee tassen. Zou een van je tassen dan niet gekozen worden door een kandidaat die door de grotten was geklommen, heb je in ieder geval geluk als je je spullen goed over twee tassen hebt verdeeld. Bij deze is Yvonne dus mijn mol.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 23-01-2005, 18:38:04 »
Zo dom is de productie na 4 reeksen nu ook weer niet. ;)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 23-01-2005, 18:46:50 »
Ik denk niet dat Marc-Marie de mol is, hij kan dat niet goed volhouden denk ik! Kijk maar naar dat liegen! :P En even iets anders, hij heeft een rare naam :p
Some light in your eyes...

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 23-01-2005, 18:55:48 »
Wat ik verdacht vind aan Marc-marie is zijn overduidelijke manier van het verpesten van opdrachten. Hij zorgt ervoor dat hij zo duidelijk de mol is, dat niemand hem meer verdenkt.
Hij pot niet en maakt daar een showtje van, hij schreeuwt om het hardst dat de duurste ton open moet...
Hij kent het spel goed inmiddels, hij heeft vorige series ook gekeken. En zoals ik nu een mol zoek, met voornamelijk George en Elise in mijn achterhoofd, zou ik nooit op Marc-marie uitkomen.
Ik ben op zoek naar subtiele mol-acties. Naar 'de held is de mol' acties. Naar meepraten met domme dingen van mede-kandidaten. Van jezelf, vooral in het begin, zo min mogelijk verdacht maken. Marc-marie zou een heel ander spel spelen, en om hem als mol aan te wijzen, zou ik mijn hele idee van wat een mol is om moeten gooien.
Dit houd ik dus in mijn achterhoofd. Hij is nog niet mijn hoofdverdachte. Ik houd hem wel in de gaten, vind het zeer gevaarlijk om hem af te schrijven. Hij houdt namelijk wel een hoop geld uit de pot.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 23-01-2005, 19:03:41 »
Jim had het plan om de duurste en de goedkoopste ton open te maken, maar niemand hoorde hem... Tot Marc Marie zijn idee overnam, en het rond begon te schreeuwen. Hij opperde het dus zelf niet, zodat het net lijkt of Jim veel geld uit wilde geven...
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 23-01-2005, 19:37:18 »
Marc-Marie is NIET de mol. Heel duidelijk.

Waarom? Omdat;

1. Het veels te voor de hand liggend was vantevoren al.
2. Hij veel te opvallend probeert om onhandig en grappig over te komen. (ja, ik heb een HEKEL aan zijn manier van semi-grappig doen..)
3. Hij het inderdaad volgens mij helemaal niet vol zou houden.

En dan nog iets; Gijs verdacht ofwel Marc-Marie, ofwel Yvon. Dus een van deze twee is het zeker niet, en dan zegt mijn gevoel dus dat dat Marc-Marie is. Maar ik wil het ook gewoon niet hoor, want ik heb echt zo`n hekel aan hem sinds de eerste keer dat ik iets van hem zag. Roeland is TEH beste! :)
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 23-01-2005, 20:55:58 »
Jaa maar misschien is hij juist de mol omdat hij zo opvallend is!
En weet iemand of hij homo is?
Some light in your eyes...

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 23-01-2005, 21:01:26 »
En weet iemand of hij homo is?

 ???  ??? doet dat ter zake  ???  ???

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 23-01-2005, 21:06:02 »
En dan nog iets; Gijs verdacht ofwel Marc-Marie, ofwel Yvon. Dus een van deze twee is het zeker niet, en dan zegt mijn gevoel dus dat dat Marc-Marie is.

Volgens mij verdacht Gijs Sander ook. Het was iig niet duidelijk, op wie hij precies gestemd heeft.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 23-01-2005, 22:22:21 »
Jaa maar misschien is hij juist de mol omdat hij zo opvallend is!
En weet iemand of hij homo is?
Het doet inderdaad niet ter zake, maar KOM OP ZEG. Hoe kan je nou niet zien dat hij homo is???
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 23-01-2005, 22:24:35 »
Marc-Marie heeft met een opmerking over zijn relatie het Lagerhuis gewonnen. Tis algemeen bekend hoor, maar niet van toepassing voor het spel lijkt me.
No Milk today???

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 23-01-2005, 22:57:23 »
Nee het doet nie terzake! Maar ik was gewoon benieuwd of klopte was ik dacht :)
Some light in your eyes...

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 23-01-2005, 22:59:48 »
Jahoor Freek, het klopt  ;)

« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 23:01:23 door pimwiz »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 23-01-2005, 23:28:21 »
Nou dan ook even nagaan hoe dat met Roeland zit.

Gewoon nieuwsgierig  :-X

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 23-01-2005, 23:48:18 »
Volgens mij Roeland niet hoor  ::)
edit:  ik moet mezelf al corrigeren geloof ik,
net ergens gelezen dat ie wel homo is erg betrouwbare bron is het overigens niet
« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 23:52:53 door Eirc »
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 23-01-2005, 23:57:57 »
Hij speelt wel veel homorollen. En voor de rest zal het wel wishful thinking zijn...  ::)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 24-01-2005, 11:35:21 »
Wat ik verdacht vind aan Marc-marie is zijn overduidelijke manier van het verpesten van opdrachten. Hij zorgt ervoor dat hij zo duidelijk de mol is, dat niemand hem meer verdenkt.
Hij pot niet en maakt daar een showtje van, hij schreeuwt om het hardst dat de duurste ton open moet...
Hij kent het spel goed inmiddels, hij heeft vorige series ook gekeken. En zoals ik nu een mol zoek, met voornamelijk George en Elise in mijn achterhoofd, zou ik nooit op Marc-marie uitkomen.
Ik ben op zoek naar subtiele mol-acties. Naar 'de held is de mol' acties. Naar meepraten met domme dingen van mede-kandidaten. Van jezelf, vooral in het begin, zo min mogelijk verdacht maken. Marc-marie zou een heel ander spel spelen, en om hem als mol aan te wijzen, zou ik mijn hele idee van wat een mol is om moeten gooien.
Dit houd ik dus in mijn achterhoofd. Hij is nog niet mijn hoofdverdachte. Ik houd hem wel in de gaten, vind het zeer gevaarlijk om hem af te schrijven. Hij houdt namelijk wel een hoop geld uit de pot.

 ::jaja:: Deze tekst geeft heel goed weer hoe ik er ook over denk. Aan de andere kant zijn er heel veel 'molamateurs' (niet negatief bedoelt) die heel basic kijken, niet letten op hints en dubbele bodems. Het gros van de kijkers, zeg maar. Die zouden dan al snel op MM komen. Zal de AVRO er echt voor kiezen voor een zo opzichtige mol?

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 24-01-2005, 11:42:48 »
De eerste aflevering vond ik Marc-Marie een beetje irritant.
Deze aflevering moest ik echter echt lachen om hem, hehe.
Maar... t is voor mij niet één van de verdachtste kandidaten!
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 24-01-2005, 11:55:46 »
::jaja:: Deze tekst geeft heel goed weer hoe ik er ook over denk. Aan de andere kant zijn er heel veel 'molamateurs' (niet negatief bedoelt) die heel basic kijken, niet letten op hints en dubbele bodems. Het gros van de kijkers, zeg maar. Die zouden dan al snel op MM komen. Zal de AVRO er echt voor kiezen voor een zo opzichtige mol?

Hier moet ik toch op reageren. Ik zoek al 5 jaar "de mol" en 2x met succes (en al vrij vroeg van de serie, met George als sinds afl. 1)!! En nee, ik denk niet dat er overal een aanwijzing in kan zitten en zoek dus ook niet naar onmogelijke dingen, maar ik denk wel dat Marc-Marie de mol is. Toen de namen bekend werden gemaakt dacht ik het al, puur intuitie dus. Maar zo langzamerhand ga ik wel meer dingen bij hem ontdekken waarvan ik denk: ja, jij zou het echt nog wel eens kunnen zijn!! Ik hoor alleen maar: hij is te George-achtig, te opzichtig, daar zal de Avro toch niet voor kiezen? Nee, hij lijkt in geen enkel opzicht op George. Hij speelde nl. dat hij klunzig en onhandig was, maar dat doet MM dus niet (hij IS het gewoon  ::rofl::). Verder vond ik het erg verdacht dat hij gelijk het idee van Jim opperde, tijdens de tonnen, dat de duurste sowieso geopend moest worden (en dat riep hij wel 4 tot 5 keer). Plus het feit dat Gijs in de grot zei: 'ik ga dit niet redden', MM gelijk zei: 'nee, dat ga jij niet redden'. Verder heb ik niemand moeilijk horen doen in die grot.

Mijn mening is dat de Mol nog niet helemaal goed in actie is geweest, ik mijn ogen nog op MM houd, maar dat ik de rest ook goed en scherp in de gaten blijf houden... Ze zijn nog niet van mij af!

  ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head