Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 343158 keer)

Offline mrs P

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #440 Gepost op: 14-02-2005, 09:21:14 »
mijn zusje wees me op het plaatje bij hint 4:


Volgens ons staat er in een soort watermerk MM. Bevestiging van onze vermoedens dat MM de mol is...maar goed, op een gegeven moment zie je ook wat je wilt zien he   ::oink::

Ik had het ook al gezien, het zijn benen (van Lottie waarschijnlijk), die weerspiegelen in het glas van de tafel.
Kan toeval zijn, maar...   ???

Je zou het dan ook als M van Mol op kunnen vatten, m.a.w. dat Yvon of Lottie de mol is (lottie dan waarschijnlijker omdat "M" meer bij haar zit)
« Laatst bewerkt op: 14-02-2005, 09:23:53 door mrs P »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #441 Gepost op: 14-02-2005, 11:15:00 »
Wat mij opviel: Sander en Marc-Marie gingen zonder plan naar de verfwinkel. Dat was volgens mij (montage??) op initiatief van Marc-Marie. Eenmaal daar geeft Marc-Marie Sander de schuld dat zonder nadenken daarheen gegaan zijn! Later, in de taxi, zegt Marc-Marie ook al tegen Sander: 'je hebt me ook al bij die verfwinkel weggekregen'. Wat, je hebt me daar weggekregen... dit klopt niet. MM wilde persé naar die winkel, zonder na te denken. Geeft hij Sander de schuld, wil zélf weg en geeft daarna Sander weer de schuld van!! In mijn ogen: Mollenstreek.

Verder wilde Marc-Marie bij opdracht 2 rechtsaf slaan ipv links. Het is dat Victoria zegt dat dat niet mag, dus moet hij indammen. Maar hij doet daar wel heel 'dommig' over.

Ik blijf erbij, Marc-Marie is de Mol  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #442 Gepost op: 14-02-2005, 12:23:46 »
Wat mij opviel: Sander en Marc-Marie gingen zonder plan naar de verfwinkel. Dat was volgens mij (montage??) op initiatief van Marc-Marie. Eenmaal daar geeft Marc-Marie Sander de schuld dat zonder nadenken daarheen gegaan zijn! Later, in de taxi, zegt Marc-Marie ook al tegen Sander: 'je hebt me ook al bij die verfwinkel weggekregen'. Wat, je hebt me daar weggekregen... dit klopt niet. MM wilde persé naar die winkel, zonder na te denken. Geeft hij Sander de schuld, wil zélf weg en geeft daarna Sander weer de schuld van!! In mijn ogen: Mollenstreek.

Verder wilde Marc-Marie bij opdracht 2 rechtsaf slaan ipv links. Het is dat Victoria zegt dat dat niet mag, dus moet hij indammen. Maar hij doet daar wel heel 'dommig' over.

Ik blijf erbij, Marc-Marie is de Mol  ::jaja::

Volgens mij maakt Sander bezwaar dat ze er zonder denken naartoe zijn gegaan en krijgt hij Marc-Marie dan de winkel uit. Vervolgens zegt MM in de taxi dat dat wel heel erg mollerig van Sander is.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #443 Gepost op: 14-02-2005, 13:26:55 »
Volgens mij maakt Sander bezwaar dat ze er zonder denken naartoe zijn gegaan en krijgt hij Marc-Marie dan de winkel uit. Vervolgens zegt MM in de taxi dat dat wel heel erg mollerig van Sander is.


Ja, Sander maakt bezwaar dat ze zonder denken die winkel ingaan, maar ín de winkel schuift MM de schuld op Sander dat het Sanders idee was omheen te gaan. En dat klopt niet!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline garibaldi

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #444 Gepost op: 14-02-2005, 13:31:21 »
Ik denk ook dat MM de mol is. Het wordt voor de makers steeds lastiger om een goede mol te vinden. De mollen waren altijd mensen die niet opvielen, en waarvan je dacht neee dat kan hem niet zijn. George en elise bv. Maar ik denk dat de makers misschien met het idee dat dit wel eens de laatste kon zijn, om een nieuwe uitdaging te nemen, met een hele andere soort mol wilde komen. Iemand die heel erg aanwezig is, waar het haast te bovenop ligt.
Ik denk dat mm een ideale mol zou zijn, hij is heel erg aanwezig, heel erg exentriek. Maar ook zwaar onderschat. Hij is heel erg adrem dus zal nooit door de mand vallen. En qua kijkcijfers gezien trek hij enorm veel kijkers omdat hij gewoon heel leuk is.
Ik denk dat MM het is, ik hoop het en ik zou het heeel kut vinden als hij afvalt.

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #445 Gepost op: 14-02-2005, 13:33:50 »
Het zou me niks verbazen als Marc-Marie hadden gekozen omdat hij gewoon erg veel kijkcijfers trekt...
Of ze laten hem niet weggaaan ookal maakt hij de test het slechst hahhahaha

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #446 Gepost op: 14-02-2005, 14:17:41 »
Ja, Sander maakt bezwaar dat ze zonder denken die winkel ingaan, maar ín de winkel schuift MM de schuld op Sander dat het Sanders idee was omheen te gaan. En dat klopt niet!!

Dat viel me ook op ja.
En als ze terugkomen van de conrtolopdracht begint ie meteen tegen iedereen yvon en Lottie verdacht te maken, zo is hij vaak bezig steeds andere verdacht te maken..Nieuwe mollentactiek.

Ook het kunstwerk viel zo lachwekkend uit de toon zodat ze wel dat van Yvon en Isabelle zouden moeten kiezen....
Daarbij fluisterd/zegt hij dan nog even: Dat van ons had ook makkelijk gekund ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #447 Gepost op: 14-02-2005, 16:48:17 »
of het iets ik weet ik niet maar,
als je naar interview met victoria kijkt zie je bij 3.14 marc-marie op achtergrond lopen en bij 3.44 loopt ie weer naar buiten.

groetjes maud  ::joehoe::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #448 Gepost op: 14-02-2005, 17:31:22 »
Interview?? Met Victoria?? Waar? Wil Marc-Marie ook wel voorbij zien lopen. Vic zei in haar dagboek dat ze NU wel weet wie de mol is maar dat daar niet inzag...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #449 Gepost op: 14-02-2005, 18:49:25 »
of het iets ik weet ik niet maar,
als je naar interview met victoria kijkt zie je bij 3.14 marc-marie op achtergrond lopen en bij 3.44 loopt ie weer naar buiten.

groetjes maud  ::joehoe::

Het zou 'm kunnen zijn, maar het zou 'm ook niet kunnen zijn. Wel goed gezien trouwens. ::jaja::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #450 Gepost op: 14-02-2005, 18:57:40 »
Vraagje: waar kan ik dat interview vinden????????
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #451 Gepost op: 14-02-2005, 19:13:33 »
Vraagje: waar kan ik dat interview vinden????????

Onderaan het 'dagboek kandidaat' van deze week. :)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #452 Gepost op: 15-02-2005, 09:46:32 »
Onderaan het 'dagboek kandidaat' van deze week. :)

Ik kijk dus niet verder dan mijn  ::pinokkio:: lang is...  :-[ :-X

Dank je Heinz  ;D
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #453 Gepost op: 15-02-2005, 09:52:36 »
Het is idd Marc-Marie. Kan hier iemand een screenshotje van maken (ik heb het geprobeerd maar mij lukt het niet...).

Dank je alvast!!!  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline mm/demol?

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #454 Gepost op: 15-02-2005, 10:18:12 »
maar in het begin van het filmpje loopt er ook iemand voorbij (links) met een cowboy hoed ----> JIM???

als dat zo is lijkt het me dat het niks te betekenen heeft

gegroet

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #455 Gepost op: 15-02-2005, 10:33:03 »
Dat is Jim zeker niet, en volgens mij is het inderdaad wel echt Marc-Marie, witte jas, blauw petje, haar klopt ook precies! Ik ga nu wat screenshots maken. :)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #456 Gepost op: 15-02-2005, 10:34:52 »
Daar zat ik ook al aan te denken, maar nee, dat is Jim niet. Heb het een paar keer teruggespoeld enzo... Maar het is wél Marc-Marie! Er is er nl. maar 1 die zo'n lange witte jas heeft, een donkerblauw petje opheeft en zo loopt  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #457 Gepost op: 15-02-2005, 10:41:22 »
Ik heb 't ook effe 'n paar keer teruggekeken en 't lijkt 'm idd te zijn. Maarre, wat hebben we er eik aan om te weten dat Marc-Marie rondloopt in 't hotel tijdens dit gesprek van Victoria met Angela?  ;D  Ik bedoel, 't is toch vrij normaal dat hij wat rondloopt in 't hotel? Ik denk niet dat we hier 'n hint uit kunnen halen eerlijk gezegd.  :-\\

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #458 Gepost op: 15-02-2005, 11:51:28 »
Hier zijn de screenshots:

Marc-Marie gespot tijdens interview Victoria (afl.5) door maud ▼▲ -TOP-



Elke keer als er een kandidaat afvalt houdt Angela een interview met deze kandidaat. De interviews zijn te bekijken op wieisdemol.nl op de pagina 'dagboek van de kandidaat'. In aflevering 5 valt Victoria af en haar interview wordt in het hotel gehouden.
Maud ontdekte dat ook Marc-Marie in dit interview te zien is: na ongeveer 3 minuten en 10 seconden komt hij links de deur door en loopt hij rechts het beeld uit (zie eerste gifje). Zo'n 20 seconden later verschijnt hij rechts in beeld en loopt hij links het beeld en het hotel uit (zie tweede gifje). Marc-Marie is duidelijk te herkennen aan zijn haar, blauwe petje en witte jas. Andere kandidaten zijn niet gespot. Zou dit een grappige subtiele hint zijn of moeten we er niets achter zoeken?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #459 Gepost op: 15-02-2005, 12:01:12 »
Wat zijn jullie scherp!!! ::) :o ::ok:: ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...