Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 343193 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #760 Gepost op: 27-02-2005, 20:16:30 »
Waar het volgens mij op neerkomt is dat alleen Lottie de mol kan zijn, omdat de anderen kijken alsof ze heel erg balen (omdat ze de uitleg niet goed snapten.)

Oftewel de expressies van de gezichten zou verraden dat ze de mol niet zijn. Persoonlijk vind ik dat een veel te gewaagde stelling als je praat over 3 acteurs.
Chriz,
Bedankt voor de verduidelijking. Je verwoordt het beter dan ikzelf zou kunnen.
Toch zijn de reacties zo echt, iets van: "dat hadden we zo niet begrepen" en "nu zijn we ons geld kwijt".
Enkel Lottie blijft over, spijtig voor alle Marc-Marie (en Yvon en Isabelle) adepten.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #761 Gepost op: 27-02-2005, 20:20:15 »
nou inderdaad, naar gezichtsuitdrukkingen kijk ik sowieso allang niet meer, ik herinner me george nog tijdens de executie
bovendien zal een mol altijd teleurgesteld kijken, en dan nog allemaal acteurs.. nee, das geen theorie voor mij
Betreffende acteren en nep-expressies tijdens de executie, daar ben ik het eens mee.
Maar zo plotseling tijdens een opdracht... neen daar geloof ik niet in.
Ik heb het wel 5x bekeken. Ghet waren echte reacties.
Bovendien is het hier geen theorie, maar gewoon een vaststelling.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #762 Gepost op: 27-02-2005, 20:22:09 »
Ik heb nog een "hint" gevonden, nouja misschien is het een hint.

In afl. 4 waarbij ze die foto's met boevenbordjes voor zich hadden.

Yvonne v/d Hurk draaide haar hoofd helemaal van rechts naar links. Ze viel later af

Yvon en Isa draaide toen hun links naar rechtvooruit (vanuit hun positie voor de kijker andersom)...Ze komen in de finale..

Marc-Marie draaide als enige zijn hoofd van links naar vooruit. (mol)

De rest hield hun hoofd stil (gemonteerd)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #763 Gepost op: 27-02-2005, 21:02:57 »
Even tussendoor: Krokodilletje

Werden in het dagboek niet ook heel vaak verkleinwoorden gebruikt? ;)
Da's wel heel scherp opgemerkt... maar ja, van de drie dames kan je ook niet uitsluiten dat ze verklein woordjes vaak gebruiken.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #764 Gepost op: 27-02-2005, 23:57:49 »
en had marc marie ook niet ineens een mooi hoedje waar opeens een krokodilletje op stond

marc marie i luf joe !!!!!!!!  ::bravo::   :-X
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #765 Gepost op: 28-02-2005, 08:17:57 »
Die strandopdracht is trouwens volledig in molstijl gesaboteerd.

Doen alsof je zwaar je best doet, en het beste voor hebt met de groep en daarmee geld verliezen.

Overigens was dit qua humor weer  ::rofl::

jaahaaaaa marc-marie is kritisch, en geirriteerd!!!!!
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #766 Gepost op: 28-02-2005, 19:28:01 »
dat krokodilletje op t hoedje is van lacoste.. je kan niet zeker weten of dat er iets mee te maken heeft. K zat trouwens in de tram vorige week naar school en toen reed ik zo langs zo'n tramhokje en toen zag ik zo'n reclame van Pall mall kleding en dat is met die vleugeltjes. En toen dacht ik meteen aan dat vest van MM waar die discussie over waaide omdat het lijkt op het IDtv logo. Maar daarnaast dacht ik aan de PallMall prijs die MM gewonnen had en toen dacht ik aan sponsering en toen viel het stuk over dat IDtv logo wel even in t water bij mij. Goed..ik weet niet of dit al is gezegd eerder in dit forum..maar t viel me zo op vorige week. :D

ben heel erg benieuwd naar de aflevering van volgende week...


Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #767 Gepost op: 28-02-2005, 19:30:25 »
(wist ik wel van lacoste hoor  :) ) maar ik zat net even de fotovlucht te kijken van deze week en nu viel mij op dat als je naar de foto van mm op de 1e pagina kijkt, lijkt het niet of er een vuist aan de linkerkant van zijn hoofd staat en de foto op pagina 2 van de foto vlucht heeft dit dus niet.....  ben ik nu dus idd paranoia of zien meer mensen dit  ???
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #768 Gepost op: 28-02-2005, 19:34:05 »
Een vuist aan de linkerkant van zijn hoofd????Das wel heel speciaal...Ik ga t eens even bekijken of ik dat fenoneem ook kan waarnemen. moment...

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #769 Gepost op: 28-02-2005, 19:37:21 »
het lijkt in ieder geval op een vuist of hand... kan best dat ik er helemaal naast zit hoor en dat ik gewoon gek aan het worden ben maar goed misschien is het een meevaller



« Laatst bewerkt op: 28-02-2005, 19:47:39 door sneakiej »
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #770 Gepost op: 28-02-2005, 19:41:17 »
 :D nou...om mee te beginnen....je bent niet paranoia of gek hoor...wat die vuist betreft dan   ;D  :o

Ik zie idd ook wel wat...maar ik vind het niet echt op een vuist lijken. Eerder een soort rontgenfoto van een hand. Beetje doorzichtig enzo he...... Maar iig, is het niet zand ofzoiets of een weerspiegeling van t licht ofzo..Ik weet t ook niet.

Ik ga de aflevering toch nog terugkijken dus mocht ik iets verdachts zien op mn videotje dan laat ik dat weten!

 ::zwaai::

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #771 Gepost op: 28-02-2005, 19:48:18 »
misschien is het gebeurd tijdens het neerleggen ofzo en hebben ze daarna de hand weg proberen te halen haha
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #772 Gepost op: 28-02-2005, 19:53:13 »
 ::rofl::  dat zou wel humor zijn...geprobeerd weg te halen met Photoshop ofzo :D :D
zovan: o das wel verdacht ja zo'n hand...laten we t maar weghalen... :)

nee ik denk dat t lichtval is of iets dergelijks


Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #773 Gepost op: 1-03-2005, 08:45:09 »
Marc-Marie is niet de Mol.
Marc-Marie is ongeduldig   ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::tandpastasmiley::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #774 Gepost op: 1-03-2005, 08:54:38 »
Heb net nog eens een beetje alles doorgelezen van het onderwerp: Mol 2005 - makers zoeken feedback.

Wat me opviel, tot m'n verbazing  ::oink::, is toen ene Martijntjuh (overigens is dat bericht het enige dat ie gepost heeft hier op de WIDM.com) berichtte dat Marc-Marie mee zou doen GRACE de eerste persoon was die hierop reageerde met: "hij is ook WIDM-addict  ::ok:: ::ok::.

Heb ik het goed begrepen dat de DEE voor het EERST gereageerd heeft op GRACE,

toeval  ::jaja:: of niet  ::ohno::

 

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #775 Gepost op: 1-03-2005, 09:38:16 »
Wat ik heel raar vind: wat heeft "Goed gebekt" nou te maken met de opdracht die Marc-Marie moest doen? Hij hoefde alleen maar te luisteren naar wat Isabelle hem door die megafoon toeschreeuwde en later de spulletjes erbij te zoeken. Dat laatste lijkt mij ook niet echt een 'goed gebekte' opdracht...  :-\\ Wie o wie heeft het antwoord?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #776 Gepost op: 1-03-2005, 11:16:45 »
Ze wouden Marc-Marie op die positie (Sander moest goed zwijgen, dat betekente ook niks imo)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #777 Gepost op: 1-03-2005, 12:02:42 »
Wat ik heel raar vind: wat heeft "Goed gebekt" nou te maken met de opdracht die Marc-Marie moest doen? Hij hoefde alleen maar te luisteren naar wat Isabelle hem door die megafoon toeschreeuwde en later de spulletjes erbij te zoeken. Dat laatste lijkt mij ook niet echt een 'goed gebekte' opdracht...  :-\\ Wie o wie heeft het antwoord?

Nou, ik vind 't niet totaal nergens op slaan dat 'goed gebekt'. Hij moest immers met de plaatselijke bevolking communiceren (en wellicht afdingen) om die voorwerpen te krijgen. Dus op zich past 't er toch 'n beetje wel bij. Ze hebben trouwens misschien gewoon overal iets voor willen verzinnen, maar bij Sander en Marc-Marie was dat nogal moeilijk. Dat van Sander was namelijk ook niet zo treffend als bij Yvon, Lottie en Isabelle. Maar hoe hadden ze 't anders kunnen omschrijven? Iemand die houdt van relaxen?  ???

Maar ik vind 't ook wel verdacht hoor, want 't kon natuurlijk niet anders als Marc-Marie zou als degene die 'goed gebekt' is worden gekozen. Dus 't is wel duidelijk dat ze hem graag op die positie wilden. Dat kan zijn om 'm daar te kunnen laten saboteren, maar kan ook zijn zodat de mol niet op die positie maar op 'n andere zou belanden.  :)

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #778 Gepost op: 1-03-2005, 12:05:20 »
het was geloof ik lottie die meteen zei: MM jij bent goed gebekt, daar zijn we het toch allemaal wel over eens? En daar kon niemand wat tegen in brengen...

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #779 Gepost op: 1-03-2005, 12:10:09 »
Ja, dat was best verdacht. Want hij had waarschijnlijk ook heel goed zonder woorden kunnen communiceren. Lottie is de Mol.  ;D