Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 342363 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1000 Gepost op: 8-03-2005, 21:54:46 »
laura doe es niet zo raar, ik vind de witte doeken vooral interessant, mm heeft nl altijd een wit hoedje op  :P ;)
ik denk inderdaad niet dat dit een hint is , het beeld staat er idd al jaren en bovendien is niet alles wat lang haar heeft meteen een marc-marie. kvind hem er nl totaal neit op lijken
maar wie weet
:)
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1001 Gepost op: 8-03-2005, 22:02:50 »
ik denk persoonlijk omdat we een shot van lottie zagen na dit beeld, dat lottie de mol is, want marc-marie was de mol, maar die had er geen zin meer in (hij moest de zieke roeland vervangen, het arme schaap) dus toen is lottie het geworden, en toen kwam dat shot van lottie na dit beeld, en omdat de balinezen 380 jaar geleden dit beeld neer hebben gezet omdat ie zo op marc-marie lijkt, en het shot van lottie na dit beeld kwam, denk ik dat lottie het is!


Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1002 Gepost op: 8-03-2005, 22:20:22 »
dank jullie wel voor al jullie opmerking  ::rofl::

dacht al dat ik spoken zag ::)

wat ik wel erg interessant vond in afl8 is dat MM het in de biecht heeft over het touw bij de vlieger opdracht...

iets als: als je bij het begin van het touw iets niet goed zit dan kan dat uiteindelijk lijden tot zo'n 3 meter verschil aan de andere kant...

vlak daarvoor (en later ook nog eens) houd MM toch echt een dubbel stuk touw in z'n handen ::oink::
wow bob wow

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1003 Gepost op: 9-03-2005, 00:25:16 »
denk niet dat t iets is maar toch (iedereen aan wie ik het op de chat vroeg was het niet opgevallen)

op ongeveer 19.17 in aflevering 8  (net na de strandopdracht) verschijnt er in beeld een beeld  :P

vanaf het moment dat ik het zag deed de rechtse persoon me zoveel denken aan MM.



Ik vind het ook wel wat van MM weghebben.
Misschien heeft hij in korte tijd zo'n indruk gemaakt op de Balinezen dat ze een beeld van hem hebben gemaakt.  ;)

Ik vind dit wel de meest lieve MM hint ooit, hoop dat hij meeleest hier.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1004 Gepost op: 9-03-2005, 00:26:50 »
HAHA! Ik zei het ook al bij dat beeld tegen de rest in de kamer maar meer om aan te geven hoe overtuigd ik ben dat Marc-Marie de mol is! ("Zie je wel, dat beeld lijkt ook al op Marc-Marie!")

dat van die drie meter ernaast bij het kompas slaat denk ik niet zozeer op de lengte van het touw maar op de richting die het inwijst. Als je bij het begin een paar graden ernaast zit, maakt het niet zoveel uit, maar des te verder je van het middelpunt komt des te groter is het verschil. Je moet het zien als een soort zonnestralen die uit 1 punt komen. In het begin is het verschil in richting minimaal maar steeds verder van het midden af wordt het verschil groter en kan je dus 3 meter van de juiste plek af zitten te graven.

hoop dat het duidelijk is wat ik probeer te zeggen.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1005 Gepost op: 9-03-2005, 00:49:02 »
ik ga voor 90 procent voor marc marie
het enige waar ik mee in mijn maag zit is het filmpje van aflevering 7 op de site waar elise in voorkwam.... en het ergste is dus dat elise introfilmpje in aflevering 7 werd uitgezonden en dat was idem bij lottie......

hmzzz let it be friday pleaseeee


Ik blijf gewoon 100% bij MM, ze willen me iets te veel laten geloven dat Lottie of yvon de mol is..!!!

Lottie streepte ik al weg na het goede liegen in afl. 1
Het corrigeren van MM tijdens de trein/stokers opdracht.
In diezelfde opdracht gaf ze ook de telefoon aan MM, ze zei: Hier neem jij de telefoon maar....
Het goede zingen tijdens de kunstzingopdracht.
De telefoon bij Yvon wegnemen bij de controlroom.
Ze corrigeerd steeds als er weinig mensen bij zijn, dus niet om krediet op te bouwen..

MM heeft het steeds in zijn biecht/stemmen: voor het oog houd ik die aan...Eerst Gijs, later Lottie..
Hij verknalt opdrachten maar doet zichzelf dan onschuldig voorkomen door het zogenaamd niet te begrijpen of de opdracht te redden, maar ondertussen "molt" hij openlijk en niemand verdenkt hem als je de montage moet geloven..

Mijn theorie: ze laten hem openlijk mollen, het lijkt alsof niemand van de kandidaten hem verdenkt.

Afl. 1 & 2 nog eens bekeken en in afl. 2 is er echt iets raars met die rugzakken met het herinpakken... MM duwt een volle rugzak bewust van de tafel..

Ook met de links rechts opdracht in Adelaide is er iets raars met de telefoon...Zijn "moment of faime"...Hij belt het nummer...Yvon drukt de verkeerde toets in en MM krijgt in gesprek toon?????????????.. Ik heb het getest met onze mobs, maar ik krijg geen in gesprek toon, maar een "opgehangen" toon.. Hij rekt hierbij tijd en belt het nr. ook niet meer..Hierna was het vaag of hij nog gebeld heeft op dat nr.
Uiteindelijk gaf hij Yvon weer de schuld, dat ze hun hadden laten doorlopen..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline BoesBoes

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1006 Gepost op: 9-03-2005, 07:36:49 »
ik heb dit al in een ander topic gepost, maar dit is zo'n kapitale aanwijzing dat ik niet wil dat jullie deze missen:

Ik heb het volgende ontdekt bij de graaf opdracht.

0) dit is je startpunt op het strand.
1) 35 meter 154 graden
2) 19 meter 242 graden
3) 29 meter 0 graden (dit is discutabel, maar volgens mij zegd yvonne '0 graden' (de muziek is er keihard overheen gemixed)
4) 24 meter 112 graden.

Als je bovenstaande punten uiteenzet op papier vanuit het '0' punt dan krijg je bijgevoegde tekening.

ik zie een 'M' de stippel lijn ff wegdenken, (dit is ook de lijn die bijna niet te verstaan was).

MM is de Mol.

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1007 Gepost op: 9-03-2005, 07:39:55 »
Of het is gewoon de M van Mol.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1008 Gepost op: 9-03-2005, 08:04:49 »
ik heb dit al in een ander topic gepost, maar dit is zo'n kapitale aanwijzing dat ik niet wil dat jullie deze missen:

Ik heb het volgende ontdekt bij de graaf opdracht.

0) dit is je startpunt op het strand.
1) 35 meter 154 graden
2) 19 meter 242 graden
3) 29 meter 0 graden (dit is discutabel, maar volgens mij zegd yvonne '0 graden' (de muziek is er keihard overheen gemixed)
4) 24 meter 112 graden.

Als je bovenstaande punten uiteenzet op papier vanuit het '0' punt dan krijg je bijgevoegde tekening.

ik zie een 'M' de stippel lijn ff wegdenken, (dit is ook de lijn die bijna niet te verstaan was).

MM is de Mol.



Ik heb MM sinds afl. 2 al als mol, maar je hebt me nu overtuigd.
Ik zie dit al zo gebeuren bij reunie-aflevering

Angela: En nu de verborgen hints!
Angela: Bij de graafopdracht ....... enz. enz.

Super gevonden, dit is echt DE hint.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1009 Gepost op: 9-03-2005, 10:05:41 »

Ik blijf gewoon 100% bij MM, ze willen me iets te veel laten geloven dat Lottie of yvon de mol is..!!!

Lottie streepte ik al weg na het goede liegen in afl. 1
Het corrigeren van MM tijdens de trein/stokers opdracht.
In diezelfde opdracht gaf ze ook de telefoon aan MM, ze zei: Hier neem jij de telefoon maar....
Het goede zingen tijdens de kunstzingopdracht.
De telefoon bij Yvon wegnemen bij de controlroom.
Ze corrigeerd steeds als er weinig mensen bij zijn, dus niet om krediet op te bouwen..

MM heeft het steeds in zijn biecht/stemmen: voor het oog houd ik die aan...Eerst Gijs, later Lottie..
Hij verknalt opdrachten maar doet zichzelf dan onschuldig voorkomen door het zogenaamd niet te begrijpen of de opdracht te redden, maar ondertussen "molt" hij openlijk en niemand verdenkt hem als je de montage moet geloven..

Mijn theorie: ze laten hem openlijk mollen, het lijkt alsof niemand van de kandidaten hem verdenkt.

Afl. 1 & 2 nog eens bekeken en in afl. 2 is er echt iets raars met die rugzakken met het herinpakken... MM duwt een volle rugzak bewust van de tafel..

Ook met de links rechts opdracht in Adelaide is er iets raars met de telefoon...Zijn "moment of faime"...Hij belt het nummer...Yvon drukt de verkeerde toets in en MM krijgt in gesprek toon?????????????.. Ik heb het getest met onze mobs, maar ik krijg geen in gesprek toon, maar een "opgehangen" toon.. Hij rekt hierbij tijd en belt het nr. ook niet meer..Hierna was het vaag of hij nog gebeld heeft op dat nr.
Uiteindelijk gaf hij Yvon weer de schuld, dat ze hun hadden laten doorlopen..

Pffffoeh, ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik ben sinds seconde 1 ervan overtuigd dat Marc-Marie de mol is  ::jaja:: , hij saboteert in heel veel opdrachten, ook al lijkt het niet zo en komt het over als 'dommigheid'. En nu wil men laten vermoeden dat het een vrouw is die de Mol is... yeah, right! Was het maar vast vrijdag, ik kan deze spanning amper aan  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1010 Gepost op: 9-03-2005, 11:01:46 »
Super gevonden, dit is echt DE hint.

Dat snap ik niet hoor. ::ohno:: Het is toch gewoon de M van Mol?! ::jaja::

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1011 Gepost op: 9-03-2005, 11:05:54 »
HAHA! Ik zei het ook al bij dat beeld tegen de rest in de kamer maar meer om aan te geven hoe overtuigd ik ben dat Marc-Marie de mol is! ("Zie je wel, dat beeld lijkt ook al op Marc-Marie!")

dat van die drie meter ernaast bij het kompas slaat denk ik niet zozeer op de lengte van het touw maar op de richting die het inwijst. Als je bij het begin een paar graden ernaast zit, maakt het niet zoveel uit, maar des te verder je van het middelpunt komt des te groter is het verschil. Je moet het zien als een soort zonnestralen die uit 1 punt komen. In het begin is het verschil in richting minimaal maar steeds verder van het midden af wordt het verschil groter en kan je dus 3 meter van de juiste plek af zitten te graven.

hoop dat het duidelijk is wat ik probeer te zeggen.

Idd, toch knap dat je dat zo goed weet als je niet eens weet hoe een kompas werkt,  ;) aldus MM
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1012 Gepost op: 9-03-2005, 11:13:11 »
Weet niet of het al gezegt is maar op widm.nl, afl 4, opdr 2, kun je foto's zien van die opdracht. Ook portretshots als ze tegen die muur aan staan... behalve Marc-Marie, daar is geen foto van.
Het zal wel niks zijn, want zo is er van alle 3 wel iets, maar het viel me wel op  ;)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline chonelli

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1013 Gepost op: 9-03-2005, 12:08:38 »


ik weet niet of het iets betekent maar ik heb nu van alle kandidaten een interview gezien.
op de media pagina van deze site.( zelfs van lottie en yvon)
behalve van marc-marie.....

Offline magicalme2

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1014 Gepost op: 9-03-2005, 12:21:28 »
goede redenaties en bevindingen hoor dingen die me eerst niet eens allemaal waren opgevallen maar ze kloppen als een bus in mijn ogen ::vergroot::
En ik schreef al ergens anders dat de foto op de orginele site met MM en het compas in de handen een hint was ,ik geloof idd niet dat hij niks ervan weet.
Het viel me ook op dat op het strand ,op iedere plek waar iets te graven was de mensen een petje ophadden,en 1 persoon viel me super op die droeg een soort MM outfit,beige broek,witte shirt en let op een rood petje als dit geen hint is dan.......

En even op het beeld terug te komen ,ik dacht ook gelijk aan MM ,niet perse dat het helemaal leek op hem maar het leek op hem te slaan.
 

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1015 Gepost op: 9-03-2005, 12:29:32 »
Even over dat beeld :D
Tijdens de biecht in die uitzending hing de mannelijke versie op de achtergrond  :o
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1016 Gepost op: 9-03-2005, 15:02:21 »
iedereen ziet veel te veel spoken, als je een aanwijzing begrijpt is er geen twijfel meer mogelijk. Hier bedoel ik mee. mocht dat beeld een aanwijzing zijn dan zouden we dat nu allemaal moeten kunnen zien, dat doen we niet, dus is het geen aanwijzing. Zoeken jullie toch niet zo ver, neem alles letterlijk en zoek geen spoken.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1017 Gepost op: 9-03-2005, 15:43:40 »
euh sorry? ik denk ook dat het beeld geen anwijzing is .....
maar niet zo ver zoeken ? .... ik weet niet of je meerdere molseries hebt gevolg, zo ja dan zou je weten dat die series ons leren  om WEL ver te zoeken
( neem de bushalte hint in de portugal serie bv alleen al )
dennis for mole !

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1018 Gepost op: 9-03-2005, 15:47:41 »
ik ben het niet helemaal met je eens aless039, want de 9 theorie is wel degelijk een theorie, maar er zijn mensen die denken dat hij op marc-marie slaat er zijn mensen die denken dat hij op lottie slaat.....

oftewel het kan wel gezien worden door mensen, maar er wordt toch de hint van gemaakt naar degene de jezelf als mol hebt....
« Laatst bewerkt op: 9-03-2005, 15:49:15 door sneakiej »
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1019 Gepost op: 9-03-2005, 16:12:51 »
ik ben het niet helemaal met je eens aless039, want de 9 theorie is wel degelijk een theorie, maar er zijn mensen die denken dat hij op marc-marie slaat er zijn mensen die denken dat hij op lottie slaat.....

ik ben voor Marc-Marie, maar hoe zou die op lottie kunnen slaan?
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!