Auteur Topic: [KANDIDAAT] Bruno  (gelezen 79851 keer)

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #120 Gepost op: 27-02-2016, 17:00:35 »
Heeft iemand het er al over gehad dat alle letters van zijn naam ook in "Buenos Aires" zitten? Leuk verborgen hintje of puur toeval?
Bij het feesten 's nachts zei hij voor de camera's ook:

Another Nice Day in Life

ANDIL --> LINDA --> Linda De Mol

Net op gewezen door iemand  ;D Al geloof ik niet in die audiovisuele hints door de makers. Bruno is mijn mol op basis van zijn gedragingen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #121 Gepost op: 27-02-2016, 17:02:55 »
Bij het feesten 's nachts zei hij voor de camera's ook:

Another Nice Day in Life

ANDIL --> LINDA --> Linda De Mol

Net op gewezen door iemand  ;D Al geloof ik niet in die audiovisuele hints door de makers. Bruno is mijn mol op basis van zijn gedragingen.

ik zou er niet in geloven. Er zit geen verwijzing naar een Nederlandse presentatrice in een Belgisch tv-programma
klaar voor de strijd

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #122 Gepost op: 27-02-2016, 17:19:50 »
ik zou er niet in geloven. Er zit geen verwijzing naar een Nederlandse presentatrice in een Belgisch tv-programma
Ik dus ook niet. Maar ik geef het maar mee, toch een pak forumleden die op zoek gaan naar zo'n speciallekes :)

Offline Beagle

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #123 Gepost op: 27-02-2016, 21:55:02 »
Ik dus ook niet. Maar ik geef het maar mee, toch een pak forumleden die op zoek gaan naar zo'n speciallekes :)

Net ook een specialleke gevonden in Afl 2 - 840404 - meer zeg ik niet want kan eventueel te sterke spoiler zijn... laat het aan jullie om opdracht rond terugkomst Ruth zelf nog eens goed te bekijken....

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #124 Gepost op: 27-02-2016, 22:31:21 »
Net ook een specialleke gevonden in Afl 2 - 840404 - meer zeg ik niet want kan eventueel te sterke spoiler zijn... laat het aan jullie om opdracht rond terugkomst Ruth zelf nog eens goed te bekijken....

Tenzij je iets weet door een bron buiten afleveringen die reeds uitgezonden geweest, kan iets niet echt een spoiler zijn, alleen maar een hypothese of theorie.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #125 Gepost op: 28-02-2016, 13:42:35 »
Tenzij je iets weet door een bron buiten afleveringen die reeds uitgezonden geweest, kan iets niet echt een spoiler zijn, alleen maar een hypothese of theorie.
Mee eens  ::jaja::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #126 Gepost op: 28-02-2016, 16:09:36 »
Hoe wijst dit bord aan de muur met 840404 naar de mol en hoe wijst dit naar Bruno? Desnoods plaats je het even in spoilertags.

Ik weet niet wat hij/zij bedoelt met een verwijzing naar Bruno, maar ik bedacht me net dat het bekende (?) boek '1984' van George Orwell begint op 4 april 1984. Dit even terzijde.

Offline Beagle

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #127 Gepost op: 28-02-2016, 21:08:32 »
Wil mijn bevinding wel delen maar weet niet hoe je een spoiler plaatst? ::oink::
Zal dus een subtiel tipje van mijn sluier proberen te plaatsen om jullie zoveel mogelijk eigen speurgenot te laten.
Plaats van bevinding is de bar bij de discussies over de terugkeer van Ruth.
De originele 840404 hangt ergens aan de rechterkant. Die duikt echter ook op in andere posities.  Als je die goed bekijkt en terugkoppelt naar Bruno's living, zie je mogelijk een verband, dat toch wel een beetje bevestigd wordt in de extra rond Hanne.

Ondertussen ben ik in aflevering 4 tijdens de paintball proef 2x een echt niet Spaanse naam tegengekomen. Als ik die koppel aan de EL TOPO shot, wordt dat plots eventueel wel een heel duidelijke extra verwijzing... maar zoals gezegd, misschien zijn mijn hersencellen in overdrive en ben ik mijn eigen De Mol aan het regisseren...help... is het een tunnelspook of MegaMindy  ???







Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #128 Gepost op: 28-02-2016, 21:29:16 »
Wil mijn bevinding wel delen maar weet niet hoe je een spoiler plaatst? ::oink::
Zal dus een subtiel tipje van mijn sluier proberen te plaatsen om jullie zoveel mogelijk eigen speurgenot te laten.
Plaats van bevinding is de bar bij de discussies over de terugkeer van Ruth.
De originele 840404 hangt ergens aan de rechterkant. Die duikt echter ook op in andere posities.  Als je die goed bekijkt en terugkoppelt naar Bruno's living, zie je mogelijk een verband, dat toch wel een beetje bevestigd wordt in de extra rond Hanne.

Ondertussen ben ik in aflevering 4 tijdens de paintball proef 2x een echt niet Spaanse naam tegengekomen. Als ik die koppel aan de EL TOPO shot, wordt dat plots eventueel wel een heel duidelijke extra verwijzing... maar zoals gezegd, misschien zijn mijn hersencellen in overdrive en ben ik mijn eigen De Mol aan het regisseren...help... is het een tunnelspook of MegaMindy  ???
Beagle, dank! Ik snap het nog steeds niet helemaal dus een spoiler tag zou top zijn. Hierboven in het bericht kun je een blauw vierkantje met vraagteken aanklikken, dan krijg je een spoiler tag. Dank alvast!

EDIT: nogmaals gekeken, zie ook een nummerplaat Dubai staan. Bruno in Dubai gewerkt als aannemer? Niks kunnen vinden.... En ook niet iets dat verwijst naar zijn living.  Ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 28-02-2016, 21:50:28 door Juuls247 »
Meer L

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #129 Gepost op: 28-02-2016, 22:18:52 »
Ik weet niet wat hij/zij bedoelt met een verwijzing naar Bruno, maar ik bedacht me net dat het bekende (?) boek '1984' van George Orwell begint op 4 april 1984. Dit even terzijde.


Zou Bruno iets te maken hebben met the ministry of truth?   ;D

Offline Beagle

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #130 Gepost op: 29-02-2016, 01:45:43 »
Beagle, dank! Ik snap het nog steeds niet helemaal dus een spoiler tag zou top zijn. Hierboven in het bericht kun je een blauw vierkantje met vraagteken aanklikken, dan krijg je een spoiler tag. Dank alvast!

EDIT: nogmaals gekeken, zie ook een nummerplaat Dubai staan. Bruno in Dubai gewerkt als aannemer? Niks kunnen vinden.... En ook niet iets dat verwijst naar zijn living.  Ben benieuwd!

Blauw vierkantje met vraagteken niet gevonden, maar ik zit echt wel met een dilemma.

Hoe meer ik de Ruth discussie bekijk hoe zekerder ik word dat de ganse bar-montage hier echt wel Bruno als   mol aanreikt. Mijn volledige bevindingen hier neerschrijven zou echt wel een pretbederver zijn. Ik kan enkel aanraden je op het decor naast en achter de kandidaten te richten en te lezen wat je leest.
In ieder geval, als ik gelijk heb, valt mijn mond open van verbazing over de fantastische subtiliteit waarmee de camera ons vanaf 2"30' herhaaldelijk van beeld naar beeld leidt. Chapeau!





Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #131 Gepost op: 29-02-2016, 10:35:47 »
Blauw vierkantje met vraagteken niet gevonden, maar ik zit echt wel met een dilemma.


spoiler tekentje zit links onder het balkje wijzig kleur als je een bericht maakt.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Argentinie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #132 Gepost op: 29-02-2016, 13:11:01 »
Blauw vierkantje met vraagteken niet gevonden, maar ik zit echt wel met een dilemma.

Hoe meer ik de Ruth discussie bekijk hoe zekerder ik word dat de ganse bar-montage hier echt wel Bruno als   mol aanreikt. Mijn volledige bevindingen hier neerschrijven zou echt wel een pretbederver zijn. Ik kan enkel aanraden je op het decor naast en achter de kandidaten te richten en te lezen wat je leest.
In ieder geval, als ik gelijk heb, valt mijn mond open van verbazing over de fantastische subtiliteit waarmee de camera ons vanaf 2"30' herhaaldelijk van beeld naar beeld leidt. Chapeau!


Vertel het toch maar, anders ga ik volledig van mijn sus :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #133 Gepost op: 29-02-2016, 14:57:25 »
Ach, dan komt onze kaalhoofdige mol je toch over uw bolleke strelen?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #134 Gepost op: 29-02-2016, 17:46:53 »
Beagle ik heb gespeurd van voren tot achteren maar zie niet waar je op doelt  ::vergroot::
Ik zie veel nummerplaten in het decor, 1 met Dubai, veel 4-en en 8-en, iets met ZKY etc. En in de living van Bruno zie ik het kinderboek over de Mol, een foto van zijn ouders, een foto van zijn kinderen, een LP van Amy Winehouse (en nee ik zie geen LP speler staan bij de bar ;-), en een groepsfoto. Ik word er geen wijzer uit maar ben nu wel super nieuwsgierig.....
Meer L

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #135 Gepost op: 29-02-2016, 19:54:02 »
Ik heb ook geen idee waar we naar moeten kijken. Ik denk letters want er wordt gesproken over lezen.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #136 Gepost op: 29-02-2016, 20:34:09 »
Er zijn nog meer aanwijzingen naar Bruno hoor. Heb er ook nog een paar genoteerd, heb alleen nog niet zoveel tijd gehad om het fatsoenlijk uit te pluizen. Ik heb ook nog een leuke die ik nog nergens gelezen heb die een aanwijzing kan zijn naar Mol Bruno.

Bruno verschijnt in de begingeneriek al twee keer als eerste, net voor de afvaller van de week ervoor. Heb al gezien dat het vanavond weer van dat is, de nieuwe begingeneriek staat op fb, en zoals ik verwachtte komt hij weer aan bod in de buurt van de afvaller aangezien hij een opdracht deed met Issabel. Alleen dit keer er vlak na, anders begon het misschien te veel op te vallen? Daarbij heeft hij elke keer ook al een interactie met de vorige afvaller in de generiek.

Ik som het even voor jullie op:

Afl. 1 had nog geen begingeneriek

Afl. 2
Ruth (rood scherm, daarna in beeld: Issabel, Bruno en Stijn)
waarna Ruth in de taxi stapt. Maar ze krijgt hier nog gewoon een vingerafdruk want ze lag er nog niet uit.

Afl.3
1. Bruno - "Er zijn vijf nees en vier ja's. Sorry."
BAM Verfbom ontploft - Ruth (afvaller begin afl. 2)
reactie van Marc op de verfbom - Marc (afvaller einde afl. 2)
Shot van Marc en Manuella op de fiets
2. Hierna Manuella (zat toen nog in het spel, krijgt gewoon nog een vingerafdruk)
...
aan het einde van de generiek: de judaskus van Bruno aan Marc!
Rood scherm Marc

Afl.4
1. Bruno (beeld verspringt in groen en rood)
Manuella (afvaller afl. 3, mooi achtergrondgeluidje ... ze gaat af bij de spiraal)
2. Stijn (die vier zegt!)
close-up van Manuella die Hanne troost (Issabel en Bruno zitten er bij)
...
ergens in het midden, Manuella die zich kwaad maakt (Bruno kalmeert haar)

Afl.5
1. Gilles
2. Stijn
Issabel en Bruno in de radiostudio:
Issa: "Ik ben daar echt slecht in jong, in muziek."
Bruno: "Waarom zitte hier dan?"
3. Bruno met Issa in het grijs

Dit kan toch geen toeval meer zijn. Of ze zetten ons doelbewust op het verkeerde spoor. >:D ::tandpastasmiley::

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #137 Gepost op: 29-02-2016, 22:04:19 »
Moeilijke aflevering vandaag.

Bruno had als enige overblijver de controle over 3 proeven (eten 1000, wijn 2000, schilderen 3000), maar hij heeft wel als enige 2000€ in de pot gebracht.

Zeker bij de schilderijen had hij het zeer makkelijk kunnen saboteren, want Thibaud nam telkens een foute keuze.

Voorlopig blijft hij wel mijn hoofdverdachte, maar deze molactie was niet geslaagd.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2016, 22:06:45 door JorisBoris »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #138 Gepost op: 29-02-2016, 22:12:10 »
Ik weet niet wat ik van Bruno moet denken, bij het wijnproeven was hij zeer verdacht: de duurste wijn weggooien (2000 euro uit de pot), het gerecht van zijn vrouw niet herkennen en 2 schilderijen aanvankelijk verkeerd plaatsen (opdracht slaagde toch) maar hij was wel de enige die bij het schieten geld in de pot bracht. Misschien omdat de andere kandidaten hem verdenken?
« Laatst bewerkt op: 29-02-2016, 22:14:09 door Luc »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #139 Gepost op: 29-02-2016, 22:15:31 »
Hij daalt toch ontzettend bij mij momenteel in de lijst van verdachten. Moest ik mijn lievelingsgerecht voorgeschoteld krijgen, ik zou het ook naar binnen spelen zonder te denken: 'Hmmm, misschien heeft mijn vriendin het klaargemaakt'.
Bovendien duidt hij in de herkansing toch de goede schilderijtjes aan en hij haalt als enige geld binnen in de laatste opdracht. Het kan zand in de ogen strooien zijn, maar ik denk nu toch dat hij het niet is.