Auteur Topic: Hoteldebotel  (gelezen 63445 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #100 Gepost op: 28-03-2003, 16:50:28 »
Vallende tuinstoelen, doet me er aan denken dat hector de laatste klusjesman al tijdje dood is chef.. Nieuwe klusjesman/vrouw zich melden bij de dame achter de receptie of haar vervanger.

ik heb zojuist fotos bekeken op het ;prikbord en ben van bellboy gepromoveerd tot kerel, wow...  How a boy turns old very soon.

Laatste gerucht uit de wandelgangen. de laatste cijfer combinatie zou een combinatie van 789 moeten zijn, laat dat nu net 24 zijn, de kamer waar een bridgespelend persoon haar troefkaarten nog steeds in haar hand houdt, gaat ze onvoorziens met het geld lopen..











we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #101 Gepost op: 28-03-2003, 19:06:27 »
Talpa wil hier ook graag komen logeren. Is er nog een kamer met uitloop naar het dakterras vrij? Een kamer in de buurt van de tuin is ook goed.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #102 Gepost op: 28-03-2003, 19:11:02 »
Goedeavond,

Ben vandaag druk bezig geweest die manspersoon op te sporen die zijn koffers bij mij vergeten is...Oh wat zeg ik nu?...waarvan ik de koffers voor de deur vond. Ik ben ook zo verstrooid.

Ow ja, Miss Polly, mn dagboekske, waar is dat eigenlijk. Ik was het al kwijt. Volgens mij heeft iemand het moedwiilig ontvreemd. Waat een vreemde streek.

Voor vanavond wil ik een plaatsje in de pianobar reserveren. Ik ga dan vanachter mijn krantje eens rustig de andere hotelgasten observeren.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Hoteldebotel
« Reactie #103 Gepost op: 29-03-2003, 11:17:33 »
Ik neem aan dat er vanavond een gezamenlijke plek is waar we de zeer intrigerende mollenjacht kunnen volgen? Ik zou graag even willen weten waar ik dan moet zijn..

(ik hoop dat iedereen aanwezig is, ik moet iedereen even goed in de gaten houden, weet je..)








Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Hoteldebotel
« Reactie #104 Gepost op: 29-03-2003, 12:16:58 »
Vanavond kan je op 2 plaatsen terecht voor dat rare evenement. De 8 Kierewieten hebben de bibliotheek afgehuurd en aldaar is iedereen welkom voor een beeldje met een hapje en een drankje, en op het terras aan het zwembad is er vanaf 21u een Mollenbezichting gepland op groot scherm,tenminste als het weer het toelaat.We zouden natuurlijk niet willen dat onze gasten omwille van een flinke rukwind met groot scherm en al en dik tegen hun zin enkele baantjes gaan trekken in ons semi-olympisch zwembad...







En niets lijkt wat het is...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #105 Gepost op: 29-03-2003, 13:41:26 »
Miss Polly haalt het dagboek van de gaste die wil onbekend blijven boven en overhandigt het haar. Het lag in de bibliotheek, mijn beste. Der staan zelfs aantekeningen in (niet dat Miss Polly gekeken heeft ofzo hoor).
Enfin, 't was laat gisterenavond op het feestje in de zaal wat verderop. Af en toe viel de muziek uit, maar het licht gelukkig niet. Een nieuwe portie mol mag eraan komen, het is nodig.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #106 Gepost op: 29-03-2003, 13:44:19 »
Gødendøg, wøt is het møstig bøten zøg, nømand wøøt høe of wøt, het øs øllemøøl erg vaøg... møsschiøn dat het vanøøf wat dødelijker wordt....







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Hoteldebotel
« Reactie #107 Gepost op: 29-03-2003, 14:37:50 »
Mist? Buiten? Ik zie het niet, ik zie alleen maar wolken...

[color=F8FFF1]Zeg Miss Polly, ik zie dat je wat moe bent van gisteravond. Misschien is het beter als je een beetje uit de drukte blijft. Ik hou voor vanavond wel een kamer met breedbeeldtelevisie vrij. Dan kunnen we daar kijken.[/color]







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re:Hoteldebotel
« Reactie #108 Gepost op: 29-03-2003, 14:47:52 »
*Arjan, de mollen-dresseur, komt in paniek naar de recptie gerend.*

"Ik ben twee mollen kwijt!  :o Ze zijn weg, foetsie. Toen ik uit Nederland vertrok had ik ze nog. :'( Het waren twee franse mannetjesmollen, met mooie franse namen. Ze kunnen toch niet zomaar weggelopen zijn!
Misschien zijn ze weggepest door die brutale mol, die vond ik al vanaf het begin erg vreemd doen. Nou ja, ik hoop dat ik vanavond toch nog mijn mollendressuur-programma kan laten zien na afloop van die TV-serie van de AVRO. Is mijn avondshow al aangekondigd ik ben al een aantal dagen in de kelder met m'n mollen aan het oefenen maar ze halen toch de hele tijd weer mollenstreken uit. Het blijven mollen..."

*kijkt weer naar de receptiemevrouw ;)

"Heeft U ze echt niet gezien? En de andere hotelgasten? Nou ja, ze waren ook niet erg geschikt voor het mollenvak  ;) "

*Arjan loopt weg, een bedankje mompelend tegn de receptiemevrouw en loopt in gedachten verzonken tegen een andere gast op....










Offline Manwel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Speak!!!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #109 Gepost op: 29-03-2003, 14:49:37 »
=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
         Huishoudelijke mededeling
In verband met schoonmaken en dergelijke van de kamers wordt iedereen (dus ook het personeel) verzocht om de molaflevering buiten te gaan kijken. We gaan een aantal giftige stoffen gebruiken, waardoor het dus uiterst gevaarlijk wordt om binnen te komen. Dit in verband met een ziekte die nu in de buurt hoedt: Molfanatisme. Deze ziekte is uiterst besmettelijk en alles wordt ontsmet.
Dank u
=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
[color=fffff1]hehehe..: p[/color]
Dit vond ik in de foyer....







Manwel Towers... This is Manwel speaking...

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Hoteldebotel
« Reactie #110 Gepost op: 29-03-2003, 14:52:04 »
Wat waren de namen van deze Mollen? Louis en Julien? Ik heb vanochtend namelijk twee mollen in kamer 124 gevonden, en ze hadden halsbandjes met deze namen erop aan.
Ik heb ze per luchtpost naar hun huisadres gestuurd (dit stond ook op hun halsbanden) aangezien er niemand in dit hotel geregistreerd was met dat huisadres...







« Laatst bewerkt op: 29-03-2003, 14:53:23 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #111 Gepost op: 29-03-2003, 14:52:26 »
Jøa, døt wøst øk, vønavønd øøk gøøn avøndetøn, u moøt møør ergøns ønders heøn gøøn....
sørry...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #112 Gepost op: 29-03-2003, 18:29:49 »
Miss Polly kijkt op de klok. Langzaam aan gaan alle gasten richting uitgang om in de tuin te gaan graven. De één gewapend met een schop, de ander gewoon met een notitieboekje. Daarnet was er hier zelfs iemand die mollen kwijt was en Miss Polly 'receptiemevrouw' noemde. Dat was toch wel lachen geblazen.

Hmm, best wel verlaten hier. Zoveel te beter. Miss Polly steekt de tv aan en zet zich met een sjaal in de Belgische driekleur ervoor. De kreet: 'Go Emile' ontsnapt af en toe, in de hoop dat hij zijn shirt uittrekt als hij scoort. En daarna gaat ze toekijken hoe de mensen jagen in de tuin. Wisten ze maar dat het Ron was.
[color=F7FFEE]Dat is geregeld Elmar[/color]







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Hoteldebotel
« Reactie #113 Gepost op: 29-03-2003, 20:25:19 »
Verbeten kijkt miss Polly naar het zwarte t-shirt van Emile. De boodschap "niets is wat het lijkt" blinkt pijnlijk op de heupen. Het werd idd niets en de aanhang zag lijkbleek. Binnen een uurtje echter wordt het molzwart en tasten we verder in het... niets.








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re:Hoteldebotel
« Reactie #114 Gepost op: 29-03-2003, 22:19:46 »
*De mollenmeneer Arjan begint met zijn mollenshow


"Dames en heren, zie hier acht mollen. Zij zijn weliswaar blind maar (met behulp van een GPS systeem  ;)) vinden zijn hun weg door deze kamer."

*Arjan deelt lintjes uit aan het publiek die aandachtig naa de mollenshow kijkt

"Zou U dit lintje willen pakken?" "Mooi"

*Arjan laat de mollen los op zoek naar het eindpunt."

Verscheidene mensen gillen het uit van paniek als de mollen hun weg vinden door de tuin van het hotel. Slecht vier mollen halen het eindpunt. "Ik had deze truc beter moeten oefenen." denkt Arjan. "Misschien hebben ze elkaar misleid of is eentje opzettelijk langs het eindpunt gelopen..."

*Arjan praat aan een stuk door over zijn mollen en komt bij de finale truc.

"En nu de spectaculairste mollentruc aller tijden: de mollensprong!"

*Arjan pakt vier mollen die gaan springen maar ze willen allemaal wel (er worden jaloerse blikken uitgewisseld tussen de mollen: "Ze hoeven niet per se op de kniëen maar ze kunnen toch wel dankjewel zeggen..." ;) )

"En hier springen ze: mijn supermolletjes: Chandrika, ROn, René en Astrid. Geef ze een applaus."

*De mollen springen van een plateau recht een bakje water in.

*applaus applaus applaus

Arjan zegt: "Dankuwel: nu gun ik mijn mollen weer een weekje rust. Tot de volgende week maar weer!"

*Arjan stopt zijn mollen weer in een doos en buigt. Hij loopt weer richting de kelder en geeft nog een knikje richting de receptiemevrouw ;D







« Laatst bewerkt op: 29-03-2003, 22:21:13 door arjanzoektmol »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoteldebotel
« Reactie #115 Gepost op: 29-03-2003, 22:38:40 »
Ik liep daarstraks nog even langs de supermarkt, om nog wat wijnvoorraad in te slaan. Toen zag ik daar een bruine dame die twee dezelfde flessen wijn meenam. Terwijl ik begrepen had dat ze geen dubbele producten mocht kopen.








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Hoteldebotel
« Reactie #116 Gepost op: 29-03-2003, 22:39:37 »
Hey, dat is wel gek...

Vanochtend heeft de gast van kamer 26 uitgecheckt. Hij zou vanavond weg zijn, maar ineens is het alsof hij zijn vertrek nooit heeft aangekondigd. Ik kan het nergens terug vinden.

[color=F8FFF1]Zeg miss Polly, bent u een beetje uitgerust?[/color]







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re:Hoteldebotel
« Reactie #117 Gepost op: 30-03-2003, 01:20:39 »
NØ! dØt tØpic is een Øterst ØntØpic tØpic. WØi wØrden hier verwØcht Øm Øp een Øndere mØnier te discussieren over de mØl en dØrgelijke.
Dat neemt natuurlijk in het geheel niet weg dat dit topic gewoon in de Huiskamer hoort.

Maar ja, als ik dat doe, zet jij hem natuurlijk gewoon weer terug...







Achteloos...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #118 Gepost op: 30-03-2003, 09:49:13 »
Dat neemt natuurlijk in het geheel niet weg dat dit topic gewoon in de Huiskamer hoort.

Maar ja, als ik dat doe, zet jij hem natuurlijk gewoon weer terug...
ø, nøø, ik zøu nøot dørvøn.... (en nøt kønnen ::) )
Krøgen we nøu wøør hetzølfde prøbløim øls høt kløøster vørderop?
De bøllbøy høøft nøg støøds contøct møt de vøerhøurdørs vøn døt pønd, øn øk øøk..zølang høt høør "øntøpic" bløft møgen wø hiør zøtten...

øk schrøk wøl vøn øøn van diø røre kørnuiten die zijn møl een B-actøer in Gøede Tøiden Sløchte Tøiden vøndt, wøt nøu øls zø de møl hølømaal niøt øs? øf die røre snøitørd diø zølf øønbøød niøt tø sprøngen øn døn diøgøne diø wøl sprøngt egøistøsch vøndt....øk ørgerdø mø døød...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Hoteldebotel
« Reactie #119 Gepost op: 30-03-2003, 11:08:19 »
Eindelijk ben ook ik helemaal gegrepen door de mol.....Het was alleen van achteren dus ik kon niet zien wie het was.
Aan de grip te voelen was het een man, maar het zou ook een struise dame geweest kunnen zijn.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation