Auteur Topic: Isabelle is niet de mol!  (gelezen 123391 keer)

Offline Marjolijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • No comment..
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 29-01-2005, 22:59:00 »
Tuurlijk is het geen belediging voor Victoria.

Isabelle vertelde al dat ze Victoria totaal niet na wilde doen en dat ze zich gewoon ging opstellen als een prototype soapsterretje.
Let's run to the sun .. And never come back

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 30-01-2005, 00:00:49 »
Van de 10 post/rug-zakken, is er maar 1 binnengehaald. De rugzak van Yvonne!

En wie was de enige die een zak binnenhaalde? Juist: ISABELLE!


Ze heeft meer in haar mars dan de meesten van ons aanvankelijk dachten.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 30-01-2005, 06:20:40 »

Ze heeft meer in haar mars dan de meesten van ons aanvankelijk dachten.

Hehe ja dat lijkt duidelijk.. hoewel ze wel erg onderschat werd ook dacht ik, sws.

In ieder geval viel het me bij Isabelle op dat ze erg slecht acteerde bij Wie van de Drie.  Verwarrend.. ofwel ze kan echt niet acteren, - ofwel ze doet alsof ze niet kan acteren en legde het daardoor zo dik erbovenop dat ze hoopte dat de jury voor haar zou gaan. (Of dat de andere kandidaten dat zouden denken iig als ze mol is)

Als dit de acteerprestaties van Isabelle zijn zijn ze wel erg slecht, en dat lijkt me toch niet zo plausibel eigenlijk.

Feit blijft dat ze vrij weinig in beeld is en dat het moeilijk is echt hoogte van haar te krijgen, mi. 
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 30-01-2005, 08:56:01 »
Zijn er eigenlijk al wat hints richting ISsbelle?

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 30-01-2005, 10:24:41 »
Nou het kan trouwens best zijn dat de mol een bericht aan zichzelf heeft gestuurd om zichzelf minder verdacht te maken, daarom denk ik niet dat een van hen minder verdacht is.
Die aanwijzing van dat ze zegt alles rechts, mss links is veel te opvallig in beeld dus dat vind ik niet verdacht.
ik ben geen fan van Isabelle en ik hoop dat ze gauw eruit gaat, want ze voegt nauwelijks iets toe aan de groep en ze lijkt me geen mol(dat is uiteraard MM  ;))

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 30-01-2005, 11:49:42 »
Van de 10 post/rug-zakken, is er maar 1 binnengehaald. De rugzak van Yvonne!

En wie was de enige die een zak binnenhaalde? Juist: ISABELLE!


Ze heeft meer in haar mars dan de meesten van ons aanvankelijk dachten.

Ja, maar dat leverde geen geld op. Daarnaast heeft Isabelle geen geld opgehaald en is dus in de eerste opdracht mollig bezig geweest. Ze zat alleen op een verkeerde -mol-positie (door de loting). Daarom de inschakeling van 2 nepmollen. En in het Holland-centrum deed zij ook het verdachts door over-the-top te spelen.

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 30-01-2005, 13:45:44 »
ik vond het verschijnen van tante Anka net iets te toevallig  ???
Dat je in zo'n groot land als Australie iemand toevallig tegenkomt ( de kandi's moesten van tevoren hun mobjes inleveren en kunnen dus niet met buitenstaanders comminiceren ) kan ik mij haast niet voorstellen.

Ook had iemand het er in een andere topic over dat als je de letters van 1 van de plaatsnamen van de treinopdracht door elkaar zette je dan o tante Anka kreeg.

Blijft evrdacht :o

to mole or not to mole that's the question
to mole or not to mole that's the question

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2005, 14:19:26 »
ik vond het verschijnen van tante Anka net iets te toevallig  ???
Dat je in zo'n groot land als Australie iemand toevallig tegenkomt ( de kandi's moesten van tevoren hun mobjes inleveren en kunnen dus niet met buitenstaanders comminiceren ) kan ik mij haast niet voorstellen.

Ook had iemand het er in een andere topic over dat als je de letters van 1 van de plaatsnamen van de treinopdracht door elkaar zette je dan o tante Anka kreeg.

Blijft evrdacht :o

to mole or not to mole that's the question

Als het echt waar is wat je zegt dan is dat wel heel verdacht ja..

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2005, 16:06:38 »

Ook had iemand het er in een andere topic over dat als je de letters van 1 van de plaatsnamen van de treinopdracht door elkaar zette je dan o tante Anka kreeg.


Hmmmm, en om welke plaatsnaam ging dat? Is wel zeer typerend.
Maar dat ze haar tante (als het tenminste haar tante is, misschien heeft ze gewoon een willekeurige bejaarde aangeklampt), Zou het best kunnen dat je haar tegenkomt. In Adelaďde is namelijk een Hollands Community en WIDM ging er ook speciaal naar toe. Dus mocht je er een familielid hebben wonen, is de kans redelijk aanwezig hem/haar aldaar tegen te komen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2005, 17:29:32 »
Deze hint geeft mij toch wel weer een heeel heel klein beetje meer bevestiging dat Isabelle echt een molpersoontje is.         ::trots::.
Zijn er nou al meer mensen die Isabelle als hoofdverdachte hebben?     

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2005, 17:40:36 »
Volgens mij wisten ze van te voren niet naar welk land ze toe zouden gaan ? En zonder telefoon is het al helemaal lastig om wat met je familie af te spreken als je toevalling in Australie bent ... ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 30-01-2005, 17:44:17 »
Volgens mij wisten ze van te voren niet naar welk land ze toe zouden gaan ? En zonder telefoon is het al helemaal lastig om wat met je familie af te spreken als je toevalling in Australie bent ... ?

Zou de mol ;D echt niet weten waar ze naar toe gaan  :-X

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 30-01-2005, 20:47:16 »
Deze hint geeft mij toch wel weer een heeel heel klein beetje meer bevestiging dat Isabelle echt een molpersoontje is.         ::trots::.
Zijn er nou al meer mensen die Isabelle als hoofdverdachte hebben?     

ik nog niet, maar gezien het feit dat deze topic het minst replies heeft (voor zover ik heb kunnen zien) is wel een indicatie dat Isabelle het zou kunnen zijn.. Elise had vorig jaar in het begin ook bijna geen "aanhangers"... (ik heb vanmiddag het "elise is (niet) de mol topic nog eens gelezen ) - Dus voor mij wel een reden om Isabelle als mogelijke mol niet af te schrijven.

edit: isabelle stemde wel voor loten bij het vrienden/stokers/collega's spel en dat is weer onmols...
« Laatst bewerkt op: 30-01-2005, 20:56:50 door Quuipo »

Offline KikiJJ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Isabelle is de mol!
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 30-01-2005, 23:36:30 »
Ja dat klopt Quuipo dat ze voor stemde, maarja misschien deed ze dat omdat ze niet mols over wilde komen. En dat ze zichzelf als hulpmol heeft ingeschakeld, had ze een excuus om opvallender te gaan mollen :)

Ik heb Isabelle als hoofdverdachte :)

En dat haar tante (wat ik overigens wel geloof, ze leek er wel iets op) heel toevallig op het juiste moment daar was vind ik wel TE toevallig! Weet je wel niet hoe groot Aus is. Dus ik denk dat die hint die werd gevonden met die plaatsnamen best wel eens waar zou kunnen zijn.
Just be yourself and let that be your guide

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 30-01-2005, 23:42:34 »
Ja, maar dat leverde geen geld op. Daarnaast heeft Isabelle geen geld opgehaald en is dus in de eerste opdracht mollig bezig geweest. Ze zat alleen op een verkeerde -mol-positie (door de loting). Daarom de inschakeling van 2 nepmollen. En in het Holland-centrum deed zij ook het verdachts door over-the-top te spelen.

Ze was wel voor de loting anders, ze had ook tegen kunnen stemmen lijkt me ;)

Alle drie de posities waren molbaar al lijkt me de voorhoede het meeste. Uiteraard is de tussenschakel van de stokers ook wel belangrijk maar als mol val je wel erg op zo (MM wordt nu gelijk door veel mensen verdacht) bij de achterhoede.

Ook de achterhoede kan trouwens wel damage doen.. het liep allemaal vaag, op een gegeven moment zei Yvonne iets als 'ik zou die maar gewoon pakken, die tas'- Marc-Marie gaf toen nog net op tijd door dat het een bom was anders was er weer 2000 euri minder in kas.

Voor wat betreft het nepacteren- nja ze deed wel erg haar best om ongeloofwaardig over te komen ja maar ja miss kan ze gewoon wel slecht acteren ;) Wie weet. Als Mol hoef je dat niet zo over the top te doen lijkt me.

Tot dusverre lijkt ze me een erg passieve mol iig, als ze het is.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 30-01-2005, 23:44:31 »
ik nog niet, maar gezien het feit dat deze topic het minst replies heeft (voor zover ik heb kunnen zien) is wel een indicatie dat Isabelle het zou kunnen zijn.. Elise had vorig jaar in het begin ook bijna geen "aanhangers"... (ik heb vanmiddag het "elise is (niet) de mol topic nog eens gelezen ) - Dus voor mij wel een reden om Isabelle als mogelijke mol niet af te schrijven.

edit: isabelle stemde wel voor loten bij het vrienden/stokers/collega's spel en dat is weer onmols...

Klopt Isabelle doet me in meer dan 1 opzicht wel aan Elise denken, vwb het naievige en goedlachse, zogenaamd oprechte uitstraling.. Daarom wil ik niet wéér zo'n mol eentje daarvan was wel genoeg ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 31-01-2005, 02:45:36 »
STEL nou dat Isabelle de mol is... en ze heeft dat telefoontje dat ze zogenaamd van de mol kreeg verzonnen (we hebben het immers niet gezien)... is dat dan niet heel erg raar???

Ik zal proberen uit te leggen wat ik bedoel: Voor zover we gezien hebben, heeft Isabelle niemand van de andere kandidaten verteld dat ze gebeld was. Nu zijn er 2 mogelijkheden:
1) Ze is gewoon kandidaat en het telefoongesprek heeft inderdaad plaatsgevonden. In dat geval is het heel logisch dat ze niks doorvertelt, want dan gold het aanbod immers niet meer.
2) Ze is de Mol en ze verzint het telefoongesprek. Waarom dan? Haar medekandidaten zal het niet beďnvloeden, want die weten van niks. Dus is het in dat geval alleen maar  voor ons, kijkers, bedoeld. Om ons om de tuin te leiden? Ik snap het dan niet goed en ik vind het dan ook niet in het spel passen. WIDM is natuurlijk een spel van bedrog, maar ook dat moet binnen de regels gespeeld worden. Alleen voor de kijker gebeurtenissen verzinnen die niet hebben plaatsgevonden vind ik daar op één of ander manier niet in passen.

Er is nog 1 andere mogelijkheid die me te binnen schoot, die misschien wel heel vergezocht is en klinkt als complot-theorie, maar ik post hem hier toch maar.
Zou het mogelijk zijn dat Isabelle de mol is, maar dat ze bij die postzakkenopdracht zó opvallend bezig is geweest (MM: ze hangen links. Isabelle: ze hangen allemaal rechts!) dat men achteraf besloten heeft dat een beetje te verdoezelen? Door bijvoorbeeld te zéggen dat ze ook een telefoontje van de Mol had gehad, zodat haar gedrag voor ons verklaarbaar zou zijn? En dat we daarom dat gesprek ook niet in beeld hebben gehad?
Ja, ik weet het, vergezocht. :P Ik hoop ook dat het niet waar is.

-edit- Oké, als er een normale executie had plaatsgevonden dan zou Angela het daar misschien aan de rest verteld hebben. Dan was het misschien ook weer minder vreemd overgekomen.
Alhoewel... zoals het nu gedaan is, komt zo'n aanbod van 'de mol' aan zichzelf (mocht dat zo zijn) vooral over als een excuus om ff lekker ongegeneerd te gaan saboteren zonder dat iemand je verdenkt. Ik zou bijna zeggen: Ja, zo kan ik het ook! ;D
« Laatst bewerkt op: 31-01-2005, 03:22:22 door Jayne »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 31-01-2005, 10:01:12 »
Alhoewel... zoals het nu gedaan is, komt zo'n aanbod van 'de mol' aan zichzelf (mocht dat zo zijn) vooral over als een excuus om ff lekker ongegeneerd te gaan saboteren zonder dat iemand je verdenkt.

Zonder dat wij kijkers je verdenken ja. De kandi's weten immers niets van dat telefoontje af (behalve Yvon en Jim) en gaan je juist meer verdenken. Daarom vind ik 't niet waarschijnlijk dat de mol zichzelf heeft gebeld om flink te kunnen gaan saboteren. Dat lijkt me veel te gevaarlijk voor 'n mol.  :-\\

Isabelle heeft trouwens in mijn ogen niet bepaald veel zitten dwarszitten tijdens de eerste opdracht. Alleen die ene opmerking, maar dat had ze ook gewoon verkeerd kunnen verstaan hebben. En verder heeft ze eik niks verkeers gedaan. Zoals ik al eerder schreef, zegt ze gewoon 'n zak met 'n bom te willen gaan pakken, maar dat doet ze vervolgens niet. Dus flink gesaboteerd heeft ze gewoon niet. Dus daarom zou 't in haar geval eventueel wel nog kunnen dat ze als mol zijnde zichzelf heeft gebeld. Ze heeft immers niet zo flink gesaboteerd dat 't anderen heel erg zou gaan opvallen.

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 31-01-2005, 10:31:03 »
Het is zeker een schitterende hint, alleen niet naar Marc-Marie maar naar Isabelle:

De 2 plaatsnamen zijn verkeerd geschreven om extra aandacht te vestigen op deze namen (of om puzzelaars om de tuin te leiden) die in werkelijkheid 'Tooperang en Nangkita' zijn. Deze twee namen zijn namelijk samen een anagram voor:

O Tante Anka ging 'r op

En waar ging Tante Anka dan op? Op de foto (of de film, hoe je het maar wilt zien): samen met de Mol:



Kan niet missen toch? ;)

thnx Heinz

ik vind dit nog steeds erg verdacht met die tante Anka het is mij nog steeds allemaal net iets te toevallig dat je daar familie tegenkomt zonder van tevoren gecommuniceerd te hebben

to mole or not to mole that's the question
to mole or not to mole that's the question

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 31-01-2005, 12:43:00 »
HEEL VERHAAL....Alhoewel... zoals het nu gedaan is, komt zo'n aanbod van 'de mol' aan zichzelf (mocht dat zo zijn) vooral over als een excuus om ff lekker ongegeneerd te gaan saboteren zonder dat iemand je verdenkt. Ik zou bijna zeggen: Ja, zo kan ik het ook! ;D

Nou, dat was dus de reden  ::rofl::

Isabelles Molacties:
-Overduidelijk liegen bij opdr.1-afl.1
-Iedereen opjagen bij het sleutelgebeuren (is er wel een tijdslimiet? Alleen 3x10 vlakken is genoemd)
-Inzetten hulpmollen incluis haarzelf en zo opdracht met de trein verstieren
-Overacteren bij wie van de 3?