Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128309 keer)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #160 Gepost op: 29-01-2005, 23:14:18 »
Ik vind Yvon nog steeds te mollerig om de mol tezijn! Zoals als je zegt: Ben je BradPitt? Dan ben je zeker geen mol, die gaan wel slimmer te werk!
Een slimme kandidaar ben je dan toch ook niet. Die gaan zeker niet namen roepen om geld te verspillen.

Ik vind Yvon alleen zo raar reageren. Op het ene moment is ze heel fel en vertrouwt ze niks en niemand, op het andere moment is ze heel ontspannen en superzeker van haar zaak.
Ze komt tijdens de biechten telkens anders over dan tijdens de opdrachten.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #161 Gepost op: 29-01-2005, 23:19:16 »
Volgens mij doet Yvon er gewoon alles aan om iedereen om de tuin te lijden en laten geloven dat zij het is!
Some light in your eyes...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #162 Gepost op: 29-01-2005, 23:31:32 »
Eerst roept Yvon een naam (zo weer 500 Euro er uit) en dan na een aantal domme vragen opeens Ben je 1,97 ? En kijk op, het is hem.

Het plotseling noemen van Brad Pitt was een goedkope (slechts 500Euro) manier om overduidelijk te NepMollen.
Dat ze daarna vrij snel door had dat het Gijs was, in die doos... Toen ik die doos op het podium zag verschijnen, was het voor mij al duidelijk: Gijs komt terug. Dus waarom niet voor de kandidaten?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #163 Gepost op: 29-01-2005, 23:34:29 »
Volgens mij doet Yvon er gewoon alles aan om iedereen om de tuin te lijden en laten geloven dat zij het is!
Mogelijk

Misschien gaan we ook een beetje ver met iedereen maar bestempelen als 'nep-mol'
Kandidaten zijn lang niet zo veel bezig met verdacht proberen te worden, als velen van ons denken
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #164 Gepost op: 29-01-2005, 23:36:44 »
Kandidaten zijn lang niet zo veel bezig met verdacht proberen te worden, als velen van ons denken

Als het geen zelfverdachtmakingen zouden zijn, hebben we het hier dus idd met 9 mollen van doen..  :o
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #165 Gepost op: 30-01-2005, 00:21:55 »
Maar ook zoals die volgorde! Als Yvon slim is, helpt ze de jongens toch ofniet?
Some light in your eyes...

Offline Stig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #166 Gepost op: 30-01-2005, 00:35:55 »
@stig, kun je vertellen waar je die stem hoort dan (welke tijd in het filmpje?) want ik hoor het niet hoor, ik hoor lottie wat zeggen (haar lippen bewegen) en daarna hoor ik ynon wat zeggen meer niet. Kun je helpen?

Je hoort eerst Lottie, iets met "Conditie is..." en dan Yvon: "Helemaal de t*ring". Maar vlak voordat de camera van Lottie naar Yvon gaat hoor je een mannelijke 'zucht': "... dit is haaaar"

Ik vond het trouwens naar aanleiding van de hint van Schiffers.fm: 'Mole digging in a hole (grot)'.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #167 Gepost op: 30-01-2005, 05:12:25 »
Valt Yvon na afl. 3 niet gewoon af als potentiële mol?
Zij zag in de opdracht (message from the mole) de kans om zich verdacht te maken (en niet zo'n beetje ook) en de aandacht op zich te vestigen, dat zegt ze ook in haar biecht, en dergelijke gedragingen gaan gewoon de ronde.

Waarom zou de mol (indien Yvon) de aandacht op zich willen vestigen, ik zie die logica niet.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #168 Gepost op: 30-01-2005, 05:20:22 »
Een slimme kandidaar ben je dan toch ook niet. Die gaan zeker niet namen roepen om geld te verspillen.

Ik vind Yvon alleen zo raar reageren. Op het ene moment is ze heel fel en vertrouwt ze niks en niemand, op het andere moment is ze heel ontspannen en superzeker van haar zaak.
Ze komt tijdens de biechten telkens anders over dan tijdens de opdrachten.

Omdat ze tijdens de opdrachten teveel bezig is de mol te lijken voor anderen :P

In de biecht kan ze rustig de kandidaat zijn ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #169 Gepost op: 30-01-2005, 10:48:09 »
Yvon speelt het spel echt gigantisch goed!!! Ze geeft niet veel informatie en houdt zich op de achtergrond waardoor ze zichzelf nogal verdacht maakt. maar door diezelfde tactiek kan ze alles rustig bekijken en heeft ze alles in de gaten

Ze wordt de winares!!!!!!  ;D

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #170 Gepost op: 30-01-2005, 11:06:54 »
Yvon wil weten waar Jim geweest en start uitgebreidde naspeuringen naar Jims 'whereabouts'(walkabouts in Australie). Uiteraard laat ze Sander het meeste vuile werk doen. ;).
Het effect dat hiermee wordt bereikt is dat het groepje niet meer goed doorpraat wat er nu moet gebeuren in de Dodge. Jim maakt als ze begint
te vragen waar hij geweest is hier ook een opmerking over.  :)

Dit is een de effectieve actie van Yvon geweest om deze proef te saboteren.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #171 Gepost op: 30-01-2005, 11:41:03 »
Dit is een de effectieve actie van Yvon geweest om deze proef te saboteren.


Mag ik hieruit opmaken dat jij van Roeland naar Yvon bent gegaan? ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #172 Gepost op: 30-01-2005, 12:54:53 »
Mag ik hieruit opmaken dat jij van Roeland naar Yvon bent gegaan? ;)
Wel gegaan maar niet gebleven. ;D

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #173 Gepost op: 30-01-2005, 13:01:14 »
Zoek de verschillen  ;D

That's all

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #174 Gepost op: 30-01-2005, 13:02:26 »
Eerste en belangrijkste verschil: twee verschillende series.
Achteloos...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #175 Gepost op: 31-01-2005, 03:35:46 »
Yvon speelt het spel echt gigantisch goed!!! Ze geeft niet veel informatie en houdt zich op de achtergrond waardoor ze zichzelf nogal verdacht maakt. maar door diezelfde tactiek kan ze alles rustig bekijken en heeft ze alles in de gaten

Ze wordt de winares!!!!!!  ;D
Idd, als kandidaat speelt ze het heel goed (al zie ik liever mensen die óók de opdrachten zo goed mogelijk proberen uit te voeren ;)). Als mol zou ze veel te opvallend zijn. Tja, ze zou dan bij die postzakken wel het excuus hebben dat ze een aanbod had gehad, maar dat is dan voor de Mol een beetje een flauwe manier om je 'makkelijk' van je taak af te maken. Maar goed, we zullen zien...  :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #176 Gepost op: 31-01-2005, 11:19:38 »
OK, ik denk dat ik een duidelijke hint heb gevonden richting Yvon (of Lottie zou ook nog kunnen):

Tijdens de grotten-opdracht hoor je, bij een fragment waar Yvon en Lottie even bijkomen, een mannenstem fluisteren: 'Dit is haarrr... '. Alleen is de vraag, bedoelt hij Yvon of Lottie?...

Bekijk/beluister het fragment hier!
OK, ik was hier heel erg sceptisch over, dacht dat het achteraf zelf door jou toegevoegd was. Maar heb het nu op mijn eigen videoband gekeken en inderdaad... er is écht een stem die zegt 'Het is haar.'  :-\\
Hopelijk is dit geen hint maar een of ander grapje van de soudnguys, anders wordt het wel makkelijk... Lottie of Yvon.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #177 Gepost op: 31-01-2005, 12:48:30 »
de 'dit' valt samen met de 'tie' van conditie, daardoor weet ik niet zeker of de 'dit' erbij hoort, de 'haarr' kan ook een geluidseffect zijn. Maar deze 'dit is haar' is 10x duidelijker dan de klokhuistunes en de silhouetten in Gijs' neus.  ::jaja:: Misschien dat iemand het geluid iets kan versnellen zodat de 'haaaaaarrrr' wat minder lang blijft hangen.

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #178 Gepost op: 31-01-2005, 15:51:39 »
het is dat het erbij wordt gezegd dat het "dit is haaaaar" moet zijn maar ik hoor alleen maar een soort langgerechte 'ahhhhhhhh'... en zij zeggen 'conditie is' en dan hoor je aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.... Ik dacht dat in de hele grotkruip opdracht van dat soort ahhaaaahhhh echo achtige geluiden op de achtergrond waren te horen?

dus mij heb je niet overtuigd  ::ohno::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #179 Gepost op: 1-02-2005, 14:48:18 »
Ik hoorde dat yvon net een interview gaf op 3fm, het ging o.a. over wie is de mol. Heeft iemand dat toevallig opgenomen?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”