Auteur Topic: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.  (gelezen 43657 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #80 Gepost op: 27-02-2007, 13:11:57 »
Sorry, ik weet dat het (4 jaar na dato) nog steeds een gevoelig punt is.

In welke kliniek word Cora-Bora ook al weer behandeld??

 ::tandpastasmiley::

Ergens in Southampton volgens mij   ::vergroot::
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #81 Gepost op: 27-02-2007, 13:23:12 »
Tja, het is inderdaad wel jammer dat we door deze hint bijna zeker weten dat het Inge is. Maar niet alleen door die hint, want als Inge verder niks mollerigs had gedaan, was ik er niet in meegegaan.
De eerste echt duidelijke hint, dat vond ik het abseilen. Zij zet 2500 euro in om 10.000 te kunnen winnen, maar het resultaat is dat ook die 2500 euro, die zonder verdere aktie in de knip waren, eveneens verloren zijn gegaan. Dus een mollenactie ter waarde van 10.000 euro. Niet mis in 1 aflevering.

Ja, en dan de handjes nog.

Ik ben ook ''om'' inmiddels. Wat zal ik echter lachen als Inge dit puur voor de lol heeft gedaan, en dat het TOCH Eva is. Dan vind ik het eens een keer niet jammer dat ik het mis had.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #82 Gepost op: 27-02-2007, 13:45:08 »
De opdracht van de mol is eigenlijk heel simpel.

Zorg ervoor zonder dat iemand je ontdekt of doorheeft dat er zo weinig mogelijk geld in de pot komt.

Lijkt me nou net NIET de bedoeling. Of viel net de schemering in, en kon je de N niet vinden? ::rofl:: ::rofl::


Grapje L, grapje....... (en toch weet ik het zeker, Utrecht wint ooit weer de Beker)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #83 Gepost op: 27-02-2007, 13:50:28 »
Moet je er nou per sé weer over beginnen? 

Maar het blijft 4 jaar na dato een van de leukste topics. Ik heb mindere theorieën gezien......

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #84 Gepost op: 27-02-2007, 15:31:49 »
Lijkt me nou net NIET de bedoeling. Of viel net de schemering in, en kon je de N niet vinden? ::rofl:: ::rofl::


Grapje L, grapje....... (en toch weet ik het zeker, Utrecht wint ooit weer de Beker)

Moeilijk he, LEZEN!!

'ZONDER dat IEMAND je doorheeft' is dus echt hetzelfde als:
'NIEMAND die je doorheeft'.

Maar je bent nu al de tweede die me hierover aanspreekt, dus daar waar mogelijk zal ik in de toekomst proberen om duidelijker te zijn.
Om dit te bewerkstelligen heb ik inmiddels mevrouw I. Ipenburg bereid gevonden om vanaf het volgende seizoen als doventolk mijn berichten door middel van handgebaren te vertalen.

En wat je laatste kleine lettertjes betreft, mocht iemand me morgenavond, danwel zondagmiddag missen op het forum, dan zit ik te genieten van het feit dat mijn voornaamgenoot Van Gaal, Gewassen, geknipt, geschoren en afgedroogd de Galgenwaard weer verlaat.

Want 1 ding is zeker,.........

Utrecht wint de beker!!

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #85 Gepost op: 27-02-2007, 16:45:17 »
Nu wijst alles richting Inge en wederom zijn er overtuigende en overduidelijk aanwijzingen in die richting waar zelfs ik als scepticus niet omheen kan.
Het is gewoon duidelijk,....
Alleen een beetje TE duidelijk.
Dat met die handgebaren,...

Weet je...
De afgelopen jaren hebben de makers er allerlei vage hints ingestopt die we
óf niet zagen óf niet als hint zagen óf niet als hint wìlden zien.

en nou is de hint zóó overduidelijk,
behalve dan voor degenen die het óf niet zien óf niet als hint zien óf niet als hint wìllen zien.

Het is eigenlijk niet gauw goed
toch?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Jaaap

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #86 Gepost op: 27-02-2007, 16:49:35 »
Ik begin wel een beetje gek te worden van al dat geschreeuw dat Inge de mol 'is'  :-\\
Niemand kan op dit moment zeker weten wie de mol is. Niemand is achtelijk omdat ie vind dat iemand anders de mol ook nog kan zijn. Bovendien vind ik die 'handjeshint' ook best wel flauw, het heeft tenslotte niks met de spellen te maken die in de afleveringen gespeeld worden. Nee, geef mij maar een dynamische mol op de voorgrond met lef in plaats van een mevrouw die je de hele aflevering amper hoort of ziet, en stiekum bij nader speurwerk op internet toch de mol bleek te zijn...

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #87 Gepost op: 27-02-2007, 17:08:44 »
Het is eigenlijk niet gauw goed
toch?


Nee, het is nooit goed,...

In feite is dat ook de essentie van dit door mij gestarte topic.
het is hier ook al door anderen op een dergelijke manier weergegeven.

We zijn hier als grote fans op het forum bijeen om de mol te ontmaskeren en als iemand zegt dat hij/zij zeker weet dat het Pietje is dan zijn er weer andere net zulke grote fans die beweren dat het Jantje is.
Zo gaan we door en we blijven tot het einde bezig.
Leuk, spannend en ontspannend.

Nu we de situatie hebben bereikt dat we er eindlijk in  zijn geslaagd om met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de mol voortijdig te ontmaskeren zorgt dit toch voor een soort gevoel van onbehagen.

Wat moeten we nu nog verder de komende (inmiddels vanwege de uitzendverschuiving 3) weken?

Je merkt het ook heel duidelijk hier op het forum, de topics over de MFD, het samenreizen, het inschrijven of T-shirts beginnen steeds nadrukkelijker boven te drijven. Boven dus de discusietopics over wie de mol is. Ik kan me er ook maar moeilijk toe zetten om me nog weer te gaan verdiepen in een mogelijke molactie tijdens het al-dan-niet een tor op eten van Eva of Paul.

Het mooiste scenario zal ontstaan wanneer Inge donderdag geen 'L' maar een 'P' uitbeeld en het allemaal 1 grote grap van haar is geweest.
Dan gaan we nog 2 spannende forum weken tegemoet.
Mocht Inge volgens verwachting de 'L' in gebarentaal laten zien dan zijn we uitgespeeld, definitief en geef (zelfs) ik me gewonnen.

Dan is het alleen maar afwachten tot de laatste uitzending waarin alles bevestigd word en daarna de fandag 3 dagen later, en dat laatste is nog wel zo leuk ook (dat er maar en paar dagen tussenzit).




Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #88 Gepost op: 27-02-2007, 17:51:21 »
ik ben het niet met je eens dat door deze hint de mfd topics ed meer naar boven drijven..
naarmate de mfd dichterbij komt worden het sowieso hot topics.
maar goed, volgens mij heeft je actie niet zo veel nut, je kunt er wel voor strijden maar mensen volgen toch hun eigen weg.

edit: ik verbeter mezelf even, dat de mfd topics ed boven komen drijven is volgens mij volgens jou omdat  er minder gespeurd wordt, en daar heb je vast gelijk in. neemt natuurlijk niet weg dat die andere topics sowieso hot topics zijn. :)

Sorry, ik weet dat het (4 jaar na dato) nog steeds een gevoelig punt is.

In welke kliniek word Cora-Bora ook al weer behandeld??

 ::tandpastasmiley::

volgens mij ligt het onderwerp cora-bora gevoeliger dan het onderwerp titanic   :-X :-X
« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 18:01:21 door Lautjuh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #89 Gepost op: 27-02-2007, 18:03:49 »
Moeilijk he, LEZEN!!

Je moet die zin echt zes keer lezen voordat je ziet wat er precies staat. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Maar het moet worden gezegd, dat is inderdaad wat de bedoeling is. De doorgewinterde molfans wisten dat overigens al........


Trouwens, ik heb Elise de groeten van je gedaan.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #90 Gepost op: 27-02-2007, 20:43:32 »
jij misschien, er zijn ook mensen die het wel in 1 x begrijpen :p
dennis for mole !

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #91 Gepost op: 28-02-2007, 10:39:46 »
Nu we de situatie hebben bereikt dat we er eindlijk in  zijn geslaagd om met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de mol voortijdig te ontmaskeren zorgt dit toch voor een soort gevoel van onbehagen.

Ik ben het met je eens...

Ik heb ontelbare hints gezien die naar mollen leidden... maar ja, ze waren het steeds niet.  ::vergroot::


En als ik heel heerlijk ben, zit ik liever met de volle overtuiging op de verkeerde.
Maar ja , ik heb ook nog nooit eerder de mol ontmaskerd, dus ik weet niet hoe het normaal moet voelen.


Edit:
Ik vind hints dus geweldig, maar ik had liever gehad dat we ze niet vonden  :-\\



« Laatst bewerkt op: 28-02-2007, 10:45:45 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #92 Gepost op: 28-02-2007, 12:18:17 »
Och och, ik blijf erbij, het zou zó grappig zijn als Inge toch niet de mol zou blijken... Ik zie al iedereen met open monden naar die TV staren... ::oink::
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #93 Gepost op: 28-02-2007, 14:13:09 »

 Bovendien vind ik die 'handjeshint' ook best wel flauw, het heeft tenslotte niks met de spellen te maken die in de afleveringen gespeeld worden.
Om hierop in te gaan, grijp ik terug op soortgelijke hints in voorgaande series.

De eerste hint: de steeds verder abseilende Nico, bij iedere nieuwe aflevering.
De verwijzing naar de bijbel. In de derde serie van de Vlaamse mol.
De caps van Marc, in diezelfde serie ( M.O.L.)

De handschoen die Elise droeg in iedere aflevering. Het getal 28, dat iedere aflevering in die serie langs kwam.

Het T-shirt van Milouska........

Oh, ik heb ze lang niet allemaal genoemd. Maar ze hebben wel allemaal met elkaar gemeen dat ze met het spel zelf niets te maken hadden, (wel met de zoektocht als zodanig, maar het zijn geen 'actieve' mollenstreken).

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #94 Gepost op: 28-02-2007, 17:47:27 »
Och och, ik blijf erbij, het zou zó grappig zijn als Inge toch niet de mol zou blijken... Ik zie al iedereen met open monden naar die TV staren... ::oink::

 ::rofl:: zo inderdaad! zou de mollenstreek van het jaar zijn
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #95 Gepost op: 28-02-2007, 18:44:38 »

Nu we de situatie hebben bereikt dat we er eindlijk in  zijn geslaagd om met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de mol voortijdig te ontmaskeren zorgt dit toch voor een soort gevoel van onbehagen.


Dat is nou het ambivalente gevoel wat ik nu ook heb. Blij da'k voor het eerst na jaren sappelen eindelijk weer op de goede mol zit, maar jammer dat ik het nu al weet. Mijn enige hoop is op een P aanstaande donderdag, dan maar weer fout..

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #96 Gepost op: 28-02-2007, 20:19:22 »
Och och, ik blijf erbij, het zou zó grappig zijn als Inge toch niet de mol zou blijken... Ik zie al iedereen met open monden naar die TV staren... ::oink::

Nee, ik zit dan te grinnikken van het lachen. Is toch geweldig als dat gebeurd  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #97 Gepost op: 28-02-2007, 21:59:06 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik zal ook in een deuk liggen van het lachen, hoor!

Bekijk het allemaal van de zonnige kant:
onbehagen weg, want je kan weer verder speuren.....
de mfd topics verdwijnen weer naar beneden.....

En de meeste forummers zijn weer een paar weken gelukkig.

Wat wil een mens nog meer?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #98 Gepost op: 28-02-2007, 22:05:50 »
tsja , vind het niet erg als inge de mol blijkt te zijn. is ze het niet ? ook prima, ik vind wel dat wij niet zoveel moeten zeiken, mocht ze het wel zijn :) wij willen dat ze er meer hints in stoppen ( hebben we vorig jaar wel aangegeven ) en dan doen ze dat, is het nog niet goed !
anyway, ik ben tevreden
dennis for mole !

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #99 Gepost op: 28-02-2007, 22:24:19 »
Ik ook  ::trots:: ::ok::