Auteur Topic: [Aflevering 8] - Brandpunt  (gelezen 10038 keer)

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Brandpunt
« Reactie #100 Gepost op: 28-02-2023, 10:41:52 »
Daar ligt meteen de reden dat Jurre het penningmeesterschap naar Soy wilde, want Ranomi kijkt niet op het geld, zonde van de hints die daarop verwerkt zijn. Soy gaat wél naar het geld kijken want Jurre heeft expliciet gezegd dat daar iets mee is.

Heb er dan ergens wel weer moeite mee dat dit dan een mol is die een kandidaat uitkiest om een voordeel te geven (voor de finaletest nog wel)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Brandpunt
« Reactie #101 Gepost op: 28-02-2023, 10:46:35 »
Heb er dan ergens wel weer moeite mee dat dit dan een mol is die een kandidaat uitkiest om een voordeel te geven (voor de finaletest nog wel)
Ja ik ook! Want dit is oneerlijk voor de rest van de kandidaten.
Of Jurre als mol weet dat Soy het rode scherm had in aflevering 4 en nog steeds de kans heel groot is dat hij eruit vliegt, omdat hij niet vol op Jurre zit en zo hem toch wil redden. Maar dit is nog steeds oneerlijk als de rest wel al vol op Jurre zit.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Brandpunt
« Reactie #102 Gepost op: 28-02-2023, 11:05:12 »
Ja ik ook! Want dit is oneerlijk voor de rest van de kandidaten.
Of Jurre als mol weet dat Soy het rode scherm had in aflevering 4 en nog steeds de kans heel groot is dat hij eruit vliegt, omdat hij niet vol op Jurre zit en zo hem toch wil redden. Maar dit is nog steeds oneerlijk als de rest wel al vol op Jurre zit.
Deels mee eens, want het lijkt erop dat Soy nu nóg minder op Jurre gaat zitten. In de biecht zegt ie wel: ik vertrouw hem niet, maar tijdens dat onderonsje zelf had ik het idee dat hij volledig ingepakt werd.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 11:27:08 door Run »

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Brandpunt
« Reactie #103 Gepost op: 3-03-2023, 20:42:52 »
Deels mee eens, want het lijkt erop dat Soy nu nóg minder op Jurre gaat zitten. In de biecht zegt ie wel: ik vertrouw hem niet, maar tijdens dat onderonsje zelf had ik het idee dat hij volledig ingepakt werd.

Ja dat gevoel heb ik dus ook. Zoals hij envelop 2 van Daniël wil pakken en ook het als eerste afschieten van Daniël suggereert dat Jurre hem toch weer meer in de Daniël tunnel heeft gekregen. Dat in envelop 2 ook daadwerkelijk de vrijstelling zat, zal hem mogelijk sterken dat hij op het goede spoor zit.

Mogelijk dat we de verdenkingen van Soy niet meer horen, omdat hij komende aflevering afvalt. Mocht hij dan Daniël noemen als mol, terwijl Daniël en Ranomi op Jurre zitten (en Jurre op Daniël), dan blijft er echt nog maar één mogelijkheid over

Re: [Aflevering 8] - Brandpunt
« Reactie #104 Gepost op: 4-03-2023, 08:46:34 »
Nou oneerlijk? Het is een spel van liegen en bedrog. De mol doet er alles aan verdenkingen naar hem af te schudden. Hij schat in dat hij de goed van vertrouwen Soy nog van zich af kan schudden.
Of hij echt kennis gaat delen weten we ook nog niet. Hij kan ook nog liegen met wat hij erover kwijt wil :-)