Hij was het die op het idee kwam die puzzel op het bord op te lossen, vroeg niet hoe de anderen daarover dachten. Hij gaf drie foute antwoorden tijdens de muziekquiz. Achteraf gezien vertoonde hij in de vorige afleveringen ook verdacht gedrag, met 'we moeten iets doen!' op het terras, het geklungel bij het noemen van de cijfers voor de slotjes, etc. Een oudere man als mol is ook wel eens leuk.
Ja, inderdaad. Wat Kees volgens mij ook heel goed doet (als hij de mol daadwerkelijk is natuurlijk) is de focus verleggen naar een ander.
Bij de Molympische spelen werd het bij hem erg warrig, maar ging vooral de focus naar Fons.
Bij het uitzitten was hij volgens mij degene die opperde dat er 'toch wel iets moest zijn' waardoor de rest fanatiek ging zoeken.
Bij de pubquiz gaf hij de meeste verkeerde antwoorden (complimenten voor degene die dat op een rij heeft gezet), maar dat viel niet op omdat de aandacht op Jeroen werd gelegd.
Het lijkt dan alsof iemand anders de fout maakt/saboteert, maar op een of andere manier is Kees er dan toch altijd bij. En dat is op zijn minst verdacht te noemen.
Bij de puzzel is het misschien ook nog best vreemd te noemen dat iemand, die zo goed zegt te zijn met straten/locaties, niet bezig is om anderen op weg te helpen.
Ja, die Kees. Oogt soms wat 'klungelig' (en hoezo dat eigenlijk: in zijn eigen programma's vind ik hem altijd slim/behendig overkomen) , maar het zou zomaar kunnen dat hij een enorm sneaky mol is.