Poll

Wie is de Mol NIET?

Kees
8 (20%)
Paulien
32 (80%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol NIET?  (gelezen 60326 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #100 Gepost op: 18-01-2013, 02:54:29 »
Wie is de Mol NIET?
Janine    - 75 (25.4%)
Tim    - 41 (13.9%)
Zarayda - 42 (14.2%)
Daniel    - 45 (15.3%)
Carolien - 39 (13.2%)
Kees    - 14 (4.7%)
Paulien - 11 (3.7%)
Tania    - 28 (9.5%)

Totaal aantal stemmen: 84
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #101 Gepost op: 18-01-2013, 10:26:52 »
Ik vind nu juist vooral dat luikje een beresterk argument. Aangezien er totaal maar dan ook totaal geen reden voor een mol is om daar ook maar -iets- goed te doen. Zeer gemakkelijk mollen daar, buiten het zicht van de anderen. Heerlijk gemakkelijk zoals we al zoveel series hiervoor hebben gezien. (...)
Kees en Carolien doen het wat mij betreft momenteel even slecht als mol. Maar geven mij wel dat gevoel.

Ik vind het wel grappig dat je volgens je eigen argumenten en logica mijns inziens Carolien veel harder af zou moeten strepen dan Kees.. ;)

Ik bedoel, Kees die ergens hélpt een stuk van de opdracht te doen slagen (als zijnde positieve actie) of Carolien die hoogstpersoonlijk en idd volkomen onnodig voor €2000,- in kas zorgt, terwijl ze hét perfecte excuus had..??

Ik vind het molse gehalte van Carolien vooral wat aangedikt door de diverse molbiechten van kandidaten, niet zozeer in haar gedrag. Niet dat ik denk dat ze het niet zou kunnen zijn qua persoonlijkheid, maar in haar gedrag zie ik echt een kandidaat pur sang. Bij Kees kan het beide kanten uit met name omdat het onduidelijk is wat er nou precies gebeurd is in een aantal opdrachten - hij kiest iig niet duidelijk voor geld zelf, op dit moment. Dus in dat opzicht vind ik hem beduidend molser dan Carolien eerlijk gezegd..

Los daarvan denk ik dat het veel te vroeg is om te zeggen wat een slechte of goede molsactie is omdat we dit jaar een sneaky mol hebben die achter de schermen opereert voor zover we kunnen nagaan (i.e. geen in your face idiote molsacties maar gebruik makend van verdenkingen en groepsprocessen, en vooral ook verwarring en achterdocht zaaiend). Anders hadden we neem ik aan bij afl 3 wel een keiharde molsactie kunnen bespeuren (tenzij het Tania is die wel erg opzichtig niks voor elkaar krijgt op de boot waar ook nog eens ruimschoots aandacht aan besteed wordt).   ;D

Dus voor dit soort stellingen vind ik het veel te vroeg, omdat we niet eens weten wat er precies gebeurd is en hoe of wat. Ik zou eerder een veel te duidelijke mol als Kim of Milouska in de categorie 'waardeloze mol' plaatsen, omdat het er veel te dik bovenop ligt. Da's een kwestie van smaak maar zo denk ik er wel over. Uiteindelijk moet de mol wel mollen uiteraard maar juist de subtielere mol die af en toe ook (schijnbaar?) kleine dingetjes goed doet staat me meer aan.  :)
« Laatst bewerkt op: 18-01-2013, 10:30:14 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #102 Gepost op: 18-01-2013, 11:27:58 »
De enige die ik met zekerheid wegstreep zijn Daniel en Carolien.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #103 Gepost op: 18-01-2013, 16:54:54 »
Carolien (Pakt 1000 euro in laseropdracht)
Paulien (springt voor 500 euro)
Daniel (springt voor 500 euro, 2 enveloppen in de minedump)
Tim (springt voor 500 euro, 2 enveloppen in de minedump, te verdacht in beeld vanaf afl 1)
Zarayda. Haar hele gelaatsuitdrukking en houding straalt uit dat ze geen voorkennis heeft

Houd ik over: Kees en Tania.


Waarbij Kees wel schijnbaar 200 euro verdient in aflevering 1 en bij de minedump een envelop met onbekende inhoud inlevert. Vind ik voor een mol nog acceptabel.

Tania pakt enkel (samen met Daniel en Zarayda) 2 kokers met nog onbekende inhoud. Haalt verder nog niks binnen.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #104 Gepost op: 18-01-2013, 17:51:42 »
Ik heb alleen Carolien, Kees en Paulien niet doorgehaald maar zit eigenlijk al wel diep in Kees.
Carolien veel harder af zou moeten strepen dan Kees.. ;)
Dat doe ik ook wel, maar niet tot en met de luikjes opdracht. Kees had tot dan toch echt veel meer geld en goed gedaan.

Ik vind Carolien vooral raar als mol in haar gedrag tot confrontaties. De mol doet dat niet zo snel en blijft liever onder de radar. Zoals Paulien.

Bij Kees zie ik dat hij als mol geld pakt, wat jammer is. Maar ik denk dat hij dit zoals de mollen voor hem heeft opgedragen gekregen van de regie. Die zullen hem op het hart drukken niet TE veel tegen het geld in te gaan. Dan wordt Follow the money te makkelijk en ben je gauw megaverdacht.

Milouska was trouwens een topmol in mijn gedachten, zeker geen 'waardeloze mol'. In dat aspect is Kees ook wel weer een aparte mol want hij laat zich wel duidelijk gelden. Net als Dennis wel indertijd. Ik hoop alleen wel dat hij toch wat succesvoller zal zijn met molacties.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #105 Gepost op: 18-01-2013, 19:40:00 »
Carolien NIET vanwege 1000 euro laseropdracht.
Daniël NIET vanwege 650 euro veldslag + 500 euro sprong + gevoel
Tim NIET vanwege springt voor de pot + te opvallend
Tania NIET vanwege gevoel
Zarayda NIET vanwege gevoel op natuurlijk overkomende/verbaasde reacties

Blijven Kees en Paulien over.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #106 Gepost op: 18-01-2013, 20:38:31 »
De mannen niet. En Carolien ook niet.

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #107 Gepost op: 18-01-2013, 22:26:07 »
Daniel, Tim, Carolien, Paulien en Zarayda.
Zie de uitleg van Qper :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #108 Gepost op: 18-01-2013, 22:34:58 »
De mannen niet. En Carolien ook niet.
Yeah

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #109 Gepost op: 18-01-2013, 22:39:19 »
Zarayda, Tania, Daniël, Carolien en Tim
🜃

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #110 Gepost op: 18-01-2013, 22:46:16 »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #111 Gepost op: 18-01-2013, 22:47:37 »
::oink:: ::zweep::  ::niet-ok:: >:( >:D
De mol zat met 3 kandidaten in een jeep. De optie voor 2 kandidaten was er niet bij de test, dus kan het Tania niet zijn. ::helderziend::
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #112 Gepost op: 18-01-2013, 23:34:40 »
Ik zou zeggen dat Tim het sowieso niet is. Veel te opvallend.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #113 Gepost op: 19-01-2013, 02:18:20 »
Tim omdat ie is afgevallen ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #114 Gepost op: 19-01-2013, 02:34:28 »
De mol zat met 3 kandidaten in een jeep. De optie voor 2 kandidaten was er niet bij de test, dus kan het Tania niet zijn. ::helderziend::

De mol zat met 3 óf 4 kandidaten in een jeep. Als jij met 3 anderen in een auto zit, dan zit je toch ook met z'n vieren? Of zie ik dat verkeerd?

Wie de mol niet is?
-Zarayda - zij is mij te gevoelig, reageert teveel vanuit gevoel
-Tim - hij komt aflevering 4 terug, maar zal eind van die aflevering het veld weer verlaten
-Tania - doordat Tim zo aan het nepmollen was om een reactie bij Tania uit te lokken, kon de mol op de kant hier heel goed op inspringen door niets te doen
-Carolien - ik weet niet wat het is met haar, maar dit is puur op basis van gevoel

Ik twijfel over Daniel (hij heeft soms van die gezichtsuitdrukkingen alsof hij het al weet) en heb meer overtuiging bij Kees en Paulien. Eigenlijk weet ik het gewoon niet meer.... ::schaam::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #115 Gepost op: 19-01-2013, 17:35:28 »

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #116 Gepost op: 24-01-2013, 21:04:41 »
De vrouwen.

Tania lijkt een beetje te opvallend. Ze zetten haar in aflevering 3 heel verdacht neer, waardoor de kans dat ze het echt is afneemt. Misschien is ze wel een van de finalisten en willen ze haar nu al goed in de verf zetten.

Zarayda vind ik dan weer te onopvallend, best wel een goeie eigenschap voor een Mol maar ze voelt voor mij meer aan als kandidaat dan als Mol.

Carolien, zit veel te veel mindgames te spelen met de groep, ook wel een goeie eigenschap van de Mol. Ze is de fanatieke kandidate maar misschien is dat wel een eigenschap van zichzelf die ze als Mol doortrekt? Dit jaar kan je voor elke kandidaat wel vanalles bedenken waarom ze toch de Mol zouden kunnen zijn. Dat fanatieke aspect dat Carolien heeft kan dus zomaar een eigenschap zijn die ze al van zichzelf heeft maar die ze als Mol extra uitvergroot.

Hetzelfde met Paulien, zij is zichzelf maar een goeie Mol blijft bovenal zichzelf. Een Mol met een hoek af. Zou wel tof zijn als zij het toch blijkt te zijn. Maarja zo zie je maar weer, in het topic van wie de Mol NIET is bedenk ik eventjes paar redenen waarom ze het wel zijn. Zegt genoeg over dit seizoen. Ze zijn er weer in geslaagd om iedereen verdacht te maken. >:D

Ik hou de dames nog een aflevering buiten schot, en ga nog eens extra op de anderen letten.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #117 Gepost op: 24-01-2013, 21:34:29 »
Tim.

Aangezien hij eruit was gegaan indien ze hem niet bevrijd hadden.
klaar voor de strijd

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #118 Gepost op: 24-01-2013, 22:13:01 »
Tim.

Aangezien hij eruit was gegaan indien ze hem niet bevrijd hadden.

Mee eens  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #119 Gepost op: 24-01-2013, 22:15:14 »
Tim is het sowieso niet.

Daniël en Carolien ook niet, verdienen te veel geld.

Kees, Paulien, Tania, Zarayda.. wie o wie is toch de Mol?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48