Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42340 keer)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #100 Gepost op: 21-03-2017, 00:19:45 »
Dat is haar achteraf natuurlijk wel verteld.
Ah zo... Dan is't niet moeilijk hé  ::tandpastasmiley::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #101 Gepost op: 21-03-2017, 11:19:30 »
En wie zagen we in de intro als enige in spiegelbeeld?
Juist Eline.  ::jaja::

Offline chagnee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #102 Gepost op: 21-03-2017, 17:07:27 »
Als je kijkt naar de playlist van Eline, mag het toch wel duidelijk zijn dat ze houdt van filmmuziek... Slechts twee nummers van haar lijstje vind ik niet terug op een of andere soundtrack.
En dan toch Davey aanwijzen voor de rugbyproef...  ???

I see fire (Ed Sheeran) - The Hobbit: The Desolation of Smaug
High Hopes (Kodaline) - Love, Rosie
Purple Rain (Prince) - Purple Rain
Dilemma (Nelly) - About Time
Where is the love? (Black Eyed Peas) - ?
Iris (The Goo Goo Dolls) - City of Angels
Nothing Else Matters (Metallica) - Zero Dark Thirty (Scala-versie) + Through the Never
De bestemming (Marco Borsato) - ?
Your song (Elton John) - Moulin Rouge
Casanova (Ultimate Kaos) - originele versie van LeVert: The Pick-up Artist en Fatal Beauty
Eye of the tiger (Survivor) - Rocky III
Lose yourself (Eminem) - 8 Mile
Diamonds (Rihanna) - Bande de filles
I don't want to miss a thing (Aerosmith) - Armageddon
My heart will go on (Celine Dion) - Titanic
Billie Jean (Michael Jackson) - Charlie's Angels
Con te partiro (Andrea Bocelli) - meerdere waaronder Wanted, Blades of Glory...
I've had the time of my life (Bill Medley & Jennifer Warnes) - Dirty Dancing
Photograph (Ed Sheeran) - Me Before You
Total eclipse of the heart (Bonnie Tyler) - meerdere waaronder Bandits

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #103 Gepost op: 21-03-2017, 22:32:45 »
Ik gun het haar zo om te winnen  ::bravo::. Ze is niet de mol denk ik, dus de winst gaat tusssen haar en Davey..
Frankje Lapi

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #104 Gepost op: 22-03-2017, 12:15:37 »
Citaat
Best mogelijk dat Eline al van bij aanvang haar Mol beet had en niet meer heeft losgelaten. En als strategie dan zelf wat Mol ging spelen. Hoe kan het immers dat een parate inspecteur die in haar vrije tijd voetbalt, basketbalt en badmintont, die monitor is bij lasershooting, amper een poot vooruitkwam in fysieke proeven en nauwelijks op een fiets kon zitten? Dan Mol je als zot!
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/3109749/2017/03/20/Zo-bombardeert-een-58-jarige-lerares-zich-tot-hoofdverdachte-in-De-Mol-en-Davey-zich-tot-kandidaat-winnaar.dhtml

Laatste alinea van bovenstaande link. Ik wist niet dat Eline als monitor optreedt bij lasergamen  ::vergroot:: Naast haar ervaring als politie-inspecteur met het hanteren van een revolver weet je dan echt wel hoe om te gaan met het gericht schieten van een paintballgeweer. Idem met tijgeren over de vloer in het museum. Als ze werkelijk in de vrije tijd zo sportief is dan is een potje rugby of fietsen niet zo'n probleem nee. En ook bij het liegen-en-bedriegen van de laatste aflevering had ze juist als inspecteur feilloos moeten doorhebben of haar medekandidaten aan het liegen waren.

Dus ja, het kan puur zijn als dè hulpmol van Annelies nu Eline haar al sinds die quiz-vragen in aflevering 1 al in de smiezen had. Of gewoon perfect tegendraads opereren aan hoe ze in het dagelijks leven door het leven gaat. ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #105 Gepost op: 23-03-2017, 09:39:09 »
Op het Belgisch forum (waar ze in groep Robin als mol hadden) zijn ze er nu van overtuigd dat Eline de mol is (de grootste groep).
Maar de groep die denkt dat Annelies de mol is zegt dat Eline al enkele afleveringen Annelies als mol verdenkt. Dit heb ik echter zelf nooit zo gezien?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #106 Gepost op: 23-03-2017, 09:56:01 »
Op het Belgisch forum (waar ze in groep Robin als mol hadden) zijn ze er nu van overtuigd dat Eline de mol is (de grootste groep).
Maar de groep die denkt dat Annelies de mol is zegt dat Eline al enkele afleveringen Annelies als mol verdenkt. Dit heb ik echter zelf nooit zo gezien?

Eline verdenkt Annelies volgens mij al vanaf aflevering 1 sinds ze met haar de quiz deed. Maar ze houdt ook Davey steeds goed in de gaten waardoor haar precieze verdenking vaag gehouden wordt.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #107 Gepost op: 23-03-2017, 10:00:15 »
Eline verdenkt Annelies volgens mij al vanaf aflevering 1 sinds ze met haar de quiz deed. Maar ze houdt ook Davey steeds goed in de gaten waardoor haar precieze verdenking vaag gehouden wordt.
Zo lijkt het inderdaad.
De "Swallow of London" heeft ook wel wat verdenking losgemaakt bij haar denk ik. Misschien is ze blijven spreiden over Annelies en Davey de eerste paar afleveringen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #108 Gepost op: 27-03-2017, 23:07:41 »
Ben superblij met de uitkomst. Was mijn mol al vanaf het bijna begin  ::cheerleader::


Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #109 Gepost op: 27-03-2017, 23:11:45 »
Ik ben de laatste weken door Davey's gedrag steeds meer uit mijn tunnel gekropen maar bleef op Eline hopen, omdat daarmee toch mijn voorgevoel vanaf aflevering 1 zou kloppen. Hiep hiep!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #110 Gepost op: 27-03-2017, 23:15:01 »
Mijn schot voor de boeg, na t zien van de profiel informatie. Monitor out of limits.

Werd verdachter bij drukknop. Wel drukken , maar niet meteen op vlieger.
Daarna domme keuzes bij quiz
En dan als eerste duo bij valproef als enige met een fout antwoord.

In de loop van het seizoen kwam er hier en daar twijfel omdat ze af en toe op de achtergrond kwam te staan. Maar ik kon nooit iets Vinden waardoor ik haar kon afschrijven . Ze deed zelden iets goeds, ze bracht zelden geld binnen. Dus bleef ze op 1 ::tandpastasmiley::


Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #111 Gepost op: 27-03-2017, 23:15:13 »
Chapeau voor de Eline verdenkers  ::joehoe::

Ik zag het nooit in haar, maar juist daarom ben ik zo blij met deze ontknoping.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #112 Gepost op: 27-03-2017, 23:18:15 »
geweldig gedaan iedereen.
Voor mij is het na de vorige 2 nederlandse en de vorige belgische mol de eerste keer dat ik fout zat.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #113 Gepost op: 27-03-2017, 23:27:14 »
yaaaaaaaaaaaaaaaaasss ::hyper:: ::bravo:: ::feest::

Zo blij dat ze de mol is, een hele goeie ook! ::bravo::

En voor het eerst echt een mol vanaf aflevering 1 goed geraden ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #114 Gepost op: 27-03-2017, 23:30:02 »
geweldig gedaan iedereen.
Voor mij is het na de vorige 2 nederlandse en de vorige belgische mol de eerste keer dat ik fout zat.

Het was gewoon echt moeilijk dit jaar. Annelies was voor mij heel de tijd bliksemafleider tot de Mol verscheen voor Davey.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #115 Gepost op: 27-03-2017, 23:38:33 »
Het was gewoon echt moeilijk dit jaar. Annelies was voor mij heel de tijd bliksemafleider tot de Mol verscheen voor Davey.

Hoewel ik bij aflevering 1 op Eline zat (door geacteer in de auto, en foute antwoord op het dak, om groep extra angst aan te jagen) ben ik laatste weken echt gaan twijfelen en heb ik nog nooit bij de laatste test zo getwijfeld. Zelfs nadat de winnaar bekend was!
Prachtig seizoen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #116 Gepost op: 27-03-2017, 23:41:15 »
Fantastische Mol, heel goed gedaan! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #117 Gepost op: 27-03-2017, 23:49:12 »
Bij mij was t vreemde gedrag van annelies inderdaad reden tot twijfel en dan de sterke voorvechters voor davey met de rode theorie en de hint bij t scrabble.

Maar ik Ben blij dat ik nooit over Ben gestapt dit seizoen.
Ik vermoed wel dat zowel davey als annelies al snel hun vizier op eline Hadden en soms dus iets deden om Anderen daar weg te houden. En dat maakt het zoeken  niet makkelijker.

Maar een verademing : niet zoeken achter elke letter op een muur, elk naamplaatje.
In hoofdzaak de gedragingen vd kandidaten en de afwijking van hun eigen normale gedrag ( bv drukknop, eline die vast aangeeft te drukken en zo davey overtuigt en dan wel drukt maar niet op tijd)

Tuurlijk zijn die theorietjes leuk , maar t werd me soms echt teveel bij widm 17 of de hele zodiak,op be ::regenboog::. Maar ja iedereen zijn fun.

Mijn avond was prima. Mijn kodibox werkte weer en kon dus bijna live kijken. En verder volgend seizoen weer een seizoen de mol. Volgende maandag nog de acties en dan op mijn media box op zoek naar een nieuwe invulling voor de maandagavond .
« Laatst bewerkt op: 27-03-2017, 23:51:44 door Tarbozan »

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #118 Gepost op: 27-03-2017, 23:49:16 »
Ze is altijd mijn eerste of tweede hoofdverdachte geweest, maar dit weekend toch maar het definitieve besluit genomen om haar op 1 te zetten.

Dat net te laat zeggen van 'de swallow of London' en de sensors in het museum gaven de doorslag.

Maar wat was het moeilijk dit jaar zeg..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #119 Gepost op: 27-03-2017, 23:53:31 »
Ze is altijd mijn eerste of tweede hoofdverdachte geweest, maar dit weekend toch maar het definitieve besluit genomen om haar op 1 te zetten.

Dat net te laat zeggen van 'de swallow of London' en de sensors in het museum gaven de doorslag.

Maar wat was het moeilijk dit jaar zeg..

Sterker het feit dat ze t al heel vroeg zegt , maar niet doorgeeft als antwoord, maakte voor mij haar verdacht. Ze kwamen toen met Batavia als gok.