Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128076 keer)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2005, 17:05:51 »
aah, ik dacht dat het weer die 'man' discussie was  ;)

Aha, nee, dat bedoelde ik niet, dat lijkt mij slechts een uitdrukking. En verder ga ik hier gauw weg, want Yvon is niet de mol.  :P
Ma how, zeg!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 22-01-2005, 19:50:41 »
Het was inderdaad een knuffel, maar volgens mij gewoon een klein teddybeertje.
Een mol-knuffel zou natuurlijk niet alleen erg verdacht zijn voor ons als kijkers, maar ook voor haar medekandidaten zou dat een tè duidelijke aanwijzing kunnen zijn.
Dat is waar! Volgens mij was het iets van een beetje of hondje ofzo. Het had vrij grote ietwat donkerdere oren... ;)

Waarschijnlijk haar geluks-amulet! ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 22-01-2005, 21:13:21 »
Zij lijkt me niet de mol, ze observeert nogal veel. Ook bij de tonnenopdracht keek ze op een afstandje toe.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 22-01-2005, 21:37:28 »
Zij lijkt me niet de mol, ze observeert nogal veel. Ook bij de tonnenopdracht keek ze op een afstandje toe.
Mede daardoor is ze ook mijn winnaar! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 22-01-2005, 22:37:08 »
Dankzij yvon is gijs weg haha  ;)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 22-01-2005, 22:52:53 »
Zij lijkt me niet de mol, ze observeert nogal veel. Ook bij de tonnenopdracht keek ze op een afstandje toe.
Mede daardoor is ze juist mijn mol  :D
Lekker laten kibbelen moet ze gedacht hebben, dan gaan er van zelf tonnen open, en kan iedereen elkaar nog lekker lang verwijten maken  ::ok::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Stig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 22-01-2005, 22:53:25 »
Ik verdenk Yvon het meest:

Uit afl.2:
# In haar videodagboek zegt ze: '... nou, het spel is begonnen...' In het dagboek op wieisdemol.nl schrijft de Mol: 'Zo, het spel is begonnen...'.

# Ze staat als eerste klaar bij de ton van € 3000,- (de duurste) om het open te gaan maken.

# Ze is bij de test heel snel in het beantwoorden van de vraag wie is de Mol, maar ze zegt niet wie het dan is.

Ik heb van elke aflevering een compilatiefilmpje gemaakt over 'mijn' mol en op mijn website gezet.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 23-01-2005, 13:52:10 »
# Ze is bij de test heel snel in het beantwoorden van de vraag wie is de Mol, maar ze zegt niet wie het dan is.
Snelheid kan motage zijn en ook Lottie wil o.a. niet zeggen wie ze verdenkt...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 24-01-2005, 11:05:27 »
Dat Yvon bij de 3000 euri ton staat vond ik ook verdacht, net of ze wil zeggen; jongens, zullen we deze maar openen?

Bij het sleutels zoeken was ze echter aan het juichen en viel daardoor volgens mij uit haar rol. Ik denk nml. nog steeds dat Yvon een rol speelt en probeert 'onduidelijk' te zijn.


Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 24-01-2005, 23:16:46 »
Dat is waar! Volgens mij was het iets van een beetje of hondje ofzo. Het had vrij grote ietwat donkerdere oren... ;)

Waarschijnlijk haar geluks-amulet! ;D
Vast van haar viend Pieter  ::love::
Mollen in Japan...

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 25-01-2005, 00:23:06 »
Yvon is de mol zie mijn eerdere post op het onderwerp
hints op widm.nl forum (24-01-2005 om 22:34).

       Hoogachtend dhr. S. Holmes

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 25-01-2005, 00:25:32 »
De mol is gevonden :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 25-01-2005, 00:28:52 »
De mol is gevonden :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(


Oh vertel!    ???

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 25-01-2005, 00:30:12 »
zie de iets eerdere post

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 25-01-2005, 00:40:07 »
zie de iets eerdere post


Mja, ik zie hier nu niet echt hét bewijs in dat de mol is gevonden.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 25-01-2005, 00:44:20 »
Yvon is niet DeMol, omdat Yvon zoals ze al tijdens de biecht opbiechte, weet wie DeMol is. En dat is geen bluf!

Yvon heeft namelijk DeMol aan het werk gezien. Zij zal hem nu extra in de gaten houden, meer info verzamelen en deze zeker niet doorspelen aan anderen. Mede daardoor zou zij straks een hoofdverdachte kunnen worden.

Yvon wordt dus de WINARES.


En hoe heeft Yvon DeMol aan het werk gezien?
Yvon beheert DePot. Ze wist, als kandidaat niet, wat er na de grottenopdracht met de tassen zal gebeuren. DeMol weet dit wel. DeMol zorgt er daarom voor dat hij, ja het is een hij, als eerste bij de tassen is. Tuurlijk pikt hij de tas in van Yvon. Niet allebei, want dat zou opvallen. En, gelegenheid maakt DeMol: rommelen in de tas van Yvon, opzoek naar het geld.

Ongeacht of het geld daadwerkelijk in die tas zat en of DeMol daadwerkelijk geld heeft gepakt, Yvon moet gezien hebben dat er in haar tas is gerommeld. Daardoor wist zij met stelligheid dat Jim DeMol is.
En waarom niet Victoria? Want zij pakte immers de tweede tas van Yvon? DeMol kon niet het risico lopen dat iemand anders beide tassen van Yvon mee zou nemen. Dus moest daarom wel als eerste uit de grotten komen..

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 25-01-2005, 00:45:12 »
zie de iets eerdere post


Wat heb je gepost dan???
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 25-01-2005, 05:35:14 »
Dat is waar! Volgens mij was het iets van een beetje of hondje ofzo. Het had vrij grote ietwat donkerdere oren... ;)

Waarschijnlijk haar geluks-amulet! ;D

Zoiets als die Mol van Julien vorig jaar >:D >:D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 25-01-2005, 05:38:01 »
Dat Yvon bij de 3000 euri ton staat vond ik ook verdacht, net of ze wil zeggen; jongens, zullen we deze maar openen?

Lijkt me typisch een actie voor een mol wannabe ;D
Citaat
Bij het sleutels zoeken was ze echter aan het juichen en viel daardoor volgens mij uit haar rol. Ik denk nml. nog steeds dat Yvon een rol speelt en probeert 'onduidelijk' te zijn.



Een rol speelt ze zeker.. de molrol :P

Ze wil duidelijk de mol zijn voor een aantal mensen en is ondertussen enorm fanatiek bezig met het spel volgens mij. Niets is wat het lijkt, ok, maar ik krijg bij Yvon niet de indruk dat ze anders is dan dat ze is- op de momenten dat ze zich verdacht voor wil doen na dan :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 25-01-2005, 05:45:05 »
Yvon is niet DeMol, omdat Yvon zoals ze al tijdens de biecht opbiechte, weet wie DeMol is. En dat is geen bluf!

Yvon heeft namelijk DeMol aan het werk gezien. Zij zal hem nu extra in de gaten houden, meer info verzamelen en deze zeker niet doorspelen aan anderen. Mede daardoor zou zij straks een hoofdverdachte kunnen worden.

Yvon wordt dus de WINARES.


En hoe heeft Yvon DeMol aan het werk gezien?
Yvon beheert DePot. Ze wist, als kandidaat niet, wat er na de grottenopdracht met de tassen zal gebeuren. DeMol weet dit wel. DeMol zorgt er daarom voor dat hij, ja het is een hij, als eerste bij de tassen is. Tuurlijk pikt hij de tas in van Yvon. Niet allebei, want dat zou opvallen. En, gelegenheid maakt DeMol: rommelen in de tas van Yvon, opzoek naar het geld.

Ongeacht of het geld daadwerkelijk in die tas zat en of DeMol daadwerkelijk geld heeft gepakt, Yvon moet gezien hebben dat er in haar tas is gerommeld. Daardoor wist zij met stelligheid dat Jim DeMol is.
En waarom niet Victoria? Want zij pakte immers de tweede tas van Yvon? DeMol kon niet het risico lopen dat iemand anders beide tassen van Yvon mee zou nemen. Dus moest daarom wel als eerste uit de grotten komen..



Hoewel Jim absoluut een verdachte van me is lijkt me dit stug. Immers het is dan voor Yvon vrijwel zeker te herleiden dat hetzij hij hetzij Isabelle geld gestolen heeft). Dat is dan met zekere mate van waarschijnlijkheid te zeggen (tenzij iemand de rugzakken op een onbewaakt ogenblik bij aankomst nog heeft geopend en er geld uit heeft gepakt maar dat lijkt me lastig).

Zou me dus vreemd lijken dat de mol het risico loopt dat 1 persoon dergelijke vermoedens gaat koesteren. Bovendien als die persoon dat feit kundig maakt (zou dom zijn mi want op zo'n moment heb jij kennis die anderen niet hebben..) dan zouden er meteen meerderen dezelfde mol verdenken. Aan de andere kant komt zoiets vroeger of later toch wel uit.

Het lijkt me dus stug dat de mol daarmee iets heeft uitgevreten, maar ja wie weet.. miss komt daar volgende aflevering meer duidelijkheid over (omtrent die verborgen mollenstreek of mogelijke verdere consequentie)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you