Poll

Wie is de mol NIET?

Susan
15 (9.6%)
Sofie
81 (51.6%)
Freek
61 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 108

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol NIET?  (gelezen 107358 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #100 Gepost op: 11-01-2014, 14:26:27 »
Als ik goed bij gehouden heb "wie verdenkt wie" en dit vergelijk met de afvallers van afl. 1 en 2, kom ik hierop uit:

Owen verdacht:      Sofie   Jennifer   Tygo      Susan          eruit afl. 2
Maurice verdacht:   Sofie   Owen      Tygo      Susan   Aaf   eruit afl. 1

Kunnen we nu nog niets mee, maar wel opvallend dat zowel Sofie, Tygo als Susan bij allebei terug komen.
Maurice vloog eruit op Owen (vermoed ik).
Zou Owen er dan uitgevlogen zijn op Jennifer??


Owen ging er niet in aflevering 1 uit, maar 2 en hij ging toen vol op 1 iemand. Waarschijnlijk is van deze 4 mensen Tygo overgebleven, en is hij vol op Tygo gegaan.
Hij is er dus niet op Jennifer Sofie of Susan uitgegaan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #101 Gepost op: 11-01-2014, 14:34:56 »
Nog steeds hebben Owen en Susan geen invloed op het definitieve besluit. Ze kunnen hooguit een inschatting maken wat de rest zal gaan kiezen.   

Zit de mol in de andere groep, zou die wel info kunnen krijgen over wat Owen en Suzan gedaan hebben en zou hij of zij de besluitvorming in de andere richting kunnen duwen. 

Ja en daarvan zei ik dus dat ik het daarover met je eens was.  ;)
Ik denk alleen dat het in deze opdracht weinig uitmaakte, omdat allebei goed moesten zijn en die kans erg klein was sws. Dus ik persoonlijk zou Susan daarop alleen niet afschrijven.

Maar dat is een mening. En die kan na volgende aflevering ook bijgesteld worden indien de feiten ertoe leiden.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #102 Gepost op: 11-01-2014, 15:45:54 »
Owen ging er niet in aflevering 1 uit, maar 2 en hij ging toen vol op 1 iemand. Waarschijnlijk is van deze 4 mensen Tygo overgebleven, en is hij vol op Tygo gegaan.
Hij is er dus niet op Jennifer Sofie of Susan uitgegaan


Ik had ook er achter gezet afl.2 ;).
Hij heeft echter ook de namen van Jennifer, Sofie en Susan genoemd in zijn biechten. Hij heeft tijdens zijn voice-over bij de test niet gezegd dat hij vol op Tygo is gegaan. Ik heb het idee hij helemaal niet vol op Tygo gegaan is, maar dat ze dat wel zo willen laten overkomen.
Wat Siets95 ook al schreef; het is heel goed mogelijk dat ze beide op Sofie en Susan zaten en daarop afgerekend werden. Of misschien toch Tygo.
Wat dat betreft ben ik heel benieuwd naar de volgende afvaller en hoe het met zijn/haar verdenkingen zit (althans....wat we in de uitzending te zien krijgen).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #103 Gepost op: 11-01-2014, 16:33:29 »
Aaf en Daphne wat mij betreft zeker niet. En Tygo en Freek lijkt mij ook niet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #104 Gepost op: 11-01-2014, 17:03:48 »
Ik had ook er achter gezet afl.2 ;).
Hij heeft echter ook de namen van Jennifer, Sofie en Susan genoemd in zijn biechten. Hij heeft tijdens zijn voice-over bij de test niet gezegd dat hij vol op Tygo is gegaan. Ik heb het idee hij helemaal niet vol op Tygo gegaan is, maar dat ze dat wel zo willen laten overkomen.
Wat Siets95 ook al schreef; het is heel goed mogelijk dat ze beide op Sofie en Susan zaten en daarop afgerekend werden. Of misschien toch Tygo.
Wat dat betreft ben ik heel benieuwd naar de volgende afvaller en hoe het met zijn/haar verdenkingen zit (althans....wat we in de uitzending te zien krijgen).
Tijdens de tv station opdracht zat ie wel de hele tijd bij Tygo te zoemen...als ie op de 3e verdieping wilde kijken wilde hij kijken of Tygo mee ging of niet...die ging na een beetje morren toch maar even mee. wanneer tygo tegen Sofie zegt: "zal ik die porto doen" komt owen een paar tellen later met "nee, wij gaan die opdracht doen"....

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #105 Gepost op: 14-01-2014, 00:34:42 »
Toch nog maar even over Sofie. Wederom had zij een multi-indicator surprise (wenkbrauwen, verwijde ogen - gesloten oogleden konden deze niet verhullen, open mond). De handen voor haar gezicht waren helaas voor haar te laat. Deze was prima te zien.

Hiermee bevestigt zij mijn waarnemingen van aflevering 1 die ik eerder in dit topic heb gedeeld; hier en hier.

Daar wil ik deze keer aan toevoegen dat iedereen in de afgelopen drie seizoenen - ik volg deze methode sinds 2011 - bij wie ik een dergelijk overtuigende multi-indicator surprise heb geconstateerd ook uiteindelijk kandidaat is gebleken. Tot zover 100% betrouwbaar dus.

Sofie is niet de enige, zij heeft al gezelschap van Susan en Daphne.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 00:03:48 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #106 Gepost op: 14-01-2014, 00:51:04 »
Helaas toch al niet mijn verdachten, maar toch bedankt! :)
The British are not impressed.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #107 Gepost op: 14-01-2014, 00:54:41 »
Sophie is niet de enige, zij heeft al gezelschap van Susan en Daphne.


Ben blij dit nu ook van jou te lezen. Deze drie dames had ik zelf ook al afgeschreven.
Thanks Lightman!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #108 Gepost op: 14-01-2014, 10:57:31 »
Toch nog maar even over Sophie. Wederom had zij een multi-indicator surprise (wenkbrauwen, verwijde ogen - gesloten oogleden konden deze niet verhullen, open mond). De handen voor haar gezicht waren helaas voor haar te laat. Deze was prima te zien.

Hiermee bevestigt zij mijn waarnemingen van aflevering 1 die ik eerder in dit topic heb gedeeld; hier en hier.

Daar wil ik deze keer aan toevoegen dat iedereen in de afgelopen drie seizoenen - ik volg deze methode sinds 2011 - bij wie ik een dergelijk overtuigende multi-indicator surprise heb geconstateerd ook uiteindelijk kandidaat is gebleken. Tot zover 100% betrouwbaar dus.

Sophie is niet de enige, zij heeft al gezelschap van Susan en Daphne.


Kun je de multi-indicator surprise misschien eens uitleggen? Ik zie je het vaker posten, maar heb eigenlijk nooit een uitleg gezien. Mogelijk heb ik dat over het hoofd gezien of heb je dat al eens gepost bij voorgaande series (toen was ik hier niet). Ik ben wel benieuwd wat je er precies mee bedoeld. Klinkt nogal als een vakterm uit de psychologie of weet ik veel en ik verwacht niet dat iedereen weet waar je het over hebt bij dat woord.

Wel een beetje jammer dat je precies drie namen noemt die hoog op mijn lijstje staan. Ik wil niet aan JW beginnen, zoals vele wel doen, en ook de rest is al redelijk afgestreept. Alleen Freek blijft denk ik dan nog over, met Jennifer als back-up, maar die heeft tot nu toe te veel geld gepakt, vind ik...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #109 Gepost op: 14-01-2014, 11:21:36 »
Kun je de multi-indicator surprise misschien eens uitleggen?
ben ook wel benieuwd, dus als je hem een pm stuurd, stuur mij dan ook maar een PM

Voor mij is JW ook de mol niet (eerlijk gezegt ga ik er van uit dat hij een van de eerst volgenden is die er uitflikkerd maar ok)...de manier waarop ze die gast verdacht proberen te maken...Tygo ben ik ook al wel over uit dat die de mol niet is...en wel jammer dat Lightman nu ook de wind uit de Rug van Sofie haalt want die was de volgende op mijn verdachtenlijstje :P

Houd je over
Freek
Aaf (schot voor de boeg mol)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #110 Gepost op: 16-01-2014, 20:35:11 »
Heb enkel Jennifer aan mijn lijstje toegevoegd, dat eerder werd aangevoerd door Daphne. Tenzij er nog mirakels of rare dingen gaan gebeuren zie ik ze er niet meer af gaan. Had haar wel heel graag als Mol aan het werk willen zien. Volgens mij een gemiste kans?! :-\\

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #111 Gepost op: 16-01-2014, 21:56:11 »
Tygo    - 76 (25.2%)
Susan    - 28 (9.3%)
Jennifer    - 65 (21.6%)
Daphne    - 40 (13.3%)
Freek    - 33 (11%)
Sofie    - 24 (8%)
Jan Willem    - 13 (4.3%)
Aaf    - 22 (7.3%
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol NIET?
« Reactie #112 Gepost op: 16-01-2014, 22:00:25 »
Ik denk dat Tygo te opvallend is en dus de mol niet is.
Ik denk dat Freek de mol niet is vanwege acties bij laseropdracht en ook bij de tv-gebouw-opdracht.
Daphne lijkt me ook niet vanwege dat rode scherm in aflevering 1.
Aaf had in de roeiopdracht de beste positie vanuit kandidaatperspectief gezien en heeft dat zelf veroorzaakt, dat vind ik een mooi voorbeeld van iets dat je niet doet als je voorkennis hebt. Dus die lijkt me ook niet.
Jan-Willem lijkt me geen moltype maar dat is nog niet echt ergens op gebaseerd verder.
Jennifer is 't niet vanwege geld in de allereerste odpracht.
Susan is superblij met haar hele vrijstelling en zo, en het zou héél knap zijn als dat allemaal geacteerd is. Dus volgens mij is die 't ook niet.
Hou je Sofie over. Hmm. Dat zou wel erg snel zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #113 Gepost op: 16-01-2014, 22:15:19 »
Wie voor mij de mol zowiezo niet is:

Tygo (waarom:)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Freek: denk gewoon niet dat hij het is, niet persé goede redenen ervoor.
 

Bron?
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #114 Gepost op: 16-01-2014, 22:22:15 »
Bron?
buzzcapture.com ->blog (O.A)

maar ik vind dat een slap bewijs

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #115 Gepost op: 16-01-2014, 22:22:52 »
Daphne en Jennifer had ik na aflevering 1 doorgestreept.
Tygo en Susan na aflevering 2.
Na vanavond Aaf definitief doorgestreept.
🜃

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #116 Gepost op: 16-01-2014, 22:44:34 »
Ook Aaf en Susan doorgestreept vandaag.
Dan blijven over: Jan-Willem en Freek.  ::ok::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #117 Gepost op: 16-01-2014, 22:47:00 »
Tygo en Jennifer heb ik doorgestreept.
Lichte streep: Daphne, Sofie

Verdacht blijven voor mij: Susan, Aaf, Freek
Gezakt op m'n lijstje: JW

Dus om ontopic te blijven: Tygo en Jennifer zijn de Mol NIET.  ::vergroot::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #118 Gepost op: 16-01-2014, 22:53:18 »
Daphne susan en Jennifer hebben een ::regenboog:: streep

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #119 Gepost op: 16-01-2014, 23:17:29 »
Klopt niet helemaal, ze schrijven niet dat ze het denken maar met stelligheid (http://estherenwilrik.waarbenjij.nu/reisverslag/4552230/hop-eiland-hop) er staat letterlijk:

"De Nederlandse filmcrew inclusief BN'ers op El Nido. Wij denken de opnames van Wie is de mol en Tygo Gernandt gaat er die aflevering uit:-)" 
Ze hebben het dus gezien. Met "we denken" bedoelen ze slechts 'We denken opnamens van wie is de mol' dat ze niet zeker wisten welk programma het was, maar van Tygo hebben ze gezien, althans zo lees ik het.

nog steeds te onduidelijk...met die plot-twists bij de executies al helemaal...maar we zullen zien ;)