Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 110160 keer)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #180 Gepost op: 30-01-2021, 19:20:17 »
Mollen hier was straal onmogelijk.
Klopt, blind ingaan, dat zeker niet, dat ben ik met jullie eens.

Ik denk niet dat wij het ergens oneens over zijn hoor Lo  :)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #181 Gepost op: 30-01-2021, 19:59:24 »
Ik zie met geen mogelijkheid Charlotte punten scoren. Leg eens uit waar Charlotte het dan beter doet als mol?

Charlotte doet het mijn inziens minder slecht in 3.3 (waar Renee Rocky precies aanstuurt maar net niet richting het houden van de koker met geld, terwijl Splinter we gewoon de koker met geld aan het eind) en 4.2 (waar Renee goede foto’s maakte en Charlotte tenminste nog even probeert tegen Marije in te gaan). Maar het ontloopt elkaar niet veel. De meeste opdrachten heb ik ze op gelijkspel staan.

Offline SjoerdBakker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #182 Gepost op: 30-01-2021, 21:27:26 »
Mijn schot voor de boeg als mol.

Ken haar niet als actrice, dus kan moeilijk inschatten wat haar 'normale' modus is.

Lijkt veel te acteren en buiten de groep te staan. Krijg er Anne-Marie Jung vibes van.

Denk nu wel zeker te weten

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #183 Gepost op: 31-01-2021, 00:52:04 »
Heel veel beterschap Renée!   ::sorry::
Omnia vincit amor

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #184 Gepost op: 31-01-2021, 01:27:34 »
Team Renée! ::super::

Natuurlijk gaat alles op haar leeftijd niet even snel meer als bij de rest (al vind ik dat erg meevallen), maar ze is erg fanatiek, probeert overal actief mee te doen en doet echt haar best (of dat nou oprecht is of een façade maakt me niet zo uit). Ik vind het jammer dat als iemand iets niet zo goed kan het af en toe meteen gezien wordt alsof diegene zijn/haar best niet doet (niet per se hier). Geldt niet alleen voor Renée, want voor hetzelfde geld is zij in dit geval de Mol en doet ze daadwerkelijk haar best soms niet. Ze houdt zich naar mijn mening ook echt goed staande, ik vind haar niet onderdoen voor de meeste anderen. Ik vind haar erg grappig, lief en bijzonder interessant. Aandoenlijk moment ook toen ze voor zichzelf op probeerde te komen bij de indeling van de eerste opdracht.

Helemaal mijn soort kandidaat, erg fijn dat ze er zo lang in zit ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #185 Gepost op: 31-01-2021, 06:08:07 »
Had de indruk dat veel warmte even verdween toen bleek dat drie anderen 5k uit de pot gevist hadden.

Denk niet dat ze de mol is maar wel een leuke kandidaat. Hopelijk knapt ze snel op.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #186 Gepost op: 31-01-2021, 09:18:28 »
Kruis erover. Wederom veel te weinig invloed. Ze heeft mol Charlotte door.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #187 Gepost op: 31-01-2021, 10:00:37 »
Hoe zit het nou met die leesbril? Had ze tot nu toe een leesbril op en bij het kaartjes lezen niet? Niet op gelet namelijk.
Viel me wel op dat ze niet veel bijdroeg in de trein.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #188 Gepost op: 31-01-2021, 10:02:36 »
Had de indruk dat veel warmte even verdween toen bleek dat drie anderen 5k uit de pot gevist hadden.

Denk niet dat ze de mol is maar wel een leuke kandidaat. Hopelijk knapt ze snel op.

Het is een goede actrice he.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #189 Gepost op: 31-01-2021, 10:54:40 »
Voor mij heeft Renee op meerdere punten als mol niet voorkomen dat er geld in de pot kwam. Niet alleen bij om de tuin leiden, kameraad maar ook bij het abseilen. Ze had Rocky kunnen overhalen haar het geld te geven. Echt iedereen schuift de 2000 euro op rekening van Rocky maar Renee als mol had daar net zoveel aandeel in.

En ja ze kan dan een Mol v1 spelen maar dat doet ze met mindere verve dan een George en Milouska, zelfs John van den Eerd die mijn inziens nog beter het klunzige/stuntelige/vergeetachtige in hun voordeel gebruikten. Ook geen Kees Tol momentje bij die touwen van de Expeditie Robinson opdracht, ze vroeg te snel om hulp (de touwen vaster maakten is een goed idee om tijd te rekken) om de molactie van tijdrekken als snel ongedaan te maken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #190 Gepost op: 31-01-2021, 16:03:33 »
De overzichtspagina van Renée is bijgewerkt tot en met aflevering 5.


https://www.wieisdemol.com/widm22-profiel-renee/

Zie je een foutje? Heb je aanvullingen? Meld het in dit topic. :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #191 Gepost op: 31-01-2021, 20:04:30 »
Heel veel beterschap Renée!   ::sorry::

Whats up?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #192 Gepost op: 31-01-2021, 20:12:31 »
Whats up?

Paar dagen geleden aangereden. Ze zit nu thuis met haar ene hand gebroken en de ander gekneusd, en nog wat schaafwonden  :(

https://www.ad.nl/show/widm-deelnemer-renee-fokker-flink-gehavend-na-aanrijding~af0040d4/

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #193 Gepost op: 1-02-2021, 22:15:58 »
Vond wel opmerkelijk dat ze een trui aan had, waar net 5K zichtbaar was. Precies het bedrag dat geboden is.

Vooral goed te zien vanaf 55:00 uur van de aflevering. En ze hebben het er daar notabene over die 5K!

Screenshot lukt me even niet.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #194 Gepost op: 1-02-2021, 22:54:17 »
In het gifjes-topic staat een afbeelding van dé rode trui. Dat viel mij ook op, maar ik denk niet dat Renée halverwege die opdracht haar trui heeft laten bedrukken met 5K.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #195 Gepost op: 1-02-2021, 22:57:01 »
Nee, ze had die eerder al aan, ik geloof in aflevering 2.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #196 Gepost op: 1-02-2021, 23:01:34 »
Er staat eigenlijk ook gewoon SKY volgens mij, maar het is wel een heel grappig toeval.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #197 Gepost op: 1-02-2021, 23:07:20 »
Ja, dat komt mooi uit inderdaad!  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #198 Gepost op: 1-02-2021, 23:34:47 »
Dan vind ik dat blazertje van het merk “odd Molly” meer iets om op te letten.
 (Merkje was heel klein in beeld op haar linker bovenarm)  ::vergroot::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #199 Gepost op: 2-02-2021, 06:24:45 »
Voor mij heeft Renee op meerdere punten als mol niet voorkomen dat er geld in de pot kwam. Niet alleen bij om de tuin leiden, kameraad maar ook bij het abseilen. Ze had Rocky kunnen overhalen haar het geld te geven. Echt iedereen schuift de 2000 euro op rekening van Rocky maar Renee als mol had daar net zoveel aandeel in.

En ja ze kan dan een Mol v1 spelen maar dat doet ze met mindere verve dan een George en Milouska, zelfs John van den Eerd die mijn inziens nog beter het klunzige/stuntelige/vergeetachtige in hun voordeel gebruikten. Ook geen Kees Tol momentje bij die touwen van de Expeditie Robinson opdracht, ze vroeg te snel om hulp (de touwen vaster maakten is een goed idee om tijd te rekken) om de molactie van tijdrekken als snel ongedaan te maken.

Exact dit. 700 (rondleiding), pak 100-150 (escape room) en minstens 500, durf zelfs 2000 te zeggen (abseilen) puur op haar conto. Die touwen, als dat het niveau is dlt seizoen. Ze stuurde Charlotte ook naar het vuurmaken en ging niet mee op haar minkokersuggestie. Niet eens hoog durven bieden. Nee. Zuivere kandidaat.

En dan doen mensen nog moeilijk dat Charlotte de escaperoom uitkwam, mede door de goede antwoorden en random cijfers van Renée.