Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan  (gelezen 25984 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #80 Gepost op: 22-02-2021, 16:13:55 »
De beelden doen ons geloven dat de eerste opdracht van vlucht 2 (D2-C1) niet is doorgekomen, want Charlotte is nog aan het wennen, zeg maar. Splinter zegt ook dat hij niets hoort. Van de tweede en derde kunnen we zeker zijn dat ze kloppen. Ze zijn niet alleen correct doorgegeven, maar we zien ze ook uitgevoerd worden en het resultaat klopt met het beeld dat we na de derde code zien.
Hiervan uitgaande kunnen we de eindstand na vlucht 1 berekenen.

De eindstand na vlucht 1 zoals doorgegeven klopt niet met wat de eindstand na vlucht 1 zou moeten zijn na de 5 bekende wisselingen, waar we er overigens 4 van uitgevoerd zien worden.
Er liggen 4 puzzelstukken verkeerd en wel zo dat ze paarsgewijs verwisseld moeten worden. De extra verwisselingen zijn: C1-D1 en D2-E2. Die heeft Renée kennelijk tussendoor uitgevoerd.
We zien Renée de doorgegeven wissel B3-E2 niet uitvoeren en B3 is niet van plaats veranderd. Vermoedelijk heeft ze één van deze twee foute wissels uitgevoerd i.p.v. B3-E2 en de andere foute wissel als toegift. Ik weet niet of het ook te verklaren zou zijn als zij eerder een (andere) foute wissel had uitgevoerd en vervolgens de "correcte". Maar het heeft er dus alle schijn van dat Renée hier foute wissels heeft uitgevoerd. Maar één foute wissel is toch al genoeg of gewoon één wissel niet uitvoeren?
Hieronder 2 plaatjes, waarbij de naam van het puzzelstuk gebaseerd is op de gewenste positie (itt mijn eerdere post). De eerste is wat de eindstand na vlucht 1 had moeten zijn.
De tweede wat deze blijkbaar was.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 16:20:23 door MartinJ »

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #81 Gepost op: 22-02-2021, 16:58:16 »
Er is duidelijk gemold aan de tafel. Dat kan onmogelijk gebeurt zijn door de dames in het vliegtuig, dus moet het door Splinter of Renee geweest zijn. Een nep-molactie die niet door de kandidaten gezien kan worden, is geen nep-molactie, maar een molactie. Misschien vanuit een heel diepe moltunnel, maar ik zie niet hoe Charlotte of Rocky de wijzigingen op het bord veroorzaakt kunnen hebben.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #82 Gepost op: 22-02-2021, 17:05:35 »
Er is duidelijk gemold aan de tafel. Dat kan onmogelijk gebeurt zijn door de dames in het vliegtuig, dus moet het door Splinter of Renee geweest zijn. Een nep-molactie die niet door de kandidaten gezien kan worden, is geen nep-molactie, maar een molactie. Misschien vanuit een heel diepe moltunnel, maar ik zie niet hoe Charlotte of Rocky de wijzigingen op het bord veroorzaakt kunnen hebben.

Inderdaad. Aan tafel, dus Renee.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #83 Gepost op: 22-02-2021, 17:14:21 »
Hulde voor het speurwerk hier! Het lijkt me lastig, met veel geknoei in de montage.

Wat ik me vanuit mijn eigen tunnel bij kan voorstellen is dat de makers er zo'n lol in hadden wat Charlotte hier deed, dat ze al haar gekrijs en verkeerde clues in beeld hebben gelaten. Ook als dat nauwelijks tot fouten leidde, omdat ze in de hysterie haar porto knop vergat in te drukken of iets dergelijks. Is dat een mogelijkheid? Het verklaart misschien de overdaad aan foute informatie van Charlotte, die niet is terug te vinden in de puzzel.

Dan kan Renée hier per ongeluk fouten hebben gemaakt, omdat ze (buiten beeld) niet altijd goed verstond wat Rocky zei. Of kan Splinter fouten hebben gemaakt, met de beetjes informatie die hij wel doorkreeg van Charlotte.

Het is duidelijk dat er sommige zaken niet in beeld zijn geweest, en andere wisselingen lijken te zijn doorgegeven die geen effect op de puzzel hadden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #84 Gepost op: 22-02-2021, 17:15:28 »
Moedermol, je kunt zo goed speuren  ::ok:: 
... heb ik een uitzoekverzoekje / vraag; is het duidelijk dat alle wisselingen lineair waren, dus
gehele puzzel lag fout en in 10 wisselingen goed, of waren er geschakelde wisselingen, dus
deel vd puzzel goed en 10 deelwisselingen goed zoals in jouw overzicht?

A1 wisselen met C3 
A2 wisselen met E1
A3 wisselen met B2
A4 wisselen met B1
B3 wisselen met E2
B4 wisselen met C4
C1 wisselen met D3
C1 wisselen met D2 > dubbel wisselen ?
C2 wisselen met E3
D4 wisselen met E4

D1 missen we

In de verwarring erna:
"Eén daarvoor was D1 moet wisselen met B3." > Da's ook 2 x B3 wisselen.
Klopt dit met de puzzel (dus dat C1 en B3 een trapsgewijze wissel waren?)
Het klopt op een kleine aanpassing na. In de 2e vlucht moet  bij de 4e wissel  D3 B3 zijn.
Er zijn 20 puzzelstukken en allemaal moeten ze 1 maal van plaats veranderen door 2x 5 wisselingen.

A1 → C3
D4 → E4
C2 → E3
B3 → E2
B2 → A3


D2 → C1
A4 → B1
B4 → C4
D1 → B3
E1 → A2

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #85 Gepost op: 22-02-2021, 17:25:56 »
Hulde voor het speurwerk hier! Het lijkt me lastig, met veel geknoei in de montage.

Wat ik me vanuit mijn eigen tunnel bij kan voorstellen is dat de makers er zo'n lol in hadden wat Charlotte hier deed, dat ze al haar gekrijs en verkeerde clues in beeld hebben gelaten. Ook als dat nauwelijks tot fouten leidde, omdat ze in de hysterie haar porto knop vergat in te drukken of iets dergelijks. Is dat een mogelijkheid? Het verklaart misschien de overdaad aan foute informatie van Charlotte, die niet is terug te vinden in de puzzel.

Dan kan Renée hier per ongeluk fouten hebben gemaakt, omdat ze (buiten beeld) niet altijd goed verstond wat Rocky zei. Of kan Splinter fouten hebben gemaakt, met de beetjes informatie die hij wel doorkreeg van Charlotte.

Het is duidelijk dat er sommige zaken niet in beeld zijn geweest, en andere wisselingen lijken te zijn doorgegeven die geen effect op de puzzel hadden.

Het enige wat Charlotte heeft gedaan is een wisseling niet doorgegeven. De eerste wisseling van Renee is nooit doorgekomen. De verkeerde wisseling die na wisseling 8 zichtbaar is, is niet door Charlotte aan Splinter doorgegeven.
De edit maakt haar erg verdacht.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #86 Gepost op: 22-02-2021, 17:36:14 »
We zien niet het resultaat van de puzzel op het moment dat de posities wisselen. Dat zou kunnen zijn omdat er door Renee iets gewijzigd is voordat Splinter aan de tafel kwam.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #87 Gepost op: 22-02-2021, 17:47:46 »
We zien niet het resultaat van de puzzel op het moment dat de posities wisselen. Dat zou kunnen zijn omdat er door Renee iets gewijzigd is voordat Splinter aan de tafel kwam.

Goed punt

Wat voor mij het grote verschil is tussen Charlotte die mols is omdat ze in paniek dingen niet hoort/doorgeeft etc en “iemand aan de tafel” (Renee) die iets verplaatst zonder dat daar ook maar enige aanleiding toe is (de D2-E2 wissel) is dat het tweede geen ondoordachte actie is maar een bewuste.

Tuurlijk zien we haar het niet letterlijk doen (maar wat mij betreft is het de enige echt goede verklaring voor die gekke wissel) en inderdaad; dat het tussenshot ergens halverwege Splinters ronde gemaakt is is wellicht extra reden om aan te nemen dat zij het expres deed.

De opdracht was wellicht ook wel mislukt zonder dat ze dit deed, maar door het te doen stelt ze de mislukking veilig

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #88 Gepost op: 22-02-2021, 17:51:40 »
In de 2e vlucht moet  bij de 4e wissel  D3 B3 zijn.
Er zijn 20 puzzelstukken en allemaal moeten ze 1 maal van plaats veranderen door 2x 5 wisselingen.
Als dat laatste klopt, dan klopt de correctie niet. B3 is al met E2 gewisseld in de eerste vlucht. D1 zou dan in de 2e vlucht met D3 moeten wisselen.

A1 → C3
D4 → E4
C2 → E3
B3 → E2   <----
B2 → A3

D2 → C1
A4 → B1
B4 → C4
D1 → B3   <---
E1 → A2

Toch?

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #89 Gepost op: 22-02-2021, 18:01:36 »
We zien niet het resultaat van de puzzel op het moment dat de posities wisselen. Dat zou kunnen zijn omdat er door Renee iets gewijzigd is voordat Splinter aan de tafel kwam.
Of omdat alles goed gedaan was en ze willen Renee verdacht houden. We zien de puzzel pas weer als Charlotte al even bezig is. Maar zelfs dat shot hoeft niet van dat moment te zijn.

Wat voor mij het grote verschil is tussen Charlotte die mols is omdat ze in paniek dingen niet hoort/doorgeeft etc en “iemand aan de tafel” (Renee) die iets verplaatst zonder dat daar ook maar enige aanleiding toe is (de D2-E2 wissel) is dat het tweede geen ondoordachte actie is maar een bewuste.
Ja gaat er van uit dat ze echt in paniek was. Als ze dit allemaal speelde dan was dat een heel bewuste molactie, die zelfs met de piloot zal zijn doorgesproken.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 18:04:59 door molecula »

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #90 Gepost op: 22-02-2021, 18:03:26 »
Rik zegt na de 1e opdracht :
"Rocky, You rok"
You = Je   
Dan krijg je:  "Rocky, Je rok"
Van "Je rok"  kan je "Joker" maken.
Dan krijg je "Rocky, Joker"

De titel is Voor Joker staan.
"Rocky, Joker". Rocky staat voor joker.


Ja ik weet het, veeeel te ver gezocht. Maar wel leuk  ::trots::

Hahaha.  ::rofl::
Dan heb ik er ook nog eentje.

Achter Renée staat een auto met 'Follow me'.

Als anagram staat er dan echter FO WEL MOL (FOkker WEL MOL) 😂😂

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #91 Gepost op: 22-02-2021, 18:07:45 »
De eerste 5  wisselingen worden correct uitgevoerd door Splinter, Rocky en Renée
Bij de 2e vlucht gaat het mis.

            
D2   →   C1      Hier zien we niets van. Zou dit de wisseling C1 met D1 zijn die we kunnen zien na wisseling 8? Verklaring: deze heeft Renée zelf nog tijdens haar beurt gedaan of Charlotte heeft deze foutief doorgegeven, maar door Splinters verklaring lijkt dat onwaarschijnlijk
Nee, dit is de eerste wisseling die Renée moest doorgeven aan Charlotte, deze wisseling is niet gedaan door de miscommunicatie. Dit zijn  dan ook 2 ( van de 5 fouten in het eindresultaat) Kun je nog over twisten of Renée de portoknop wel of niet heeft ingedrukt of dat Charlotte het zgn niet hoorde door haar gekrijs. Ze hoorde echter wel dat er iemand tegen haar sprak.

De volgende 2 wissels worden correct uitgevoerd door Renée, Charlotte en Splinter. Daarna gaat het weer mis.

9   D1   →   D3      de edit is niet duidelijk, maar lijkt op beeld op een wisseling van C1 naar B3. Al denk ik dat de wisseling B1 en B3 heeft plaatsgevonden (zie stap 11)      
10   E1   →   A2      de edit is niet duidelijk maar de wisseling is wel juist gedaan      
11   D1   →   D3      Hierna volgt nog eens een wisseling met B1 en B3 waardoor ze weer goed liggen. Omdat Splinter zegt: dat hebben we toch al gedaan, concludeer ik dat bij stap 9 B1 met B3 is verwisseld. Hierdoor maakt hij de foute wissel van Charlotte weer goed.
D1 wisselen met D3  wordt correct doorgegeven door Renée maar Charlotte maakt er C1 wisselen met B3 van. Zij kan dit fout hebben doorgegeven aan Splinter. in de edit zien we  Splinter in de weer met C3, dit klopt dus niet.

Charlotte geeft nogmaals een foute code door. Nadat Renée E1 wisselen met A2 roept, geeft  Charlotte C1 wisselen met A2 door. Splinter vraagt dan B1 of E1? We zien Renée het nog eens herhalen en nu maakt Charlotte er B1 met A2 van. Het shot van Splinter daarna matcht wederom niet met wat er geroepen is.

Renée roept daarna nog dat één daarvoor D1 wisselen met B3 moet zijn, Charlotte herhaalt dit en dan zegt Splinter terecht dat die al gedaan zijn. Hij wisselt B1 voor B3  wat fout is. Dus ook Splinter maakt een fout.






« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 18:18:38 door Moedermol »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #92 Gepost op: 22-02-2021, 18:12:23 »
Of omdat alles goed gedaan was. We zien de puzzel pas weer als Charlotte al even bezig is. Maar zelfs dat shot hoeft van dat moment te zijn.
Ja gaat er van uit dat ze echt in paniek was. Als ze dit allemaal speelde dan was dat een heel bewuste molactie, die zelfs met de piloot zal zijn doorgesproken.

Na de 8e wissel kunnen we heel goed zien wat de tussenstand is en nee, we hebben geen reden om daar aan te twijfelen, want we weten wat Renée opgelezen heeft en weten wat Charlotte doorgegeven heeft.
Zowel Renée als Charlotte geven het goed door en Splinter pakte de juiste stukken. Dus dat shot van de onderkant is werkelijk van na wisseling 8.
Hier vallen 2 zaken op:
- Wisseling 4 die op beeld correct lijkt (B3 met E2) is gevolgd door een wisseling E2 met D2
- C1 is verwisseld met D1; deze wisseling komt nergens naar voren en komt niet van Charlotte (gelet op de uitspraken van Charlotte en Splinter na afloop van de opdracht)

De laatste 2 echte wisselingen zijn erg chaotisch, waarvan nummer 9 verkeerd is (maar door extra wisseling 11 ongedaan maakt wordt) en wisseling 10 die verkeerd door Charlotte doorgegeven lijkt te worden is gewoon juist doorgevoerd.
Als ze in het begin niet in paniek was, dan kan ze beter een carriere als actrice beginnen, want dat shaken zag er ontzettend echt uit.
Al met al heeft Charlotte maar voor een verkeerde wisseling gezorgd, namelijk de echte wisseling van negen. Die van 6 heeft ze waarschijnlijk nooit gehoord (is die wel echt doorgegeven door Renée?).
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #93 Gepost op: 22-02-2021, 18:16:59 »
Na de 8e wissel kunnen we heel goed zien wat de tussenstand is en nee, we hebben geen reden om daar aan te twijfelen, want we weten wat Renée opgelezen heeft en weten wat Charlotte doorgegeven heeft.
Ik vertrouw niet zoveel op de montage. Hoe dan ook, Charlotte lijkt toch heel sterk info achterwege te laten of aan te passen, bij Renee blijft het slechts gissen wat ze daadwerkelijk doet.
De eerste 5  wisselingen worden correct uitgevoerd door Splinter, Rocky en Renée
Bij de 2e vlucht gaat het mis.
::vergroot:: ::ok::
Precies wat ik al dacht. Dank je voor het uitzoekwerk
« Laatst bewerkt op: 22-02-2021, 18:18:44 door molecula »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #94 Gepost op: 22-02-2021, 18:34:29 »
De eerste 5  wisselingen worden correct uitgevoerd door Splinter, Rocky en Renée
Bij de 2e vlucht gaat het mis.
Nee, dit is de eerste wisseling die Renée moest doorgeven aan Charlotte, deze wisseling is niet gedaan door de miscommunicatie. Dit zijn  dan ook 2 ( van de 5 fouten in het eindresultaat) Kun je nog over twisten of Renée de portoknop wel of niet heeft ingedrukt of dat Charlotte het zgn niet hoorde door haar gekrijs. Ze hoorde echter wel dat er iemand tegen haar sprak.

Charlotte lijkt echt niets te horen, want ze zegt:
- Praat er iemand tegen me of wat?
- Er praat niemand tegen me. Er praat niemand tegen me.
 
Bij de tweede wisseling laten ze ook pas het porto geluid van Renée horen in het vliegtuigje bij Charlotte, wat een goede hint kán zijn, dat de eerste boodschap niet is aangekomen, want ze geeft na afloop aan dat ze er vier gehoord heeft (ze heeft er natuurlijk wel 5 doorgegeven, want code 9 twee maal), wat Splinter beaamt.

De volgende 2 wissels worden correct uitgevoerd door Renée, Charlotte en Splinter. Daarna gaat het weer mis.
D1 wisselen met D3  wordt correct doorgegeven door Renée maar Charlotte maakt er C1 wisselen met B3 van. Zij kan dit fout hebben doorgegeven aan Splinter. in de edit zien we  Splinter in de weer met C3, dit klopt dus niet.

Het uiteindelijke resultaat laat zien dat Splinter hier B1 met B3 gewisseld heeft, want hij geeft na de laatste wisseling duidelijk aan dat hij deze al eerder heeft omgewisseld (alleen dat hebben ze in de edit achterwege gelaten).

Charlotte geeft nogmaals een foute code door. Nadat Renée E1 wisselen met A2 roept, geeft  Charlotte C1 wisselen met A2 door. Splinter vraagt dan B1 of E1? We zien Renée het nog eens herhalen en nu maakt Charlotte er B1 met A2 van. Het shot van Splinter daarna matcht wederom niet met wat er geroepen is.

Wederom geeft het eindresultaat aan dat hier de juiste wisseling door Splinter is gedaan. Allen zal de juiste wisseling ook hier de edit niet gehaald hebben.

Renée roept daarna nog dat één daarvoor D1 wisselen met B3 moet zijn, Charlotte herhaalt dit en dan zegt Splinter terecht dat die al gedaan zijn. Hij wisselt B1 voor B3  wat fout is. Dus ook Splinter maakt een fout.

Dat is wel een fout die de eerdere fout goed maakt.

Dus feitelijk heeft Charlotte alleen met zekerheid wisseling 9 onjuist gedaan door die achterwege te laten (en een verkeerde te noemen die alsnog hersteld wordt) en daarbij is Charlotte niet te linken aan de foute wisseling C1 met D1 en de extra wissel van E2 met D2, waardoor zij slechts 2 van de 5 foute stukken heeft veroorzaakt. De overige 3 zijn haar niet aan te rekenen. Vooral de wisseling van de al gewisselde E2 met D2 is een verdachte, want die komt nergens terug en lijkt daardoor echt door Renée gedaan te zijn.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #95 Gepost op: 22-02-2021, 18:35:41 »
Ja gaat er van uit dat ze echt in paniek was. Als ze dit allemaal speelde dan was dat een heel bewuste molactie, die zelfs met de piloot zal zijn doorgesproken.

Nee, ik ga daar niet per se vanuit. Bij haar is er echter nog een andere verklaring dan “zomaar twee stukken verplaatsen” en hij de wissel E2/D2 is er geen enkele logische verklaring waarom dat gedaan is.

Dat riekt voor mij harder naar mol. En omdat Splinter geen mol is wijst het naar Renée als dader.

Tenzij tenzij tenzij Charlotte dus wél die aanwijzing aan Splinter gaf en die helemaal uit beeld is gebleven. Máár Splinter zegt zelf maar 4 wissels gedaan te hebben dus dan strookt zijn herinnering niet met de werkelijkheid.

De éxtra wissel is dus door Renee gedaan en Charlotte kan daar geen invloed op uitoefenen.

Rocky wel... dat geef ik toe, Rocky kán een zesde wissel hebben doorgegeven

En Renée kán zelf gedacht hebben een fout gemaakt te hebben en dat dom hebben willen herstellen.

Het kán; maar voor mij blijft de meest logische optie dat Renée dit op eigen houtje deed

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #96 Gepost op: 22-02-2021, 18:46:10 »
Er zijn veel meer wisselingen gedaan dan doorgegeven. Dat kan twee dingen betekenen, er zijn aan de tafel extra wisselingen gedaan of er zijn wisselingen buiten de camera om gemeld. aangezien Splinter niet te veel meldingen heeft ontvangen, moet het wel aan de tafel gebeurt zijn. Als Splinter gezegd zou hebben ik heb 8 wijzigingen doorgekregen van Charlotte, dan was dat een aanwijzing naar haar.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #97 Gepost op: 22-02-2021, 18:47:37 »
Dus feitelijk heeft Charlotte alleen met zekerheid wisseling 9 onjuist gedaan door die achterwege te laten
Dus zelfs als jouw hypothese klopt, zou Charlotte hier gemold hebben, terwijl je in het Charlotte topic beweert dat deze opdracht bewijst dat zij de mol niet kan zijn.

De opdracht voor de mol was niet: maak zoveel mogelijk fouten. De opdracht was: zorg dat deze mislukt.
Mission accomplished.  :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #98 Gepost op: 22-02-2021, 19:45:03 »
Dus zelfs als jouw hypothese klopt, zou Charlotte hier gemold hebben, terwijl je in het Charlotte topic beweert dat deze opdracht bewijst dat zij de mol niet kan zijn.

De opdracht voor de mol was niet: maak zoveel mogelijk fouten. De opdracht was: zorg dat deze mislukt.
Mission accomplished.  :)
Mooi als dat inderdaad nu bevestigd is!
Daarnaast, hoe het op mij zaterdagavond overkwam: jeee, wat maakt Charlotte er een zootje van. Huh? Maar die puzzel is bijna goed?! Hoe kan dat nou. Is zij dan wel de Mol? Of wordt ze hier soms verdacht in beeld gebracht?
Ik denk dat dat de boodschap moest zijn van deze montage. :)



Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Voor joker staan
« Reactie #99 Gepost op: 22-02-2021, 19:55:06 »
Dus zelfs als jouw hypothese klopt, zou Charlotte hier gemold hebben, terwijl je in het Charlotte topic beweert dat deze opdracht bewijst dat zij de mol niet kan zijn.

De opdracht voor de mol was niet: maak zoveel mogelijk fouten. De opdracht was: zorg dat deze mislukt.
Mission accomplished.  :)

Charlotte stond stijf van de angst en ze lijkt superverdacht in de edit, maar doet weinig fout. Renée lijkt weinig verdacht, maar doet heel veel rare dingen. Renée doet 3 stukken fout en was de eerste die een fout maakt (dus mission accomplished  :P) en Charlotte 2 en pas na Renée en dan zeg je dat ik eigenlijk toch Charlotte aanwijs als mol? Maar hoe dan?
Nee Renée is de eerste die een fout maakt en daarmee de opdracht heeft laten mislukken, niet Charlotte, dat is bijzaak en totaal niet relevant meer na Renées fout.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.