Onderstaand het overzicht dat ik heb gevormd nav de beelden.
Zoals te zien is staat op sommige bordjes '
' (= codes die niet zeker zijn) en op sommige bordjes staat een code (= code die nagenoeg zeker is). Ik heb een code als 'zeker' genoteerd op het moment dat..
- ofwel het bordje van de code letterlijk in beeld was
- ofwel twee kandidaten los van elkaar de code doorgeven via de porto.
Verder is het goed om te weten dat een groene pijl 'goed doorgegeven door' betekent, rood 'fout doorgegeven door' betekent en bij een witte pijl is het niet traceerbaar.
Wat zijn de opvallende zaken die we hieruit kunnen halen?
1. Er zijn twee aantoonbare fouten gemaakt
- Charlotte maakt 1191 van 1199
- Rocky geeft 99 door (dus ook zonder nul ervoor) ipv 660.
2. Splinter opent veel goede lockers. Slechts van twee kledingstukken valt niet vast te stellen dat ze uit de doorgegeven locker komen, maar het zou goed kunnen aangezien de aantallen kledingstukken goed corresponderen met het aantal doorgegeven lockers van tijd tot tijd.
3. Charlotte pakt een kledingstuk (de zwarte korte broek), waarvan onduidelijk is uit welk kluisje het komt en welke doorgegeven code erbij hoort. Verdacht.
4. De rol van Renée (en Marije) is in deze opdracht miniem. De plekken om ongemerkt te Mollen zijn bezet door de andere drie kandidaten die nu nog in het spel zitten. Bij het kledinghijsen valt het echter enorm op als je verkeerde kledingstukken hijst. Omdat we weten dat er een hoop mis is gegaan gezien de uitslag van de opdracht, kunnen we denk ik vaststellen dat Renée daarom afvalt als Mol.