Poll

De finale-twist, ik geloof d'r wel in...

Ja! Charlotte is de mol
12 (8.4%)
Nee, Charlotte is verliezend finalist en Renée de mol
102 (71.3%)
Nee, Charlotte is verliezend finalist en Rocky de mol
22 (15.4%)
Ik onthoud me van stemming
7 (4.9%)

Totaal aantal stemmen: 143

Auteur Topic: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch nog de mol?)  (gelezen 18793 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2021, 14:53:08 »
Hun geloof in Charlotte vergelijk ik met andere complottheoristen. Alleen geloven wst in jouw straatje past en wat daar niet in past, zet je puur weg als onzin.

Ik ben behoorlijk nuchter en mijn nuchtere kant zegt dat het verhaal gewoon is zoals het ons verteld wordt en dat zaterdag Renée naar voren stapt als mol. Toch is er nog een klein sprankje hoop op een twist. Tunnelvisie is een normaal begrip bij WIDM en dat mensen niet meteen hun tunnel verlaten maar nog blijven verdedigen zolang er nog escapes mogelijk zijn hoort daarbij en is onderdeel van het spel zoals we dit op het forum met elkaar spelen. Je vergelijking met complottheorieën raakt wat mij betreft dan ook kant nog wal mede omdat ik altijd andere hoofdverdachten onder de loep neem en vervolgens een eigen keuze maak dus niet zomaar een theorie volg of meeloop met een andere grote tunnel. Zolang de mol nog ondergronds is kunnen we nog speuren.

Leuk dat we hier nog zoeken naar mogelijke aanknopingspunten voor Charlotte!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #101 Gepost op: 5-03-2021, 15:07:41 »
Mooi gesproken Moedermol. Ik vind het erg jammer om sommige reacties hier te zien. Dit gecombineerd met een reeks nare prive-berichten zorgen ervoor dat ik inmiddels bijna niets meer schrijf. Een open discussie wordt bijna onmogelijk gemaakt omdat elk alternatief scenario in het belachelijke getrokken wordt.

Leuk dat we hier nog zoeken naar mogelijke aanknopingspunten voor Charlotte!
Precies. En grote kans dat wij ernaast zitten. Maar laten we tot die tijd gewoon proberen met een openblik naar elkaars standpunten te luisteren en een andere mening te respecteren.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #102 Gepost op: 5-03-2021, 15:10:30 »
Rik zei: Rocky, Renée, een winnaar en een mol. Ik geloof dus niet dat Charlotte de mol is, ook vanwege de vele kandidaat-acties die ze heeft verricht.

Wel leuk dat jullie er zo in zitten. Succes, maar ik denk toch echt dat het Rocky (of Renée) is ::bravo::

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #103 Gepost op: 5-03-2021, 15:22:19 »
Ja dat klopt. Maar Rik zei ook na het aanwijzen van Charlotte verliezer: "dus dat betekent...". Dit valt voor mij als Charlotist dan te verklaren dit geen nieuwe info is, maar 'gevolgschade' van het rode scherm. Dus net als 0 punten in de app, het dagboek van de verliezer.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #104 Gepost op: 5-03-2021, 15:46:12 »
De kleine boodschap.
https://kleineboodschap.com/afleveringen/2021/3/4/202-wie-is-de-mol-in-de-efteling

Allereerst moet ik zeggen: als je een fan bent van het bedenken van spellen en opdrachten, een aanrader! Er wordt Mark, Paul en Tim in duizelingwekkende vaart heen gegaan door de meest creatieve ideeën. En het klinkt nog heel uitvoerbaar ook, allemaal! Geweldig creatief!
Voor de aanwijzing zat het venijn in de staart. ;D Er wordt in de hele podcast maar 1x het woord hint gebruikt. En hoe kan het ook anders, precies op tijdstip 1'03'00. 1'03 --> Mol.

Daar wordt het volgende gezegd:
1'03: 'Mooie Online Content voor de Efteling. Hint hint. En wij blij'.
--> Mol C.

Ik vind hem al sterk genoeg, maar om hem nog iets mooier te maken, wordt er aan toegevoegd: 'Haha. Maken we gewoon een mini eigen seizoen'. Verder is de enige naam van een deelnemer van het afgelopen seizoen in de hele podcast, die van Charlotte. De opdracht die dan aan bod is, is schilderen wat je om je heen ziet, en anderen je locatie laten raden. 'Moet je wel hopen dat Charlotte niet meedoet'. ;D Dit zit in het laatste deel (dus na 1'03'00), waarin ook executies met een twist worden besproken, en audiëntie bij de koning.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #105 Gepost op: 5-03-2021, 15:54:07 »
Die podcast is met een vette knipoog hè.
Er komt geen WIDM in de efteling.
Er zitten geen hints in.

 ::hug::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #106 Gepost op: 5-03-2021, 16:08:47 »
Dus Rick zou deze heren zo maar benaderd hebben, en hebben toegestaan dat dit hele verhaal online zetten? Want dat zeggen ze herhaaldelijk. Daar moet een reden voor zijn geweest. Die Mark is ook niet de eerste de beste geloof ik, die is van de TrustNoby podcast. En hoe toevallig is het dat het woord hint opduikt op 1'03?

Mooi gesproken Moedermol. Ik vind het erg jammer om sommige reacties hier te zien. Dit gecombineerd met een reeks nare prive-berichten zorgen ervoor dat ik inmiddels bijna niets meer schrijf. Een open discussie wordt bijna onmogelijk gemaakt omdat elk alternatief scenario in het belachelijke getrokken wordt.
Heel jammer... Want jij hebt altijd steengoede bijdragen! Volgens mij heb je ook nog iets moois op de plank liggen, dat misschien nu niet geplaatst gaat worden. Deze zaak wordt met de dag sterker, dus ik hoop dat je dat toch nog gaat doen. ::joehoe::
Neemt niet weg dat ik zaterdagavond ook met samengeknepen billen ga zitten kijken. Het ziet er wat mij betreft goed uit allemaal, maar het blijft bloedspannend natuurlijk.
:)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #107 Gepost op: 5-03-2021, 16:32:45 »
Helaas kan deze tunnel toch echt dicht, want Rick heeft het over Rocky vs. Renee op zijn Instagram.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #108 Gepost op: 5-03-2021, 16:37:39 »
Daar gaat het al sinds afgelopen zaterdag over... Hij kan er toch moeilijk nu weer een finale van drie van maken. Het is hier al vaker gezegd: als je het spel speelt, dan moet het goed gedaan worden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #109 Gepost op: 5-03-2021, 16:38:55 »
Helaas kan deze tunnel toch echt dicht, want Rick heeft het over Rocky vs. Renee op zijn Instagram.

Make that the cat wise.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #110 Gepost op: 5-03-2021, 16:42:22 »
Stel beiden zaten fout, dan is het wel erg dat je je punten niet meer op Charlotte zou kunnen inzetten bij de app...

Nogmaals leuke theorie en veel moeite ingestoken, maar ik denk dat jullie teveel hoop houden ::bravo::

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #111 Gepost op: 5-03-2021, 16:43:36 »
Vanwege de hashtag "#rockyofreneéerenéeofrocky" bedoel je ?? Wat ik wel verdacht vind is dat daar "De Mol" boven Renée staat.

Stel beiden zaten fout, dan is het wel erg dat je je punten niet meer op Charlotte zou kunnen inzetten bij de app...
Waarom dan? Wat zou dat uitmaken dan? In de begintekst staat daar al een oplossing voor.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2021, 16:45:38 door vanderMol »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #112 Gepost op: 5-03-2021, 16:44:50 »
Vanwege de hashtag "#rockyofreneéerenéeofrocky" bedoel je ?? Wat ik wel verdacht vind is dat daar "De Mol" boven Renée staat.

Case closed toch wel stilaan. De grote hints naar Renée worden er teveel om te negeren ::hypocriet::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #113 Gepost op: 5-03-2021, 16:46:38 »
Stel beiden zaten fout, dan is het wel erg dat je je punten niet meer op Charlotte zou kunnen inzetten bij de app...
Als je nu gewoon aanvinkt dat de Mol zijn mountainbike inleverde voor 100 euro, dan word je er door de app vast rijkelijk voor beloond! ;)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #114 Gepost op: 5-03-2021, 16:52:42 »
Mooi gesproken Moedermol. Ik vind het erg jammer om sommige reacties hier te zien. Dit gecombineerd met een reeks nare prive-berichten zorgen ervoor dat ik inmiddels bijna niets meer schrijf. Een open discussie wordt bijna onmogelijk gemaakt omdat elk alternatief scenario in het belachelijke getrokken wordt.

Kijk dat we plagen tot daar aan toe, maar negatieve reacties, persoonlijk, opsturen dat gaat richting treiteren. Daarom wil ik alvast zeggen dat mijn reacties nooit bedoelt zijn geweest om mensen te kwetsen of ze angstig te maken reacties te posten.  ::hug::

Laten we potverdorie eens lief tegen elkaar zijn.  ::bravo::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #115 Gepost op: 5-03-2021, 16:54:44 »
Als je nu gewoon aanvinkt dat de Mol zijn mountainbike inleverde voor 100 euro, dan word je er door de app vast rijkelijk voor beloond! ;)

Omdat niemand de mol op het spoor is krijgt de winnaar (maar toch verliezer want ze had de mol niet) misschien een mountainbike dit jaar in plaats van de pot.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #116 Gepost op: 5-03-2021, 16:57:52 »
Van die pot blijft sowieso niet veel over, want al het geld dat Renée en Rocky bij elkaar hebben geraapt in de grot (zeg 2x5-600 euro) + 2 aanwijzingen (2x250 euro) moet er nog vanaf. Alweer zo'n 1.500-1.700 euro naar de knoppen. Het is maar goed dat er geen winnaar is, die had dan bijna moeten bijleggen. ;D

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #117 Gepost op: 5-03-2021, 16:58:03 »
Case closed toch wel stilaan. De grote hints naar Renée worden er teveel om te negeren ::hypocriet::
Nog steeds niet onmogelijk hoor. Als ik nu wat beter kijk staat "De Mol" niet boven Renée, maar boven Charlotte. Boven Renée en Rocky staat "21". Dat "de Mol" staat boven één van de mannelijke afvallers met een blauw overhemd en zwarte broek...

EDIT: En joh, ik ben toch al mijn punten al kwijt. Dus als het niet klopt, was het grappig om deze week nog proberen er iets van te maken. Voor de rest gebeurt er toch niet zoveel meer op het forum... Als het Charlotisme het haalt in een podcast, in Moltalk (komt dat er nog na de finale?) of misschien zelfs de live-uitzending, dat zou dat al supergrappig zijn!
« Laatst bewerkt op: 5-03-2021, 17:13:41 door vanderMol »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #118 Gepost op: 5-03-2021, 16:59:21 »
Helaas kan deze tunnel toch echt dicht, want Rick heeft het over Rocky vs. Renee op zijn Instagram.

Stiekem eens hoor...

Dan heeft Charlotte zelfs Rick om de tuin geleid, wát een mol.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Charlotisme! Bizar, maar ... onmogelijk? (of: Is Charlotte toch de mol?)
« Reactie #119 Gepost op: 5-03-2021, 17:00:05 »
Nog steeds niet onmogelijk hoor. Als ik nu wat beter kijk staat "De Mol" niet boven Renée, maar boven Charlotte. Boven Renée en Rocky staat "21". Dat "de Mol" staat boven één van de mannelijke afvallers met een blauw overhemd en zwarte broek...

Toch Remco dan? Misschien nog snel alles terugkijken en zijn tunnel doorlezen dan.