Er hangen twee fotolijsten in de kamer van Fresia en Sahil, zowel links als rechts van de spiegel. Met in allebei foto's van twee volwassenen en drie kinderen. De linker lijst heeft daarnaast nog een religieuze afbeelding. Fresia beschrijft (in beeld) alleen de rechter fotolijst. Rechts van de spiegel een lijst met hele mooie mensen, en drie kindjes.
Misschien heeft Fresia de linker lijst ook beschreven, maar dan is het wel nalatig dat ze bij de rechter niet zegt "met ook twee mensen, en weer drie kindjes" o.i.d. Het klinkt meer alsof ze die linker lijst helemaal niet heeft genoemd, en ze die hele mooie mensen en drie kindjes voor het eerst ziet en beschrijft.
Kim wijst later de linker lijst aan, want die had volgens haar rechts van de spiegel moeten hangen, Laetitia stemt er mee in. Ze kijken niet eens meer naar de andere lijst. Dat duidt er volgens mij op dat Fresia ze niet allebei heeft beschreven. Maar zelfs als ze dat wel had gedaan, had ze erbij moeten zeggen dat er bij de linker ook een religieuze afbeelding zat, dan was het verschil duidelijk.
Ik vond dit eerst verdacht van Kim, maar na nog eens kijken vind ik Fresia eigenlijk een stuk verdachter hier.
Edit: de fotolijst rechts van de spiegel is verhuisd naar de muur met religieuze taferelen. Op het moment dat Kim de linker lijst aanwijst, hangt er rechts blijkbaar iets anders.