Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 38856 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #80 Gepost op: 3-02-2024, 18:59:44 »
Na het opnieuw bekijken van aflevering 4,  vind ik Sor toch wat minder verdacht. Het zou heel goed kunnen dat hij van spelletjes houdt. In de boot telt hij samen met de anderen de vierkanten en driehoeken. Dat ze er in beide gevallen 1 naast zitten is aan de beelden te zien niet per se een molactie van Sor. Door zijn houding en uitstraling zie ik geen mol in hem, maar misschien heb ik het toch mis.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #81 Gepost op: 3-02-2024, 19:50:46 »

Door deze momenten die vlak na elkaar gebeurden zo uit te spreiden in de montage lijkt het alsof Sor heel lang moet zoeken naar P2, terwijl dat helemaal niet het geval was. Sor doet verder ook alles goed in deze opdracht: hij haalt het geld binnen op zijn eigen punten, vindt 3 punten van anderen, en stuurt Anna en Tooske aan het eind nog naar hun punt zodat zij nog 150 euro kunnen ophalen (dat dit niet gebeurt, ligt puur aan de keuze van de laatste twee om toch om te keren).

Precies, daarbij is hij ook op tijd terug op het eindpunt. Bovenstaande was me al eerder opgevallen maar vanmiddag bij het terugkijken van afl. 3 was  het overduidelijk.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #82 Gepost op: 3-02-2024, 21:34:08 »
Leuk dat ze de molbiechten erin lieten. Dat subtiele lachje en ietwat sarcastische toontje bij 'ja, dat kon ik natuurlijk niet weten' toen de 3000 eruit ging.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #83 Gepost op: 3-02-2024, 21:37:18 »
Dit is een in your face min 3000 molactie.  ::bravo::

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #84 Gepost op: 3-02-2024, 21:47:11 »
Ineens natuurlijk wel super verdacht.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #85 Gepost op: 3-02-2024, 21:50:24 »
Leuk dat ze de molbiechten erin lieten. Dat subtiele lachje en ietwat sarcastische toontje bij 'ja, dat kon ik natuurlijk niet weten' toen de 3000 eruit ging.

Ja, zelfs voor mij (toen nog in de Jeroen-tunnel) een grote rode vlag!
De laatste afleveringen wordt hij steeds verdachter. Zo sneaky als hij de mol is. Als er nog wat ruimte is, kom ik hier graag tunnelen.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #86 Gepost op: 3-02-2024, 21:55:16 »
Zijn haar wat anders zit.
Bellen voor een joker en dan ophangen en nog eens bellen.
En de spelletjes fout maken
Vogelverschrikker molik
En nu de -3000 maakt hem wel steeds verdachter.
Rosario is ook -250
« Laatst bewerkt op: 3-02-2024, 22:08:00 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #87 Gepost op: 3-02-2024, 22:00:20 »
De mol! Ik heb tunnelvisie (en ik ben er trots op :P ) ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #88 Gepost op: 3-02-2024, 23:10:39 »
Ik vis die van Xania even uit:

Mol Ik.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #89 Gepost op: 4-02-2024, 00:40:11 »
Ik vis die van Xania even uit:

Mol Ik.

Weten we zeker dat dat kaartje er hing? Dat kan eigenlijk haast niets anders, als je weet dat 'vogelverschrikker' een hint was en je de betekenis van 'molik' googelt; 1+1=2. Ik zou ook geen ander woord met 'mol' erin weten waarbij de hint 'vogelverschrikker' past. Ik denk/vrees dat dit wel eens een officiële hint kan zijn, vooral omdat we het kaartje volgens mij niet in beeld hebben gezien (dan zou het te overduidelijk zijn geweest).
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #90 Gepost op: 4-02-2024, 00:41:27 »
Weten we zeker dat dat kaartje er hing? Het kan haast niets anders, als je weet dat 'vogelverschrikker' een hint was en je de betekenis van 'molik' googelt. Ik vrees dat dit wel eens een officiële hint kan zijn, vooral omdat we het kaartje volgens mij niet in beeld hebben gezien (dan zou het te overduidelijk zijn geweest).

Dit is er eentje in de categorie. "Model" van vorig jaar. Simpel uit te leggen, kloppend, maar niet onomstootbaar.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #91 Gepost op: 4-02-2024, 00:44:11 »
Ik vind deze wel sterker, ten eerste omdat dit door de productie bedacht is en "model" door Jurre zelf, en ten tweede omdat "molik" een heel specifiek woord is en "model" veel vaker gebruikt wordt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #92 Gepost op: 4-02-2024, 00:46:13 »
En molik (mol ik) kan ook worden gelinkt aan Dennis die had als hints yo (ik) en ego (ik).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #93 Gepost op: 4-02-2024, 00:51:22 »
En molik (mol ik) kan ook worden gelinkt aan Dennis die had als hints yo (ik) en ego (ik).

Terugkeer was de afleveringstitel ;).

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #94 Gepost op: 4-02-2024, 07:46:13 »
Erg lastig om na die 'mol ik' + -3000 (met vrij slechte biecht) niet volledig te tunnelen

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #95 Gepost op: 4-02-2024, 08:51:09 »
Ik dacht zelf nog even dat dit natuurlijk ook een toffe was geweest dat Rosario dit verzonnen had nadat hij Dennis gesproken had. En Molik er ook echt niet gehangen heeft. Maar we horen de vrouw de hint echt geven toch? Want dan gaat die vlieger niet op!
Hij is ook sterk als hint omdat hij hem tegen iedere kandidaat vertelt zo ongeveer. Het is dan niet alleen een hint voor thuis maar ook voor de medespelers. Terug in het hotel even googelen en bingo!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #96 Gepost op: 4-02-2024, 08:57:50 »
Ik denk zelfs dat hier alles bij elkaar komt. En niet eens zozeer door die 3000 euro. Toch eigenlijk wél een beetje, want door het laten verdwijnen van grote bedragen in die ene aflevering (een deel van die 38000 door Dennis, en 3000 door Sor) breng je als het ware 2 mollen samen, áls ie het is, tenminste.

Maar door het andere, ik legde ook het verband tussen "is ego de mol" en "molik".

Als je kandidaat bent, moet je wel een heel goede talenknobbel hebben om via de omschrijving "vogelverschrikker" bij "ik" uit te komen.

Andersom zou het nog wel kunnen: je krijgt het woord "molik" op een kaartje, en moet op zoek naar het synoniem daarvan. Dan is het mijns inziens, ook voor een kandidaat, veel gemakkelijker om bij "vogelverschrikker" uit te komen.


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #97 Gepost op: 4-02-2024, 20:49:23 »
De kandidaat die de eerste 5 afleveringen het minst in beeld komt, zou de mol zijn? Dat geloof ik niet. ::oink::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #98 Gepost op: 4-02-2024, 21:14:04 »
De kandidaat die de eerste 5 afleveringen het minst in beeld komt, zou de mol zijn? Dat geloof ik niet. ::oink::

Dus Rian is het niet ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #99 Gepost op: 4-02-2024, 22:03:57 »
De kandidaat die de eerste 5 afleveringen het minst in beeld komt, zou de mol zijn? Dat geloof ik niet. ::oink::

Misschien sparen ze veel voor de molacties in afl 10 maar ik vind rian ook erg passief/afwezig maar haar gezichtsuitrukking (verschrikt kijken als jeroen toch het juiste antwoord weet (qatar in de boot), bijna lachen als jeroen eruit gaat (hele fantatieke kandidaat dus er zal minder geld in de pot komen helemaal als kees ook nog afvalt heb je alleen nog maar afwachtende kandidaten en anna) en ook een biecht dat ze alle opdrachten heel fanatiek doet (wanneer dan) en duidelijk herkenbaar gekleed de markt opdracht doen en proberen de groep bij elkaar te houden pleit dan weer erg voor rian.