Auteur Topic: [Kandidaat] Fons Hendriks  (gelezen 20886 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #80 Gepost op: 19-02-2024, 19:30:43 »
Akkoord, er zijn nog wel wat acties, dus er valt iets over te zeggen. Maar de zoals je ook aanhaalt, die kandidatendingen wegen echt door. En Jeroen is er waarschijnlijk echt wel op hem uitgegaan.

Ja, eens. Het is vooral dat Fons weinig geld op lijkt te halen, maar hij laat wat mij betreft ook (teveel) kandidaatse dingen zien.

Ik weet dit niet zeker, maar mijn vermoeden is ook dat Tooske er op Fons uit is gegaan. Dus ja, dan wordt de kans dat Fons de mol is, een stuk kleiner.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #81 Gepost op: 19-02-2024, 19:37:28 »
Als dat zo is zit Fons wel in de finale.
Tooske denkt nog steeds dat ze goed zit zei ze dacht ik in Niet de mol. Dus dan heeft ze m niet gezien in het afvallershotel

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #82 Gepost op: 19-02-2024, 19:41:38 »
Als dat zo is zit Fons wel in de finale.
Tooske denkt nog steeds dat ze goed zit zei ze dacht ik in Niet de mol. Dus dan heeft ze m niet gezien in het afvallershotel
Hangt er ook vanaf wanneer zij haar dagboek verhaal geschreven heeft. Sommige kandidaten doen dat gelijk volgens mij, maar sommige verhalen kun je lezen dat het ook wel eens net voor de aflevering is geschreven.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #83 Gepost op: 19-02-2024, 19:47:54 »
Ze zei t dacht ik in Niet de mol van Splinter. Dat is na de opnames in NL opgenomen

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #84 Gepost op: 19-02-2024, 19:52:23 »
Stond ook zo in haar dagboek verhaal. Denk dat Tooske wel zo verstandig is om dat nog even door te nemen voor die opname. Dus kan dat ze loslippig was, maar ze kan ook gewoon haar eerdere verhaal herhaald hebben.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #85 Gepost op: 19-02-2024, 20:14:27 »
Het zou wel een grote spoiler zijn, Fons in de finale, ik vind het raar dat ze tooske niet vragen dit niet te zeggen, ze zijn zo schaars met hints in de montage/edit vind het bijzonder dat ze dit dan wel gewoon laten gebeuren..

Ik weet dan niet wie de mol, want anna als mol, ik geloof er nietin maar dan heeft babs uiteindelijk alsnog gelijk gekregen.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2024, 20:24:13 door Demanuitwenen »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #86 Gepost op: 19-02-2024, 20:14:57 »

Ik weet dit niet zeker, maar mijn vermoeden is ook dat Tooske er op Fons uit is gegaan. Dus ja, dan wordt de kans dat Fons de mol is, een stuk kleiner.

Als we onze vermoedens samen nemen zal een van de twee er toch wel op Fonske zijn uitgegaan.  ::ok::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #87 Gepost op: 19-02-2024, 20:40:24 »
Als we onze vermoedens samen nemen zal een van de twee er toch wel op Fonske zijn uitgegaan.  ::ok::

Of allebei.  ;D
Ik ben benieuwd of Fons in de finale komt. Die kans is er wel volgens mij.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #88 Gepost op: 19-02-2024, 20:44:53 »
Of allebei.  ;D
Ik ben benieuwd of Fons in de finale komt. Die kans is er wel volgens mij.

Jeroen en tooske bedoel je?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #89 Gepost op: 19-02-2024, 20:47:04 »
Jeroen en tooske bedoel je?

Ja, dat ze misschien beide op Fons eruit zijn gevlogen. (mijn vermoeden hoor, ik weet het niet zeker)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #90 Gepost op: 20-02-2024, 11:22:30 »
Waarom het wel zou kunnen
Fons vindt -in beeld- geen €1000 topito. De scene met de man die geen topito heeft, en hun reactie -lachen- vond ik raar.
We zullen in afl. 10 bij kahloschilderen wel kunnen zien hoe vaak hij het schuifje open houdt om 'goed naar alle details te kijken'.
Fons maakt gebruik van de chaos van anderen, zoals bij de molympische spelen bij Kees, hem ook de schuld in de schoenen schuiven; bij de vlaggetjes gebruik maken van de chaos van Jeroen.
Zich vaak vergissen, achteraf 'ooh ja', 'dat had ik even niet door' (in biechten), onnatuurlijke gesprekjes, totaal niets doen, (roze wijk), fout doen, (sluitsteen optillen, tuktuk af laten slaan ("vooruit, blik!")). Maar ook soms opvallend dingen goed weten (de items van de markt, het goede muziekstuk van Babs)
En alles wat hij opzichtig doet / wat we in beeld krijgen van hem schuiven we inmiddels collectief allemaal in het laadje 'nepmollen van een kandidaat' zodat we hem als echte mol allang niet meer serieus nemen. Ik ben ervan overtuigd dat we het echte stiekem gedoe -dat voorheen nog met terugkijken was uit te pluizen- helemaal niet meer te zien krijgen. Maar de makers kunnen achteraf wel zeggen: je kon hem gewoon zien mollen.
Toevoeging van de klok-hint: syncopated clock te horen tijdens de muziekopdracht met Rian.

Tot slot, als bijna iedereen op Fons zit, gaan er uiteraard kandidaten af die er op hem zaten (Jeroen, Tooske).
Ze kunnen niet allemaal in de finale terechtkomen.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2024, 13:43:34 door Mollem »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #91 Gepost op: 20-02-2024, 12:57:27 »
Fons in een duo-interview met Tooske in de TrosKompas #1, 2024:

"Ik ging uit eten in een Italiaans restaurant en toen zag ik Rik zitten. We wisten allebei niet hoe we ons moesten gedragen en dat was een heel ongemakkelijk moment. Achteraf had dat natuurlijk helemaal niet gehoeven, want we zijn gewoon collega's. Maar op dat moment voelt het alsof je alles verraadt."



Past naadloos bij een molschap van Fons. Maar sowieso een aanwijzing dat hij waarschijnlijk finalist is.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2024, 13:10:24 door Amethyst »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #92 Gepost op: 20-02-2024, 13:26:01 »
Tot slot, als bijna iedereen op Fons zit, gaan er uiteraard kandidaten af die er op hem zaten (Jeroen, Tooske).
Ze kunnen niet allemaal in de finale terechtkomen.

Klopt, maar dan zou je wel verwachten dat Rian zou afvallen (we zien haar al een paar keer vragen invullen op Kees). Het kan natuurlijk dat ze stiekem wél Fons verdenkt, maar ik vind het wel iets minder waarschijnlijk.

Dat Fons de mol is, kan inderdaad nog steeds. Iedere aflevering zien we verdachte dingen van Fons... Tja, die zijn echt wel verdacht.  ;D Plus: hij lijkt weinig bij te dragen aan de pot. Ik blijf erbij dat hij ook zo totaal anders lijkt te reageren dan in Radar. Dat maakt ook dat Fons voor mij verdacht blijft. Al heb ik hem voor nu niet bovenaan staan.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #93 Gepost op: 20-02-2024, 13:39:37 »
Op een Vlaams forum over WIDM hebben we het er ook over. Enkel bij Fons kan je echt zeggen dat hij saboteert. Als hij niet de mol is dan is hij zeker en vast de saboteur.
Elke aflevering zie je hem wel iets opvallends verkeerd doen. Zou eens een andere mol zijn en waarom niet!
Bij de andere heb ik dat gevoel totaal niet op af en toe Kees na.
De rest lijkt me soms echt hard zijn best te doen en dan weer een foutje te maken.
Fons klungelt er gewoon op los, tenzij hij uiteraard ook zo is in dagelijks leven?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #94 Gepost op: 22-02-2024, 12:02:17 »
Ik was aflevering 1 aan het terugkijken. Ik zit niet in de Fons-tunnel op dit moment, maar ik vind dit wel bijzonder. Hij zegt dat hij blij is (na de vrijstellingen te hebben weggespeeld), maar die blijdschap zie ik niet echt op zijn gezicht.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Miem

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #95 Gepost op: 24-02-2024, 20:11:03 »
Ik vind het gek dat Fons zo weinig wordt verdacht. Fons heeft in een aantal opdrachten veel invloed gehad of rare dingen gedaan. Er gaat veel mis als Fons zich ergens mee bemoeit.

2.1 Molympische spelen - Fons heeft alle kaartjes door elkaar gelegd, waardoor de opdracht hoe dan ook mislukte
3.3 Er mee worstelen - sleutelpositie foto's koppelen aan tekeningen, vrijwel niets verdiend en alle schuld afgeschoven
4.1 Kijken, kijken, wel kopen - Geld uitgeven aan jokers en erover liegen tegen Kees
5.1 Op elkaar rekenen - Tellen samen met Jeroen. Ik weet niet wat ik hierover moet zeggen, maar dit sloeg nergens op 
5.2 Het gebaande pad - Aan het eind voorstellen om alle pinatas kapot te slaan en dit gewoon maar gaan doen
6.1 Niets is iets - Bovenste sluitsteen verwijderen, terwijl hem wordt verteld dat dit niet mag
7.1 Genoten - Tekenopdracht van Rian niet inleveren. En 'keihard rennen' was ook wel overdreven
7.3 Uitkomst bieden - voor -500 euro gaan, en dusdanig opvallend dat hij verdacht wordt door medekandidaten die op hem inzetten

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #96 Gepost op: 24-02-2024, 20:25:45 »
En 7.2 Klooien in de tuk tuk + een aanzet voor een verkeerde alfabet volgorde (Sor corrigeerde hem)

Opdracht 1: geen topito (en dus ook geen kans om 1000 te verdienen)

En zijn reactie toen hij met Babs in de kamer stond waar Dennis het geld had versnipperd, vond ik best ongeloofwaardig.

Edit: o ja, bij 'uitzittten' krijgen we ook niet te zien hoeveel vragen hij goed beantwoordde. Of toch wel?

Nou ja, als Kees straks afvalt, dan kan het zo zijn dat ik mij hier weer meld.  ;D
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 20:28:20 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #97 Gepost op: 24-02-2024, 21:29:22 »
Ik zit niet op Fons omdat er zoveel in beeld gebracht wordt en meerdere kandidaten er op hem uitvliegen.

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #98 Gepost op: 24-02-2024, 21:33:37 »
In het nabespreken van de opdracht met de kano’s zegt Fons: “Ja, jullie kunnen wel lachen, maar het heeft jullie wel €400,- gekost”

Of wil ik dit nu gewoon heel graag horen?  ::rofl::

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #99 Gepost op: 24-02-2024, 21:33:47 »
Ik zit niet op Fons omdat er zoveel in beeld gebracht wordt en meerdere kandidaten er op hem uitvliegen.

Dit is ook een van mijn hoofd redenen. Al kan ik even niet meer met zekerheid zeggen wie er op Fons uit is gevlogen. Jeroen en Tooske?