Auteur Topic: Stijn is (niet) de mol!  (gelezen 114508 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 24-02-2003, 13:42:07 »
Stijn wou niet jagen en besliste om niet mee te loten. Hij liet hiermee een kans liggen op een vrijstelling. In deze fase van het spel is de kans om af te vallen al redelijk groot voor een niet-mol. Mols? Of is hij zo zeker van z'n molkeuze?









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 24-02-2003, 13:47:10 »
En Stijn interviewde Sandra, is het niet?
Mmmmmmmm.....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 24-02-2003, 14:39:28 »
Strips, hij is al 2 kee rgesignaleerd met een stripverhaal in zijn handen, het blijken strips te zijn uit de reeks XIII, en de 13e letter uit het alfabet is de M







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 24-02-2003, 14:45:46 »
En Stijn interviewde Sandra, is het niet?
Mmmmmmmm.....

het kan allemaal, maar toch zijn er veel rare dinges te zeggen over stijn

- tips in de vragen (22, china, .... )
- de koker
- een héél belangrijk detail : "Rij Voorzichtig - Denk aan mij"
- rare uitspraken oa "Ik ga goed slapen vannacht, misschien moeten de anderen één of ander nachtspel doen "
- Het geven van kadootjes - raar - en de mogelijke link naar 'TALPA'
- De dubbele vrijstelling ; gefoefel?
- De volgorde van de plofkoffers
- de links naar 13, oa met de strips en ook in het lampraadsel
- de bruine bol bij de allereerste proef
- en wellicht is dit dé aanwijzing : zijn naam verschijnt elke week helemaal op 't eind in beeld : woestijnvis







« Laatst bewerkt op: 24-02-2003, 15:06:49 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 24-02-2003, 14:49:34 »
- en wellicht is dit dé aanwijzing : zijn naam verschijnt elke week helemaal op 't eind in beeld : woestijnvis
 

Vlaming, dit is toch bedoeld als grap hé? Ik dacht dat ik niet meer bijkwam toen ik hoorde dat mijn nicht dit zag als dé aanwijzing (ik neem het haar niet kwalijk, ze is nog zo jong en onervaren  ;D)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #205 Gepost op: 24-02-2003, 14:55:05 »
Vlaming, dit is toch bedoeld als grap hé? Ik dacht dat ik niet meer bijkwam toen ik hoorde dat mijn nicht dit zag als dé aanwijzing (ik neem het haar niet kwalijk, ze is nog zo jong en onervaren  ;D)

het was een poging tot grap ja  ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 24-02-2003, 14:55:40 »
oef  :) vreesde er al even voor







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 24-02-2003, 15:35:30 »
het kan allemaal, maar toch zijn er veel rare dinges te zeggen over stijn

- tips in de vragen (22, china, .... )
- de koker
- een héél belangrijk detail : "Rij Voorzichtig - Denk aan mij"
- rare uitspraken oa "Ik ga goed slapen vannacht, misschien moeten de anderen één of ander nachtspel doen "
- Het geven van kadootjes - raar - en de mogelijke link naar 'TALPA'
- De dubbele vrijstelling ; gefoefel?
- De volgorde van de plofkoffers
- de links naar 13, oa met de strips en ook in het lampraadsel
- de bruine bol bij de allereerste proef
- en wellicht is dit dé aanwijzing : zijn naam verschijnt elke week helemaal op 't eind in beeld : woestijnvis

Een heleboel aanwijzingen, wanwege het gebrek aan werkelijke sabotage van Stijn? Ik weet het niet hoor, als Stijn de mol is ben ik weer erg benieuwd naar de evaluatie aflevering....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #208 Gepost op: 24-02-2003, 15:54:37 »
werkelijke sabotage, alle raadsels ......

Hij geeft het vuur aan Inge die met het paard erheen wil, terwijl ik denk dat ie eruit ziet als iemand die initiatief zou nemen.

Hij doet niks om zelf iets te doen, en als ie iets moet doen, is ie er niet.

De volgorde van de plofkoffers bepaalt stijn toch zelf.
Me dunkt toch wel wat dingeskes







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 24-02-2003, 16:06:52 »
Hij sleurt wel Bruno mee in 't lopen, en gaat zonder moeilijk te doen op die paal staan ... (vrijwillig)

Ik snap dus echt niet dat hij nog mag raadselkes oplossen ...  ::)







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #210 Gepost op: 24-02-2003, 16:10:16 »
De hele opdracht met Stijn en Marc werd totaal niet serieus gedaan, vandaar dat het voor stijn echt niet moeilijk geweest zou zijn om te wisselen, in de collegiale sfeer van '' probeer jij het dan maar een x ''







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Graaf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #211 Gepost op: 24-02-2003, 16:26:58 »
Lysdexie, ik zou toch nog een keer kijken naar de aflevering van de speurtocht. Het lijkt voor een (klein) deel alsof Stijn Bruno meesleurt, maar het grootste deel van de tijd loopt Bruno voorop. Op een bepaald moment, bij de (een na?)laatste vraag, zie je dat eigenlijk Bruno de hele tijd op kop loopt. Stijn loopt een heel stuk achter. Op het einde maakt Stijn zich dan nog even onverdacht door snel Bruno mee te nemen.

Stijn z'n mollenspel is vreselijk subtiel, en gaat eigenlijk meer over het andere mensen dingen laten mislukken dan zelf actief zaken saboteren. Bij de raadsels is hij dan wel actief in het niet vinden van het antwoord.

Wat betreft Stijns bijdrage van gisteren als doener; Marc had net de tijd om vier of vijf cijfers op het bord te zetten, en toen kiepte Stijn zijn helm al leeg. We kregen de indruk dat hij het langer had uitgehouden door Michiel z'n opmerking over de plaats van het cijfer 3 in de puzzel.







Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #212 Gepost op: 24-02-2003, 19:19:15 »
En hoe zit het met de kokertjes? Is het slim voor de mol om zijn koker te openen? Walter en Shadia zijn eruit, alleen Stijn is er nog.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #213 Gepost op: 24-02-2003, 19:21:43 »
Nog even de executie gekeken. Als Shadia weg is, maakt Stijn een soort borstcrawl met zijn armen, maar dit lijkt ook wel verdacht veel op het graafwerk van een Mol.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #214 Gepost op: 25-02-2003, 05:24:18 »
Op de off website wordt een morse-code ten hore gegeven bij het openen (zie hiervoor het desbetreffende topic).

Wanneer je de morse-code vertaal krijg je een Italiaanse zin die zgt : Is de Mol naar huis gegaan of gek geworden.

Ik krijg er zowaar koude rillingen van:
Stijn die buiten slaapt, is hij gek geworden ?
De andere die moest buiten slapen, Sandra met name, is iig naar huis gegaan.
De Mol heeft op zichzelf gestemd als persoon die waarschijnlijk naar huis moet gaan. Hij is gek geworden. Vanwege deze actie slaapt hij nu vrijwillig in een tentje.

Inge blijft echter nog steeds mijn Mol.
Maar deze morse-code en de berekeningen van mijn "iedereen gelijke kansen" theorie spreken dit absoluut tegen en duiden Stijn als Mol aan.

Ik kan het nog steeds niet geloven.
Ben ik nu gek geworden of naar huis gegaan ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 25-02-2003, 09:13:32 »
Er wijst plosteling wel veel in Stijns richting ..
Alleen een subtiele MOL zou ik al die raadsels die niet opgelost worden niet willen noemen ...
En het 2 dagen in een hotel gan zitten ook niet .
En het kiezen voor het niet meeloten bij de speuropdracht in aflevering 6 voor een vrijstelling al helemaal niet ( das dan juist een beetje dom, als de MOL de vrijstelling haalt vind ik dat veel molser.. )







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #216 Gepost op: 25-02-2003, 18:57:33 »
Op de off website wordt een morse-code ten hore gegeven bij het openen (zie hiervoor het desbetreffende topic).

Wanneer je de morse-code vertaal krijg je een Italiaanse zin die zgt : Is de Mol naar huis gegaan of gek geworden.

Ik krijg er zowaar koude rillingen van:
Stijn die buiten slaapt, is hij gek geworden ?
De andere die moest buiten slapen, Sandra   :o met name, is iig naar huis gegaan.









Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #217 Gepost op: 26-02-2003, 14:51:54 »
Bij het nogmaals kijken naar afl. 2 zag ik iets opvallends bij de superkandidaatproef.
Alle kandi´s word gevraagd of zij de mol kunnen zijn. Stijn vertelt dat hij vanwege enthousiame en jeugd niet gauw verdacht zou worden, en zegt helemaal aan het einde : maar met steun van jullie moet het wel lukken.
Dat laatste hoor je terwijl Walter en Sandra naar het scherm kijken.

Ik vond dat woordje jullie, en de manier waarop hij dat zei zo opvallend, dat het mij helemaal overtuigd heeft van Stijn als mol.
Maar dat zegt ook niet alles natuurlijk  ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 26-02-2003, 15:03:04 door tureluurs »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 26-02-2003, 15:01:02 »
Op het moment dat hij zegt "Met steun van jullie moet het echt wel lukken" zijn Sandra en Walter in beeld, dus ik zie hem niet recht in de camera kijken. Op zich wel een opvallende uitspraak, maar hij kan ook hypothetisch gesproken hebben, zoals Corry bv zegt dat ze het emotioneel zeer zwaar zou hebben (als ze de mol zou zijn).







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Stijn is (niet) de mol!
« Reactie #219 Gepost op: 26-02-2003, 15:06:02 »
Op het moment dat hij zegt "Met steun van jullie moet het echt wel lukken" zijn Sandra en Walter in beeld, dus ik zie hem niet recht in de camera kijken. Op zich wel een opvallende uitspraak, maar hij kan ook hypothetisch gesproken hebben, zoals Corry bv zegt dat ze het emotioneel zeer zwaar zou hebben (als ze de mol zou zijn).

Ik was het net aan het veranderen, dat hij niet in beeld was. (heb zoveel Stijn zitten bekijken dat ik de draad begin kwijt te raken  ;))
Ik vind het ook opvallend dat dit gedeelte niet in het selectiefilmpje op de officiele site te zien is.
Inderdaad kan het hypothetisch zijn. Maar ik kreeg er toch een beetje kriebels van.