Poll

Wie is de Mol?

Kees
26 (38.2%)
Case
12 (17.6%)
tolisdemol
11 (16.2%)
LION -> MOL
1 (1.5%)
keeskipikhebje
4 (5.9%)
de gouden Mol
0 (0%)
Paulien
14 (20.6%)

Totaal aantal stemmen: 68

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 145207 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #440 Gepost op: 20-02-2013, 12:53:07 »
Aantal aanvullingen op je mogelijke voorkennisdingen.
(...)
- Carolien pakt 6 puzzelstukken, terwijl er maar 5 nodig waren. Ze gaan dan ook over de tijd heen (minder sterk, want Carolien liep voorop en ze lopen allen dezelfde route, dus waarschijnlijk hadden ze sowieso 10 stukken gepakt)
De puzzel leek echter niet willekeurig in elkaar te zitten anders hadden ze hem neem ik aan eerder opgelost.  :) Het lijkt eerder zo te zijn dat specifiek 5 van de 10 op elkaar pasten om de exacte oplossing te vormen. Daarom was het juist waarschijnlijk nodig alle 10 de stukken te vinden om tot de juiste oplossing te komen. Nog steeds onmols van Carolien mijns inziens maar om een andere reden.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #441 Gepost op: 20-02-2013, 18:56:11 »
Meer dan de helft van deze poll zit op Kees als mol ::). Ik zit ook nog steeds in de Keestunnel. Al blijft mijn twijfel nog....zou toch niet Zarayda zijn?  Nee, nee en nog eens nee. Dat zou nog eens een anti climax zijn aan dit zo mooie programma.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #442 Gepost op: 20-02-2013, 19:19:07 »
Als Zarayda het is, zou ik het echt fantastisch vinden, maar dat is mijn mening. Dan heeft ze het echt fantastisch goed gespeeld.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #443 Gepost op: 20-02-2013, 20:28:56 »
Als Zarayda het is, zou ik het echt fantastisch vinden, maar dat is mijn mening. Dan heeft ze het echt fantastisch goed gespeeld.  ::ok::
Ja vind ik ook! Maar ik grijp inmiddels zo'n beetje ieder ander dan Kees aan als mol  ::rofl::. Ik zou de -iens ook fantastisch vinden: ook zij zouden het fantastisch goed hebben gespeeld. IJdele hoop of zit er dan toch nog die mindfucking twist in WIDM dit jaar ??? ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #444 Gepost op: 20-02-2013, 21:50:48 »
Hm, we zouden toch een wat algemener topic moeten hebben :-\\
Maar goed.

Even wat 'dat zou de mol niet doen'-dingen.
De Mol komt niet aan. KC
De Mol opent geen luik/opent geen kluis KC
De Mol gaat niet voor 1000 euro bij het dictee Z, P? (Hangt ervan af of ze meer fouten er doorheen heen had wsillen gooien, maar dit niet gelukt is, en van Carolien zien we niet wat ze wil)
De Mol springt niet voor geld P
De Mol is niet tegen het openen van kokers K
De Mol maakt geen WeerMol verdacht ZC
De Mol vindt geen koker K
Kees: 4
Zarayda: 2
Carolien: 3
Paulien: 2

...eigenlijk wat ik gisteren al zei, maar toen ik hieraan begon dacht ik echt iets nieuws te hebben... Anyways ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #445 Gepost op: 21-02-2013, 10:25:15 »
Ik vind het best aardig gevonden alleen ik denk dat het alles bij elkaar een wat vertekend beeld geeft. Bovendien is het enigszins subjectief wat je vindt dat de mol wel of niet kan doen en spelen omstandigheden ook een rol.

Ik vind namelijk, hoewel het eindresultaat misschien hetzelfde is, het springen van Paulien in de €500 waar ze perfect voor 2 jokers en €250 of niet springen kon kiezen toch weer anders dan het zomaar vinden van een koker bij een opdracht waar het allemaal gaat om dat ontwikkelen.

Daarnaast kan je zeggen dat één goudklompje vinden mols is, maar er vervolgens enorm de aandacht op vestigen niet.
Niet voor de kluis willen gaan kan mols zijn maar door de manier waarop Carolien dat aanpakt (die meteen ervoor zorgt dat mensen juist duidelijk ervoor zijn terwijl er eerst nog twijfel is) is mijns inziens absoluut onmols.

Dus het is wel leuk om een soort van beeld te krijgen maar het vertekent juist ook als je het wilt reduceren tot dit, mijns inziens. Het punt is wel dat je ervoor moet oppassen dingen niet weg te redeneren uiteraard. Feit blijft dat er voor alle vier de overgeblevenen kanttekeningen te maken zijn en welke je zelf uiteindelijk zwaarder vindt wegen of niet blijft toch een kwestie van subjectieve interpretatie en tot op zekere hoogte ook persoonlijke voorkeur (qua persoon en/of tactiek cq totaalbeeld).  :)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2013, 10:27:37 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #446 Gepost op: 21-02-2013, 20:01:54 »
Kees is de Mol natuurlijk! Blijf stiekem wel de hoop koesteren dat hij er alsnog uitvliegt. Dan wordt het weer wat spannender in de finaleronde. Dus als het kan, graag de wereld op zijn kop! En misschien toch nog Zarayda/Paulien of wie weet Carolien als Mol? En weer een vrouwenfinale?! ::rofl::

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #447 Gepost op: 21-02-2013, 20:32:13 »
Waarom is er een koker neergelegd in de winkel waar ze spullen gingen kopen om de ruimte te verduisteren? Dat weet lijkt me alleen de mol, omdat de andere kokers niks opbrachten....en je moet toch de opdracht laten zien, dat er geld ontwikkelkt kan worden met kokers... De mol is vast ingelicht dat geen enkele koker meer wat waard was. Dan springen de makers in door 1 koker in de winkel te stoppen die dan wel ff gevonden dient te worden. Tsja en Kees wist dit....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #448 Gepost op: 21-02-2013, 21:34:33 »
En stemmen maar weer! ::joehoe::

Resultaten na afl. 7:

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #449 Gepost op: 21-02-2013, 22:00:32 »
Ik verdenk vooral nog Kees, maar Paulien kan het ook nog zijn.
Carolien is echt onmogelijk  ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #450 Gepost op: 21-02-2013, 22:01:45 »
I rest my suitcase. ;D

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #451 Gepost op: 21-02-2013, 22:02:01 »
Kees en hééél misschien Paulien.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #452 Gepost op: 21-02-2013, 22:02:21 »
I rest my suitcase. ;D

En die ligt nog in de taxi. ;)

Ik ben er ook wel uit. ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #453 Gepost op: 21-02-2013, 22:22:52 »
Paulien Cornelisse is de Mol.
🜃

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #454 Gepost op: 21-02-2013, 22:24:21 »
Het kan niet anders:

Case it is!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #455 Gepost op: 21-02-2013, 22:33:13 »
Ik twijfel weer. Kees of Carolien? Ik ga toch voor Kees, denk ik.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #456 Gepost op: 21-02-2013, 22:37:04 »
Waarom gaan de verdenkingen van kees en Paulien opeens gelijk op op .nl? En waarom verschilt dat zo van .com? Het verschil is dat de site die mogenlijk gemanipuleert is (.nl) Paulien veel verdachter is. Daarom zou het dus Kees moeten zijn.
Maar ik negeer mijn brein en spring gewoon verder op Paulien. ::ok::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #457 Gepost op: 21-02-2013, 22:37:42 »
Vanaf aflevering 2 heb ik Kees als hoofdverdachte en ik denk nog steeds dat hij de mol is.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #458 Gepost op: 21-02-2013, 22:48:47 »

Met Zarayda als afvaller, het gedroomde en voorspelde scenario voor de Kees-tunnel.  ;D 

Op basis van de aangegeven verdenkingen bij de test in aflevering 8, als deze kloppen, is Carolien duidelijk het minst waarschijnlijk als Mol.  :o  En toch gaat mijn stem ook nu weer naar haar!  ::vergroot::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #459 Gepost op: 21-02-2013, 22:49:49 »
Als je gelijk hebt ben je wel echt de held van het seizoen, die als enige op haar stemde! ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.