Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 58465 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #220 Gepost op: 19-03-2017, 13:31:32 »
(Ik heb zelfs een versie van het schilderij met allemaal Heinzjes thuis hangen. Zie het hier;D)

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #221 Gepost op: 19-03-2017, 14:54:46 »
 ::rofl:: ::bravo::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #222 Gepost op: 19-03-2017, 15:01:37 »
Hahaha te goed om niet te linken hier, dan houd ik echt op hoor met dat vrdmgr schilderij :D


Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #223 Gepost op: 20-03-2017, 12:43:05 »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #224 Gepost op: 20-03-2017, 21:53:21 »
Shosholoza Mama, Molt Ze Al-le-maal ::boogie:: ;D (ipv Shosholoza Mama, Men must work for me, een andere versie, moet iedereen eens opzoeken)

Ik hoor dat liedje al verschijnen in het eindbeeld. Met een lachende Annelies! ::zon::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #225 Gepost op: 20-03-2017, 23:44:26 »
Ze wordt door iedereen verdacht maar toch durft ze vet te blijven mollen. Denk aan die bal laten vallen, dat was best wel een beetje érg opzichtig. ;D (En ik heb ook nog nooit iemand zo leugenachtig de waarheid zien spreken, maar dat kan je ook verklaren vanuit kandidaat Annelies die pasvragen wilde winnen.)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #226 Gepost op: 20-03-2017, 23:46:11 »
Maar waarom wil ze 2x niet in een sleutelpositie zitten (vooral bij dat diner toch niet zo slim)? En pakt ze 8 vliegen? 800 euro riskeren, toch nog een risico niet?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #227 Gepost op: 20-03-2017, 23:51:12 »
Maar waarom wil ze 2x niet in een sleutelpositie zitten (vooral bij dat diner toch niet zo slim)? En pakt ze 8 vliegen? 800 euro riskeren, toch nog een risico niet?

Ze wilde bij de opmerkzame kandidaten horen; ze zegt op de vraag van Gilles "ik denk ik ook wel" maar Eline en Davey zeggen resoluut dat zij willen gaan. Annelies probeert nog bij Robin: "Wat denk jij?" Maar tevergeefs.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #228 Gepost op: 21-03-2017, 00:25:57 »
Ik geloof niet dat Annelies het is. Dat ze het bij de fysieke opdrachten laat afweten is niet zo gek gezien ze geen jong poppetje meer is, de rest zou ik klasseren als "nepmollen", een beetje stoken. Ze is nogal een lepe madam, zeker niet dom! En als je zelf je opdrachten niet goed meedoet / niet goed mee kan doen, kun je nog wel om je heen voldoende informatie verzamelen om ver in het spel te geraken!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #229 Gepost op: 21-03-2017, 00:34:13 »
Annelies is kandidaat en een hele slimme kandidaat. Daardoor is ze ver gekomen. Ik denk echter dat Eline gaat winnen. Misschien wel op tijd. Davey is de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #230 Gepost op: 21-03-2017, 08:09:50 »
Zou het (naast hilarisch) symbolisch geweest kunnen zijn dat Annelies 10 vliegen moest doden en er dan 2 overblijven? De mol verslaat 8 tegenstanders en er blijven er nu nog 2 over...

Leuk bedacht! Al lijkt me de symboliek iets te cru. ::rofl::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #231 Gepost op: 21-03-2017, 09:44:52 »
Annelies lijkt mij een beetje de Guus Geluk van De Mol. De pasvragen hebben haar gered denk ik.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #232 Gepost op: 21-03-2017, 12:56:02 »
(En ik heb ook nog nooit iemand zo leugenachtig de waarheid zien spreken, maar dat kan je ook verklaren vanuit kandidaat Annelies die pasvragen wilde winnen.)

De molvibes spatten hier letterlijk van het scherm. Damn it, zo kunnen doen alsof ze liegt en Davey die haar erop aanspreekt en haar probeert te pakken. 8) "Zweer het!" ::pinokkio:: Mooi moment. Later bij de test ook nog eens benadrukken dat Annelies als de beste kan liegen en manipuleren. Alleen een Mol durft/kan de waarheid zo als een leugen verkopen, het is dan ook haar taak! Zij speelt de hoofdrol in deze thriller. Hier zag ik toch echt de 5e Mol bezig. Had ze misschien weer die trui aan met daarop #nofilter? ;D Dat je met zo'n uitgestreken gezicht zo'n absurd verhaal vol kan houden zonder ook maar een lachspier te verrekken is bijna een hint op zich.

Wat ook opmerkelijk was, ze ging nogal in de aanval om het verhaal van de ander te ontkrachten, dit deed ze vorige keer bij het rood scherm niet! Maar nu deed probeerde ze het bij hun alledrie. Ze was nogal agressief hierin, bleef ook continu vragen afvuren naar Davey en de anderen. Waarschijnlijk was dit een tactiek om de ander geen tijd te geven om na te denken waardoor het leek alsof hij loog. Hetzelfde deed ze bij Eline, blijven doorvragen tot haar verhaal ongeloofwaardig werd. Robin ontglipte de dans een beetje, of ze voelde aan dat het niet ging lukken. Het ging ook niet meer om zoveel geld.

Ze ontpopt zich hier als het ware als dé leugenexperte! Eigenlijk is het best schokkend dat ze ineens de touwtjes zo stevig in handen nam.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #233 Gepost op: 21-03-2017, 13:02:20 »
.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2017, 18:31:57 door Lukie4 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #234 Gepost op: 21-03-2017, 15:52:39 »
De molvibes spatten hier letterlijk van het scherm. Damn it, zo kunnen doen alsof ze liegt en Davey die haar erop aanspreekt en haar probeert te pakken. 8) "Zweer het!" ::pinokkio:: Mooi moment. Later bij de test ook nog eens benadrukken dat Annelies als de beste kan liegen en manipuleren. Alleen een Mol durft/kan de waarheid zo als een leugen verkopen, het is dan ook haar taak! Zij speelt de hoofdrol in deze thriller. Hier zag ik toch echt de 5e Mol bezig. Had ze misschien weer die trui aan met daarop #nofilter? ;D Dat je met zo'n uitgestreken gezicht zo'n absurd verhaal vol kan houden zonder ook maar een lachspier te verrekken is bijna een hint op zich.

Wat ook opmerkelijk was, ze ging nogal in de aanval om het verhaal van de ander te ontkrachten, dit deed ze vorige keer bij het rood scherm niet! Maar nu deed probeerde ze het bij hun alledrie. Ze was nogal agressief hierin, bleef ook continu vragen afvuren naar Davey en de anderen. Waarschijnlijk was dit een tactiek om de ander geen tijd te geven om na te denken waardoor het leek alsof hij loog. Hetzelfde deed ze bij Eline, blijven doorvragen tot haar verhaal ongeloofwaardig werd. Robin ontglipte de dans een beetje, of ze voelde aan dat het niet ging lukken. Het ging ook niet meer om zoveel geld.

Ze ontpopt zich hier als het ware als dé leugenexperte! Eigenlijk is het best schokkend dat ze ineens de touwtjes zo stevig in handen nam.

Tja, ik zie hier juist een zéér fanatieke kandidate in, die dankzij onnoemelijk veel mensenkennis heel ver is gekomen en er alles aan deed om haar eigen voordeel (2 pasvragen) maximaal uit te buiten door de andere kandidaten daar van te weerhouden. Maar we gaan het zien. Volgende week wordt een zeer spannende uitzending. Zo goed heb ik (Wie is) de Mol in geen eeuwigheid meer gezien. Men heeft in Vlaanderen werkelijk het summum bereikt. Waarvoor hulde en een hele diepe buiging vanuit Holland.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #235 Gepost op: 21-03-2017, 19:24:05 »
Misschien al genoemd maar bij begin aflevering 4 als gilles aan iedereen vraagt of hij of zij de mol is zegt iedereen nee, waarbij ze ook met hun hoofd nee schudden. Alleen Annelies blijft met een pokerface kijken en schudt niet met haar hoofd. Viel me op ;D

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #236 Gepost op: 21-03-2017, 19:34:13 »
Misschien al genoemd maar bij begin aflevering 4 als gilles aan iedereen vraagt of hij of zij de mol is zegt iedereen nee, waarbij ze ook met hun hoofd nee schudden. Alleen Annelies blijft met een pokerface kijken en schudt niet met haar hoofd. Viel me op ;D

Eline is daar nog koelbloediger, ze is de enige die niet eens met de ogen knippert kees.

Offline Elfeera

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #237 Gepost op: 21-03-2017, 19:43:27 »
Ik vrees dat ik Annelies ook als Mol ga zien...

Op mijn FB: een ex-leerling van haar.
1 ze doet helemaal anders dan vroeger
2 Annelies kende shosholosa, heeft ze nog aan haar studenten geleerd, dus die leerlinge was helemaal verbaasd toen Annelies deed alsof ze het niet kende...

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #238 Gepost op: 21-03-2017, 19:48:46 »
Andere roddels zijn dat ze nu veel duurdere kleren draagt als vroeger en dus de winnaar is...
Tja maar wachten tot maandag zeker...
#teamamaimiljaarde

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #239 Gepost op: 21-03-2017, 19:50:32 »
Tja, ik zie hier juist een zéér fanatieke kandidate in, die dankzij onnoemelijk veel mensenkennis heel ver is gekomen en er alles aan deed om haar eigen voordeel (2 pasvragen) maximaal uit te buiten door de andere kandidaten daar van te weerhouden. Maar we gaan het zien. Volgende week wordt een zeer spannende uitzending. Zo goed heb ik (Wie is) de Mol in geen eeuwigheid meer gezien. Men heeft in Vlaanderen werkelijk het summum bereikt. Waarvoor hulde en een hele diepe buiging vanuit Holland.

Mee eens. Ik heb in al mijn jaren mol-kijken nog nooit meegemaakt dat de drie finalisten alledrie nog zó aannemelijk de mol kunnen zijn (ok, is subjectief, maar zie de actieve moltunnels voor alledrie maar op alle fora).

Ook ongelooflijk hoog niveau, elke aflevering weer en de Waar of Niet opdracht van gisteren was een van mijn allerfavorietste van dit seizoen.  ::bravo::