Auteur Topic: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!  (gelezen 36853 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #140 Gepost op: 19-01-2019, 22:31:06 »
Toch hoor je in de biecht (Niels deze aflevering) vaak over Evelien dat ze de enige is die zo gesloten is, niet oprecht overkomt, vlak in haar emoties, dus dingen die opvallen buiten het draaien van de camera's om. Waarom we het zo overduidelijk te horen en te zien krijgen begrijp ik ook nog niet helemaal -vanuit de tunnel. Dus voorlopig eruit en posteren bij de ingang.
Ze doet wel de model-mol dingen. Sleutelposities, meegaan met verkeerde besluiten, geen superhoge bedragen inbrengen tenzij het per saldo toch niet uitmaakt... Maar volgens het 'we zetten zolang mogelijk de schijnwerpers niet expliciet op de mol' principe van de widm regie kan Evelien nu even heel moeilijk de mol zijn...  :\'(

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #141 Gepost op: 19-01-2019, 23:11:05 »
Ben ik de enige die het raar vindt dat Evelien 3 jokers heeft en er dan 2 inzet zonder ze open te breken? Als je er 3 hebt, zou je er toch in ieder geval vast 1 openbreken in de hoop op een vrijstelling en desnoods nog 1 als er niks in zat? Dan heb je er toch altijd nog 1....
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #142 Gepost op: 19-01-2019, 23:26:58 »
Ben ik de enige die het raar vindt dat Evelien 3 jokers heeft en er dan 2 inzet zonder ze open te breken? Als je er 3 hebt, zou je er toch in ieder geval vast 1 openbreken in de hoop op een vrijstelling en desnoods nog 1 als er niks in zat? Dan heb je er toch altijd nog 1....
.

Yep. 1 Joker overhouden en NIET openen is erg kandidaats wat mij betreft.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #143 Gepost op: 19-01-2019, 23:35:21 »
Misschien heeft Evelien al eentje opengebroken (buiten beeld) en gezien dat er niks in zat? En dan tot de conclusie gekomen dat de kans op een vrijstelling wel heel klein was en met twee jokers over om in te zetten werkt ook als een soort van vrijstelling (want er zijn ook mensen met nul jokers).
Volgende week probeert ze dan wel misschien de opengebroken joker wel in te leveren (de valse joker) en krijgen we dan ook pas te zien dat ze hem heeft opengebroken??

Vind het zelf geen rare actie van haar. Zou het misschien ook zo gedaan hebben. Als kandidaat dan.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #144 Gepost op: 20-01-2019, 00:31:51 »
Tot 4 x toe een knipoog van Evelien in gesprek met Sarah en m.i. opvallend;

"Eef"...(zegt Sarah); "Wat we wel kunnen doen is voor elkaar de ogen open houden": "PING"  (hoor je vervolgens)... (o4.11u).
Dat is als er wederom een knipoog te zien is, en wel als laatste....

In totaal:

1x met "zwarte vrijstelling" (HUGE) in oog (make-up-doos -->in your eye!) (03.09)
1 x met wit doekje in oog (04.05)
2x met zwart doosje voor oog op afstand (02.56 en 04.09)
Hmmmm....
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 01:18:42 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #145 Gepost op: 20-01-2019, 09:05:53 »
Knipogen is wel iets anders.. Dit is geen rare beweging als je je aan het opmaken bent.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #146 Gepost op: 20-01-2019, 09:10:20 »
Weer die kleuren. Rood, geel en blauw geeft bruin.
Weer geen geld binnenhalen.
Drie jokers pakken.

Toen ze het fout had met de inschatting in de waslijnopdracht, dat ik: nu ga je toch wel een keer zeggen dat je het verkeerd had gezien, eventueel vergoeilijkend dat de kandiaten het geweldig hadden gedaan, maar nee hoor, Jamie had het gedaan. Daarbij steeds dat vrolijke gezicht.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 09:20:17 door Run »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #147 Gepost op: 20-01-2019, 09:22:10 »
Tot 4 x toe een knipoog van Evelien in gesprek met Sarah en m.i. opvallend;

"Eef"...(zegt Sarah); "Wat we wel kunnen doen is voor elkaar de ogen open houden": "PING"  (hoor je vervolgens)... (o4.11u).
Dat is als er wederom een knipoog te zien is, en wel als laatste....

In totaal:

1x met "zwarte vrijstelling" (HUGE) in oog (make-up-doos -->in your eye!) (03.09)
1 x met wit doekje in oog (04.05)
2x met zwart doosje voor oog op afstand (02.56 en 04.09)
Hmmmm....

Wat voor merk staat er op dat spiegeltje? Als het een merk is, kan dat wel, is toch reclame?

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #148 Gepost op: 20-01-2019, 10:09:48 »
Wat voor merk staat er op dat spiegeltje? Als het een merk is, kan dat wel, is toch reclame?

Laura Mercier voor de liefhebber. https://shop.mirror.co.uk/shop/product/a0dc6aa2f059/laura-mercier-laura-mercier-smooth-finish-foundation-powder

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #149 Gepost op: 20-01-2019, 10:23:05 »
Ik zoek er niet per se iets achter dat Jamie en Evelien voor ‘5 of minder’ hadden gekozen. Ik had dat zelf ook gedaan, denk ik. In WIDM gaan de meeste opdrachten fout, dus waarom dan inschatten dat ze het goed doen?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #150 Gepost op: 20-01-2019, 11:35:15 »
Heeft een sleutelpositie in opdracht 1 en geeft veel aanwijzingen aan de groep, terwijl ze koos voor minder dan 5 lijnen. Na de opdracht lijkt ze het oprecht erg te vinden dat ze de verkeerde beslissing heeft genomen.

Evelien begint goed in de tweede opdracht: ze stelt voor een joker te geven aan iemand die er nog geen een gekregen heeft en hierdoor zijn er al minder opties. Tijdens het Jenga lijkt ze echt zenuwachtig.

In de derde opdracht gaat ze tegen Robčrt in, terwijl hij met de goeie oplossing kwam.

Ze heeft dus zo haar plusjes en minnen. Ze staat bij mij op nr. 2.
Frankje Lapi

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #151 Gepost op: 20-01-2019, 12:43:34 »
Het begint er zo dik bovenop te liggen, alle biechten, al haar reacties, al haar acties, gewoon zo duidelijk de mol voor mij. Bijna te duidelijk. De productie laat in ieder geval uitschijnen dat afvallers op haar zitten. Of het is echt zo (en ze is dus niet de mol), of het is een wanhoopspoging om haar minder verdacht te maken.

Ze doet me qua gedrag en acties ook wel wat denken aan Ruben, maar bij Ruben heb ik nooit overwogen dat hij de mol was.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2019, 13:38:00 door Belgian Mol »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #152 Gepost op: 20-01-2019, 17:11:16 »
Ze heeft zichzelf "letterlijk" bekend gemaakt door het hardop te zeggen. "En hij viel niet om, hij viel niet om." Ofwel "Evelien mol".

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #153 Gepost op: 20-01-2019, 17:20:28 »
Ze heeft zichzelf "letterlijk" bekend gemaakt door het hardop te zeggen. "En hij viel niet om, hij viel niet om." Ofwel "Evelien mol".
Ik dacht even dat het bouwwerkje van Evelien en Merel steviger was vastgezet dan bij de anderen.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #154 Gepost op: 20-01-2019, 17:45:49 »
Ze heeft zichzelf "letterlijk" bekend gemaakt door het hardop te zeggen. "En hij viel niet om, hij viel niet om." Ofwel "Evelien mol".
Ik snap het niet ::rofl::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #155 Gepost op: 20-01-2019, 17:46:24 »
Ik dacht even dat het bouwwerkje van Evelien en Merel steviger was vastgezet dan bij de anderen.
Hahaha! Meer puzzeltalent. En dan zo warrig kunnen zijn?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #156 Gepost op: 20-01-2019, 17:48:49 »
Ik snap het niet ::rofl::
Ben ik gelukkig dus niet de enige...
Ich bin ein Bärliner!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #157 Gepost op: 20-01-2019, 17:54:59 »
Ik snap het niet ::rofl::
Ben ik gelukkig dus niet de enige...
En hij viel niet om is een anagram van Hij (Hi), Evelien molt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #158 Gepost op: 20-01-2019, 17:57:29 »
En hij viel niet om is een anagram van Hij (Hi), Evelien molt.

Waar tover je die tweede l vandaan? ;)

Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #159 Gepost op: 20-01-2019, 17:59:46 »
Ik krijg:
Hij? mot Evelien ni?