Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
221 gasten en 4 vaste bezoekers (hAgAr, TimvDons, Molino, Silvermaiden)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
9 September
Tweestrijd Online
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37 ... 47
  Print  
Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 78878 keer)
Brtdm

Geslacht: Man

« Antwoord #660 Gepost op: 18.02.2018, 22:41:57 »

(bron: Arian Pruijssers)

RIP Jan-Tunnel

Mollen zijn ook maar mensen.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #661 Gepost op: 18.02.2018, 22:45:51 »

Mooie theorie Bravo!
Heinz

Pang!

« Antwoord #662 Gepost op: 18.02.2018, 22:57:25 »

Leuk ja! Lang geleden dat er een hint in de groepsfoto zat en deze zou een heel stuk subtieler (en daarom tegenwoordig juist geloofwaardig) zijn.
Juuls247

Horen | Zien | Zwijgen

« Antwoord #663 Gepost op: 18.02.2018, 22:58:45 »

Leuke theorie!! Ik geloof m meteen helemaal en makkelijk uit te leggen straks  Volmondig Ja

WIDM 2018 is zo leuk! En verwarrend!
SpacyColours
Winnaar De Mol pool 2018

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #664 Gepost op: 18.02.2018, 23:00:29 »

Wauw! Heerlijk, dit. Tandpasta Smiley

Hij klopt alleen niet bij Ron, jammer genoeg, maar daar zou de titel Wisseltruc weer op kunnen slaan.
« Laatste verandering: 18.02.2018, 23:02:31 door SpacyColours » Gelogd

Weinig woorden zeggen meer
Agnes22

« Antwoord #665 Gepost op: 18.02.2018, 23:03:46 »

Zelfs de kleur van de kleding van Simone wordt zo veel mogelijk afgestemd op de afvaller.
Volgende week heeft Simone een witte bouse aan , net als Stine bij de perongeluk opdracht.
Hulpmol

« Antwoord #666 Gepost op: 18.02.2018, 23:07:15 »

Eerlijk is eerlijk: Iemand had die ergens vorige week al gepost. Weet niet meer waar, maar de theorie stond hier al ergens beschreven dus. Wink
Brtdm

« Antwoord #667 Gepost op: 18.02.2018, 23:07:34 »

Hier in een beeld.

* Simone_op_plek_afvaller.png (1480.76 KB, 1108x760 - bekeken 1215 keer.)

D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #668 Gepost op: 18.02.2018, 23:32:49 »

Mooie theorie Bravo! Zou het een goeie hint vinden!

Eerlijk is eerlijk: Iemand had die ergens vorige week al gepost. Weet niet meer waar, maar de theorie stond hier al ergens beschreven dus. Wink
who cares schijnheiligerd Lips Sealed

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Kessebes

« Antwoord #669 Gepost op: 18.02.2018, 23:33:06 »

Hoi! Ik ben nieuw hier, na vol schaamte uit de Stine tunnel te zijn geschopt  Schaam ben ik maar eens extra op de details gaan letten, op zoek naar schijn werpers.
Het beeld op de witte brug viel me op: 'There is an old tale of this bridge that a cheeky kid had stolen hats off two men and jumped into the river. There is a statue on the bridge depicting this story - a great picture point too.' (bron: https://wikitravel.org/en/Kutaisi). Het beeld lijkt zichzelf (of de hoeden?) te willen werpen in de rivier. En het beeld is duidelijk te zien wanneer Simone (S W) in beeld is (op 26:47)
Wie weet een heel subtiele hint..?  Snappie?

* schijnwerper.jpg (1184.83 KB, 2556x1440 - bekeken 1171 keer.)
Hulpmol

« Antwoord #670 Gepost op: 18.02.2018, 23:37:02 »

who cares schijnheiligerd Lips Sealed

ladynina mogelijk?

Ik werk in een business waar credit geven aan de juiste mensen belangrijk is. Noem het beroepsmisvorming. Grin

Het is me opgevallen dat Simone vanaf afl. 3 op de groepsfoto's steeds exact op dezelfde positie staat als de vorige afvaller, meestal met dezelfde kleur kleding, zoals eerder besproken.  Roll Eyes
In afl. 2 was Ron in principe nog niet definitief afgevallen. Hint?
Brtdm

« Antwoord #671 Gepost op: 18.02.2018, 23:47:33 »

Raar dat we, althans ik, dat helemaal gemist hebben vorige week. Dan volg ik natuurlijk ook niet ieder bericht in dit topic, dat wordt me wat veel werk. Maar lekker gewerkt LadyNina!

tureluurs

« Antwoord #672 Gepost op: 18.02.2018, 23:48:25 »

Simone deed nog een leuke molse uitspraak op de brug. Precies weet ik ff niet meer, maar ongeveer "langzaam maar zeker zag ik steeds mensen vertrekken", dat is natuurlijk als mol ook zo, de meeste kandidaten vertrekken  Grin

Enne : leuke hint van de groepsfoto  Duimen omhoog!
Amethyst

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #673 Gepost op: 19.02.2018, 07:53:43 »

Het is me opgevallen dat Simone vanaf afl. 3 op de groepsfoto's steeds exact op dezelfde positie staat als de vorige afvaller, meestal met dezelfde kleur kleding, zoals eerder besproken.  Roll Eyes
In afl. 2 was Ron in principe nog niet definitief afgevallen. Hint?

Bedankt, ladynina! Ik had hem hier ook gemist (en ook nergens anders teruggelezen.)

Dit is qua bewijs een niveautje 'Kloosterhint' ...nauwelijks nog een hint te noemen, want ze geven het eigeblijk gewoon weg dat Simone de mol is. Geen sprankje twijfel meer mogelijk.

Opvallend dat ze weer zo'n eenduidige en overtuigende hint gebruiken. Ik hoop dat er straks nog meer mensen op Simone zitten dan op Thomas vorig jaar. Dan laten de makers dit misschien volgend jaar achterwege, of maken ze zo'n hint in ieder geval veel lastiger om te spotten.

(edit: ja, ik weet dat die hint er vorig jaar niet inzat, maar die spiegeling van Thomas in de leader kwam in de buurt)
« Laatste verandering: 19.02.2018, 07:56:47 door Amethyst » Gelogd
Hulpmol

« Antwoord #674 Gepost op: 19.02.2018, 09:47:22 »

Dit is qua bewijs een niveautje 'Kloosterhint' ...nauwelijks nog een hint te noemen, want ze geven het eigeblijk gewoon weg dat Simone de mol is. Geen sprankje twijfel meer mogelijk.

Dat vind ik wel heel sterk uitgedrukt. Ik maak nog altijd een onderscheid tussen de naam van de Mol weggeven met letters (2013 en 2016) en iets wat je eigenlijk nog altijd kan wegzetten als 'toeval'.

Het is heel opvallend, maar een kandidaat kan dit ook doen. Bovendien had ik liever dat Simone ook in kledij matchte met de afvaller en dat is bij Loes niet zo.

Desondanks is het leuk dat de 'hints' naar mijn Mol binnenstromen. Grin
Geel scherm

« Antwoord #675 Gepost op: 19.02.2018, 10:02:49 »

ELKE aflevering is er een shot geweest van een schoonmaker die wat dingen opveegt.
Weiman is een merk voor schoonmaakmiddelen.
Tunneltelevisie

M18? Niets is wat het lijkt...

« Antwoord #676 Gepost op: 19.02.2018, 10:20:28 »

Het is heel opvallend, maar een kandidaat kan dit ook doen. Bovendien had ik liever dat Simone ook in kledij matchte met de afvaller en dat is bij Loes niet zo.

Wauw, ik heb mij zo’n beetje ingemetseld in de Jan-tunnel, maar dit is goed gevonden hoor!
Ik ben het ermee eens dat je dit ook als kandidaat kunt doen. Plus: het verwijst naar de afvaller, wat niet per se iets over de mol zelf hoeft te zeggen.
Maar inderdaad: zeer opvallend.

Maar als Simone de mol blijkt, wat doet ze dan bij het nieuws? Dan had ze een gevierd actrice kunnen zijn.  Grin
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #677 Gepost op: 19.02.2018, 11:59:46 »

Mooie theorie Bravo! Zou het een goeie hint vinden!
Inderdaad: wow, als deze theorie zou kloppen is het echt een van de betere hints van de afgelopen jaren!

Ich bin ein Bärliner!
Pac

« Antwoord #678 Gepost op: 19.02.2018, 13:48:40 »

Hij klopt alleen niet bij Ron, jammer genoeg, maar daar zou de titel Wisseltruc weer op kunnen slaan.
Dit vind ik dan ook nog de opvallendste afwijking, aangezien die groepsfoto met de computer is samengesteld - zou dus een fluitje van een tetri moeten zijn omdat met de groepsfoto van aflevering 2 te laten matchen.
Verder: mooi gevonden Duimen omhoog!

...óf niet!
Lama1997

« Antwoord #679 Gepost op: 19.02.2018, 13:56:21 »

Meen je dit nu serieus?  Roll Eyes overdrijven is ook een vak

Ik vind 'm mooi gevonden!  Bravo!

Mol Online 2018. Vanaf 1 april!
Pagina's: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37 ... 47
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005